Luca: ,,To ja mam władzę''

czwartek, 13 czerwca 2013

| | |
Hejkaa!!

Na początku to was przepraszam. Dawno nie pisałam, ale wiecie koniec roku wiąże się z poprawianiem ocen, więc cały tydzień jakieś kartkówki i sprawdziany. Lucynka wytrwale uczyła się ze mną. Towarzysząc mi no i oczywiście ,,w ogóle mi nie przeszkadzała''. ;)


Dzisiaj przyszłą do mnie Julia z Lilu. Byłyśmy chwilkę na podwórku, ale ten pomysł nie wypalił. Więc poszłyśmy do mnie. To też nie było dobre. Królik wskakiwał na klatkę i jak zeskakiwał wskoczył na prosiaka i wyrwał mu sierść z tyłka. (xD) Lucynce nic się nie stało. Tylko jej kuferek troszkę na tym ucierpiał. No więc tak krótko skończyło się ich spotkanie. Teraz bawiłam się z Lucą około godzinki.
Zaraz wstawię zdjęcia jak odpoczywa.

Właśnie Lucynka jest królową, ponieważ na kocyku śpi na moim łóżku. Nie wiem wyjęłam ją z klatki jak się bawiłyśmy no i ją tam zostawiłam. Śwince się chyba podoba. Sami zobaczycie.






Jakoś taka, gdyż zdjęcie robiłam telefonem. 


Ogłaszam wam od razu, że kończę z filmikami, będę wam tylko mówić o tym tutaj co Lucynka umie itp. 
Nie chce już nagrywać. Nie wciągnęło mnie to. Jakoś mi nie idzie z tymi filmikami. 


Okey, krótko, ale zapracowana byłam w tygodniu. 


Paa! <3

6 komentarze:

Unknown pisze...

Hahaha... Śliczne sobie leży

Pozdrów królowa xd

Wiktoria Kuczkowska pisze...

słodziak :* najsłodsza królowa świata
:P

Unknown pisze...

Och... Luca jest taka sweet ;*!!! Chciałabym, żeby spotkała się kiedyś z Zyziakiem ;)!!!

Zapraszam ;):

http://weloveprosiaczkimorskie.blogspot.com/

Unknown pisze...

Bardzo ciekawy blog o świnkach morskich, jeśli chodzi o pielęgnacje itp. :)
Jeśli chcecie, możecie wejść na mój blog o świnkach morskich, na którym nie ma tego, czego na wszystkich blogach, a jest o hmmmm... "Zachowaniach" moich prośków :D.
Jak na razie mam mało wejść i postów, wkrótce to nadrobię :)

http://kochamyprosiaki.blogspot.com/ <---- Zapraszam!

Anonimowy pisze...

ma władze

Anonimowy pisze...

Szkoda ,że kończysz z filmikami.

Prześlij komentarz