Wakacje wakacjami a pogoda pogodą. :)

piątek, 28 czerwca 2013

| | |
Hejkaa!

Czy też myśleliście, że jak będą wakacje to gorące słońce, plaża, woda? No właśnie ja tak myślałam. Niestety pogoda idzie inną drogą. Zimno jest u nas. A jaka u was pogoda?


No więc post dzisiaj bardziej o mnie. (samolubna) Zakończenie roku minęło szybko mi nie wiem jak wam. Na 8 do szkoły, nie było mszy w kościele, bo jakoś wójt miał o 8 przyjechać i nie było czasu. W domu błam już po 10. Wspaniale !! Zdałam z czerwonym paskiem. Średnia 5.3 coś około tego.  Dostałam ,,Poezje'' Juliusza Słowackiego. No zawsze coś. ;D



Przeproszę was za to, że nie będzie zdjęć. Musicie wytrzymać do kolejnego posta. Taka pogoda, że ja tylko leżę z Lucynką nic ciekawego się u nas nie dzieje. ;)

No to pytanie do was. Jakie plany na wakacje? Co z waszymi małymi świnkami? ^^


Rozpoczynam wakacje na blogu ! :D
Niestety z brzydką pogodą. ;c


Paa! <3 

6 komentarze:

Unknown pisze...

U nas też nie jest tak kolorowo ;/ Gratulacje średniej i paska ;) Ja będę jechać do cioci na wieś na kolonie i nad wodę ;) A świnka będzie pod opieką taty a potem mamy :)

Wiktoria Kuczkowska pisze...

U mnie zimno i wieje... Beznadzieja, ale za to u prosiaczka dobrze:)
Gratuluję czerwonego paska na świadectwie i dobrej średniej :)
Zapraszam na bloga :)

Anonimowy pisze...

U mnie też zimno. Jadę na kolonię i do Norwegii. Prośka zostaje w domu... No niestety. Będę za moim prosiaczkiem tęsknić.
Izula04

Unknown pisze...

Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award

WIĘCEJ INFO NA MOIM BLOGU

http://mojezycieimodajednowjednym.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

umnię też pogoda średnia

Anonimowy pisze...

umnię też pogoda średnia

Prześlij komentarz