Postanowiono no to zrobiono!

niedziela, 2 czerwca 2013

| | |
Hejkaa!!

No więc pisałam, że będę uczyć Lucynkę ,,obrót''. Moje postanowienie zostało spełnione. Prosiaczek, jest tak pojętny, że dla ogórka zrobi wszystko. Pokazałam jej kilka razy o co chodzi i po 10 minutkach Lusiek obracał się na komendę. Widzę, że to rozumie, ponieważ kiedy podstawiam rękę mówię daj łapkę to ona daje, a kiedy obrót to się obraca. Mądry prosiak, wiadomo, że to nie jest pies i nie będzie idealnie. Teraz tylko trzeba wyuczyć to na perfekt. Następnym celem będzie ,,hop'' przez dłoń. :)


Ostatnio jakoś była u mnie Sara. Bawiła się w fotografa i poczuła to co czuję ja, gdy próbuję zrobić  zdjęcie Lucynie. Zdjęć było ponad 60, a tych dobrych jest tyle ile dodam, ale nie wiem w sumie ile ich jest, na pewno nie za dużo. Na tym spotkaniu ,,sesyjnym'' prosiaczek śmigał w te i na zad. No szczerze powiem, że lubię gdy ktoś robi Luśce zdjęcie, bo ja mogę ja potrzymać czy coś zawsze łatwiej mi jest niż kiedy muszę opanować i prosiaka i aparat. Zawszę się ,,zamęczę'' i tak kończy się sesja. Moim złym humorem i Lucynki, bo zmęczone odpoczywamy razem na moim łóżku lub podłodze.


Dzisiaj odwiedziła mnie moja siostra Kinga. Nie byli za długo, ale zawsze coś. No więc Lusia miała mało mojej uwagi, ale za to wieczorkiem bawiłam się z nią godzinkę kiedy się uczyłam. Teraz odpoczywa, po tej nauce komendy.


























Okey to tyle zdjęć !!


Paa! <3 

6 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczne zdjęcia
Pozdrawiam <3

Anonimowy pisze...

Heh ;) Szybko się uczy :D Fajne zdjęcia :) Śliczna <3

Unknown pisze...

Super. Ja też muszę spróbować z moim Zyziem ;). Zapraszam na bloga, bo ostatnio mało wejść... weny nie ma, ale czy mogłabym trochę podchwycić od ciebie ten pomysł??? Oczywiście trochę inaczej w sensie inne sztuczki ;). Pozwolisz ??? :P

http://weloveprosiaczkimorskie.blogspot.com/

sarka pisze...

Lusia jest zdolna , zawszę da sb radę <33
Ahhh... ja to mam talent fotografa *.*

Anonimowy pisze...

Lusia jest bardzo mondra

Anonimowy pisze...

Super :) Śliczna świnka ;D

Prześlij komentarz