Jest ciekawie !

poniedziałek, 8 lipca 2013

| | |
Hejkaa!!

No i znowu was przepraszam za to, że dawno nie pisałam. Myślę, że mnie zrozumiecie. Taka piękna pogoda, szkoda mi ją marnować przed komputerem. Zdjęć tak samo nie robiłam. Wiecie przyjechała moja siostra z Londynu to codziennie gdzieś jeździmy. Do tego opiekuję się psem sąsiadki. Mały piesek, nie jestem pewna rasy, ale wydaje mi się, że to sznaucer miniaturka. Bardzo stara psinka. No a na zdjęcia nie miałam ochoty szczerze mówiąc. Z Lucą ganiam po pokoju. Uczę komend. Musze wam powiedzieć, że ten ostatni filmik co mówiłam, że będę ją uczyć wejdź na moją dłoń no to ta komenda jest trudna. Śmieszna Lucynka włazi mi na rękę by dostać jakiś kąsek. 

Mam dużo do pisania. 28 czerwca był ostatni post. Troszkę się działo przez ostatnie dni. Minęło w sumie 10 dni. Ponad tydzień no i ja nic. Dzisiaj już musiałam napisać. Nie ma co! Ines bierz się do roboty.

Koniec roku minął mi okey, później to już tylko wolne. Wakacje są super Lucyna szczęśliwa. Nie chce kłamać, że spędzam z nią bardzo dużo czasu, bo tak nie jest. Poświęcam jej czas wieczorem. W dzień gdzieś jestem, to w mieście to nad jeziorem. Nie biorę prosiaczka w dzień na podwórko. Czasami pod wieczór, ale bardzo rzadko. Nie robię tego dlatego, że Lucyna sapie i się przegrzewa. Później leży u mnie w pokoju na panelach, bo chce by się ochłodziła. I wcale nie marudzi, że chce do klatki. Zgrzanej śwince to obojętne gdzie ważne by było chłodno. Mam wentylator, ale nie będą dmuchała nim w świnkę, ponieważ skończy się tak jak z Tosią, że dostanie zapalenia ucha, albo gorzej się przeziębi, albo najgorzej zapalenia płuc dostanie. Nikt by nie chciał takiej sytuacji ze swoją świnką. Więc po prostu daje jej chłodną wodę, ale także nie jakąś ,,lodowatą'', tylko taką chłodną. Nie wrzucam żadnych kostek lodu do poidła. To głupota! 

1 Lipca przyjechała moja siostra. Pokazałam jej jak Lucynka wykonuje sztuczki. Była zachwycona i się śmiała. Mówiła, że to śmieszne, że świnka morska umie takie rzeczy. I dodała ,, Takie rzeczy tylko z tobą mogą się wyrabiać''. Chodziło jej, że tylko ja będę uczyć świnkę. Wchodzenia na rękę, obrotu, łapkę, stójka, i wiele innych śmiesznych zabaw. Lucynie się to podoba, bo dostaję jakiś mały kawałek warzywa za dobrze wykonane polecenia. 

Takie upały, że cały czas siedzę w basenie. Mam taki duży, da się nawet pływać, ale nie jest łatwo. Ważne by się ochłodzić. (około 3 m średnicy) Miałam zamiar wziąć ze sobą Prosiaka, ale nie wiem czy to dobry pomysł i zrezygnowałam. Jeszcze mi się utopi lub coś. Nie to zły pomysł! 

Zrobiłam kilka zdjęć dzisiaj. Zostałam sama w domku i postanowiłam wreszcie coś napisać. Nie wiem czy ktoś tutaj jeszcze wchodzi, ale mam nadzieję, że przez ten czas co nie pisałam, nie przestaliście tutaj wchodzić. ;) 























No więc to są zdjęcia z dzisiaj. No i muszę powiedzieć, że dobrze mi się współpracowało z Luśką. Na prawdę zrobiłam z 40 zdjęć i kilka było tylko niedobrych. :D 

Mam do was pytanie czy wasze świnki też gubią teraz sierść? 
Moja strasznie. Jak ją głaskam to wypada z niej i wypada i końca nie widać. 

kilka zdjęć z serii ,,Lucyna tu była'' : 



Tak wygląda mój pokój po każdym wyjściu Lucy, gdy ją głaskam, kiedy jej nie dotykam, jest troszkę lepiej. Mimo wszystko to i tak nie jest powód by jej nie czochrać. ;D 

Dodatkowo mam zdjęcie na konkursik. Musicie zgadnąć część ciała ukrytą w sierści Lucyny. Nie ma żadnych podpowiedzi. Osoba, która zgadnie pierwsza dostanie ,,prezent'' w postaci specjalnego zdjęcia z dedykacją dla tej osoby. (odpowiedz ma wyglądać tak: ,, Na tym zdjęciu widać XXXXXXXXXXXX dedykacja dla xxxx '' . ) W miejsce dużego X wstawiacie nazwę części ciała a w miejsce x wstawiacie swoje imię i nazwisko, ksywkę, co sobie chcecie, bo na zdjęciu będzie napisana dedykacja'' Może być ,, dedykacja dla Eugeniusza z Radomia''. 

No więc to jest zdjęcie do konkursu: 


To nie jest trudne. ;) 
Jeśli chcecie takie konkursy to piszcie w komentarzach będę starała robi się różne. (np. gdzie na zdjęciu jest świnka morska'' itp. ) 

Czekam na odpowiedzi! :) 

Paa! <3 




12 komentarze:

Unknown pisze...

Na tym zdjęciu widać szyje.
Dedykacja dla Izy ta co ma Pysie ;3

Unknown pisze...

Iza owszem to szyja, ale chodzi o część ciała ukrytą w sierści. Więc to nie szyja. ;)

Unknown pisze...

No to skóra xd ?
Jeśli nie to się poddaje xd

Unknown pisze...

Przykro mi to nie szyja. Na tym zdjęciu jest jakaś część jej małego ciałka xD.
Przyjrzyj się. Nie ma pyszczka tam jest.... :)

Unknown pisze...

Tylnia część ciała? Czyli zadzisław? :D

Unknown pisze...

Albo nie..może ramię? xd

Kolokwium pisze...

Tyłeczek < Zgadłam ? >

Unknown pisze...

Na tym zdjęciu widać ucho dedykacja dla Wery ta co ma Alvina xD

igsia pisze...

NA ZDJĘCIU WIDAĆ TYŁEK DEDYKACJA DLA iGSI-iXŻARŁOKA.

Anonimowy pisze...

na tym zdięciu widać ucho

Anonimowy pisze...

to jest ucho

Daniel Aleksandrowicz pisze...

tam widać uszko ramnie, tak jagby świnka wykręciła główke

Prześlij komentarz