#Przyjaciele

środa, 4 lutego 2015

| | |
Hejkaa!


Jejciu, ale u nas morźno! Brrr! Kto tęskni już za latem? Może ktoś jednak woli zime? ;)
Ja zdecydowanie jestem za ciepełkiem i brakiem śniegu. W końcu urodziłam się w lipcu! Nie będziemy się rozdrabniać na mój temat, skoro to prosiakowy blog.

Tak jak w temacie. Nowi przyjaciele, a tak dokładnie śliczna czwóreczka dzisiaj dołączyła do stadka. Już znaleźli się w zakładce, teraz wypadało by ich przedstawić tutaj.

,,Tola to trochę zbuntowana świnka, która jest ze mną od października 2013 roku. Kiedy ją kupiłam, miała tylko dwa miesiące. To kochana dziewczynka, która kocha siedzieć na kolanach i spać. Tola bardzo lubi wchodzić za łóżko, kiedy się nie patrzy, robi na przekór, bo to zakazane miejsce. Mówi się do niej ostrzegawczym tonem ,,Tolka!", przystaje i czeka, aż się odwrócę i się tak śmiesznie skrada :D''


A to mały łobuz! Lucynka też ostatnio dała mi spory powód do strachu. 


''Moja świnka to około roczny samczyk imienia Pieszczoch. Jego rasa to rex. Uwielbia marchewki, ogórki, jabłka, ale najbardziej kocha pietruszkę no i oczywiście pieszczochy. To mój skarb.''


Ooo, jaki papiś <3 My również pozdrawiamy! <3 


''Moja świnka nazywa beti jest troszkę leniem ale bardzo ja kocham.Lubi jeść banana jabłko marchewkę.Jest trzy kolorowa pozdrawiam ciebie i lucynke''  



Dziękujemy i również pozdrawiamy! :) Świniaczek ma śmieszną sierść, cudna <3 

,,Muffinka jest strasznie kochana, uwielbia leżeć na moich kolanach i wcinać marchewkę''




Pewnie zastanawiacie się teraz, co odstawiła Luśka, że mało zawału nie dostałam? Hmmm... no więc czekajcie na kolejnego posta! Przepraszam was za to, że trzymam was w tej niepewności i oczekiwaniach. Sama tego nie cierpię, ale mam troszkę informacji do przekazania. Dlatego na dniach czekajcie na posta! Obiecuje, nie zapomnę <3 Podziwiajcie piękno naszych nowych maleństw! *^*

Paa! <3









4 komentarze:

Patrycja pisze...

nowe świnie *,* słodkie ;) zapraszam na mój blog :) http://mojeprosiaki.blogspot.com/

Adzik pisze...

Mam pytanko..Jak można dołączyć do stadka? ^^

Unknown pisze...

@Adzik

Wejdz w zakładkę ,,Kontakt'' tam znajdziesz moją pocztę. Wyślesz na nią zdjęcia prosiaka no i oczywiście pare słów o nim, żebyśmy się czegoś dowiedzieli o nowym futrzastym. :)
POzdrawiam!

Ameskada pisze...

Super post, a blog po prostu genialny przeczytałam każdego posta i czytam wszystkie nowe...
Zapraszam do głosowania: http://mojeprosiaczki.blogspot.com/2015/02/wykreslanka.html

Prześlij komentarz