Zakupy!

czwartek, 11 lipca 2013

| | |
Hejkaa!!

Dzisiaj byłam na zakupach z Julią. Nasze podróże po Ełku były męczące. Byłyśmy w 3 zoologach w czym w jednym z nich 2 razy. Szukałam domku dla Lucyny, ale nigdzie nie było same drewniane. Znalazłam jeden bardzo duży i mam mini problem w klatce. Chyba będę potrzebowała pomocy Taty ! o:


Domek jest koloru niebieskiego, ponieważ mam kuwetę niebieską więc uznałam, że taki będzie pasował. Julia kupiła dla swojego królika (LILU) taki sam czerwony. Moim problem jest nie za duża klatka. Nową skrytkę wsadziłam dla prosiaka od razu po powrocie do domu. Lucyna wskoczyła tam i zaczęła wchodzić i wychodzić. Podoba jej się. Moje zwierze nie jest marudne co do domków. Ten jest plastikowy, więc może nam służyć przez wiele lat. Świnka nie jest niszczycielska i nie gryzie domków, znaczy lekko, ale to nie są duże ślady. Domek w klatce stoi tak:


No i widzicie, że domek zajmuje dużo miejsca, ale się tym nie martwię, bo Lucynka pod nim może sobie urzędować. ;) 

Chcę, by stał tak: 


Jak widać troszkę więcej nie zakrytego miejsca. Tutaj będzie rola taty. Musi jakimś swoim urządzeniem wyciąć mi dziurę wejściową mniej więcej takiego rozmiaru i kształtu jak zrobiona przez producentów. Mam nadzieję, że się uda. 

Dzisiaj z Lucyną spędziłam czas na sesji fotograficznej. Musze pochwalić jej zachowanie, coraz to lepiej wychodzi. Była spokojna, nie robiłam dużo zdjęć, bo chce je robić zawsze na bieżąco i dodawać wszystkie jakie zrobiłam. Robiłam jej zdjęcia w domku, który wyjęłam na zewnątrz klatki. Zrobiłam to po to by wam go lepiej pokazać, ale oczywiście zdjęcia i tak są z Lucynką w głównym planie więc spokojnie. 










Świetna mina! :3 


















To są zdjęcia z dzisiaj. Mam nadzieję, że się podobają. ;) 


KILKA PYTAŃ DO CZYTELNIKÓW : 

1.Czy wasze świnki też jedzą kartki papieru białego? Czy to nic złego?
2.Czy podobają wam się moje konkursy?
3.Jakie chcecie nagrody za konkursy?
4.Czy ktoś z was ma taki domek jak ja?
5.Czy podoba wam się ten domek? 


Od dzisiaj jeśli będę miała do was jakieś pytania. Będę na końcu posta robić właśnie takimi dużymi literami napis. Pytałam wcześniej w treści, ale to się zapomina o pytaniu i nie dostawałam od was odpowiedzi. ;) 


Paa! <3 



8 komentarze:

Unknown pisze...

Fajny domek ;). Im częściej będziesz Lucynce robić zdjęcia tym lepiej będzie na nie reagowała ;).

1. Moja świnka nie je białego papieru, ale myślę, że nie powinna tego robić i twoja...
2. Konkursy są świetne!
3. Nagrody ... Hm... Może polecisz bloga zwycięzcy na swoim blogu, ale na zdjęciu Lucynki, czyli, że napiszesz na zdjęciu Lucynki np. weloveprosiaczkimorskie.blogspot.com - polecam i pozdrawiam Zyzia ;)! Tyle w zupełności wystarczy ;).
4. Ja takiego nie mam niestety :).
5. Domek jest fajny, ale trochę za duży moim zdaniem :).

Wiktoria Kuczkowska pisze...

1.nie je, może chyba jej to zaszkodzić
2.tak;D
3.yyy, nagrody może zrobisz jakiś dyplom i wkleisz coś takiego ;P
4.nie ;c
5. tak fajny, ale wydaje sie że Lucynka nie ma miejsca w klatce. To znaczy ma miejsce ale bardzo mało, domek jest po prostu duży.

Unknown pisze...

Tak domek jest duży, ale uznałam, że to taki jakby dach nad klatką. Te miejsce które on zajmuje lucynka wykorzystuje na spanie czy odpoczywanie w środku. Ona i tak siedzi tylko w kuwecie i je,pije lub własnie tam gdzie domek śpi. Luca dużo jest po za klatką. Jak jestem w pokoju to ma cały czas otwarte drzwiczki, chyba, że są u mnie koleżanki. Myślę, że to nic złego i domek zostaje ^ ^

Unknown pisze...

1 Mój nie je. Niestety może jej to zaszkodzić
2Tak konkursy są super.
3Jakieś dyplomy ze zdjęciem Lucynki i np Alvina razem i wysłane na e-maila
4 Ja niestety nie mam.Wydaje mi się że jest troszkę za durzy świnka powinna mieć wybieg
5Tak domek jest śliczny xD

agataaaaa pisze...

Moja świnka mi kiedyś zjadła dwukartkowe wypracowanie z polaka. Nie mam jej tego za złe, bo dzięki niej dostałam 6 bo powiedzxiałam z pamięci :-)
Czekam na więcej konkursów.
Oj nie wiem.
nie mam
tak, podoba mi się :)

Unknown pisze...

Dlaczego dla swojej świnki nie kupisz towarzysza?



zapraszam na mojego bloga o 2 świnkach :3

http://adresniejestwazny.blogspot.com/

alicja99 pisze...

moja raz zjadła dla taty róg od kartki bo trzymał ją i czytał jakieś papiery hehe ;D
zobacz mojego bloga o świnkach http://mypigs-life.blogspot.com/

Unknown pisze...

Niestety moje błagania idą na marne. Mama się nie zgadza ;c

Prześlij komentarz