Co my już umiemy, a czego się uczymy?

środa, 5 czerwca 2013

| | |
Hejkaa!

Może zadajecie sobie to pytanie : ,, Co ta Lusia wreszcie umie, a czego będzie się uczyć? ''. Jeśli tak to właśnie tutaj będzie na nie odpowiedź. Dodawałam Kilka postów na ten temat co Lucynka umie i co chce ją nauczyć. No więc tak też zrobiłam. Uczyłyśmy się troszkę czasu, ale prosiaczek jest tak pojętny, że wcale nie kosztuje mnie to dużo wysiłku. Sami zresztą zobaczycie na krótkiej serii 3 filmików, które powoli dodaję. Dodałam już jeden i codziennie będę dodawać kolejny, czyli najprawdopodobniej zajmie mi to 2 dni. Jeśli znajdę czas na dodanie. Dowiecie się jakie to filmiki jak obejrzycie. Pierwszy który dodałam link podobam na dole posta.

Lucynka potrafi już:
-stójka (poproś)
-daj łapkę (to dziwne, ale umie, będzie filmik zobaczycie, wcale nie zwariowałam i świnka wcale nie uczyła się długo)
-obrót (tego jest masa na youtube, ale myślę, że chcecie zobaczyć to w wykonaniu prosiaka mojego)
-hop przez rękę ( całkiem dobrze jej idzie, ale pracujemy, do tego jeszcze nie mam filmiku)


Kolejnym celem jest dopracowanie hop no i nauczenie jej, żeby weszła na rękę. :)
Takie mam plany i myślę, że zostaną zrobione. ^^
No więc jeśli macie jakieś pomysły co jeszcze mogę nauczyć prosiaczka, to bardzo proszę o napisanie tego w komentarzy. Lusia lubi to robić i bardzo szybko się uczy. :)



No więc to tyle ze sztuczkami. Teraz jak minął nam kolejny dzień.

Dzisiaj rano Lusia dostała ogórka do zjedzenia, była to 1/4 dość sporego ogórka. Jak wróciłam nie było już po nim śladu. Pobawiłam się z nią chwilkę, bo miałam do mnie przyjść koleżanka i maiłyśmy nagrać filmiki sztuczek. No i nagrałyśmy, jak pisałam wyżej dodam je w kolejnych dniach. Było całkiem sporo śmiechu przy nagrywaniu filmików, ale Lusia była zapatrzono w jedzonko. W między czasie w przerwach do kolejnego filmiku robiła Sara jej zdjęcia. Później wzięłyśmy ją na jakieś 5-10 minut na dwór na trawkę, bez krat tylko luzem. Niestety na krótko, bo przyszedł deszcz i burza i Sara pojechała szybko rowerkiem do domku, a Lusia musiała iść ze mną do domku, bo by zmokła. No i tak właściwie wyglądał nasz dzień. Nic specjalnego oprócz tych filmików. Dzień jak co dzień. ^^

Link do kanału: http://www.youtube.com/channel/UC_Ez48sMFY2p7W7A253jy1g

Tutaj znajdziecie dzisiejszy filmik i inne, a w kolejnych dniach pokażą się nowe filmiki. :D



















No więc spełniam nadal: długie posty dużo zdjęć. 
Zdjęć jest 16 coś takiego. 

Paa! <3 



9 komentarze:

Unknown pisze...

Czekam na daj łapę ;3

Pozdrawiam ;)

Unknown pisze...

Moja świnka umie stójkę xd

Anonimowy pisze...

Jak fajnie je trawę :D super :D

Unknown pisze...

Zyziek umie już stójkę, obrót i skacze, ale nie przez całą rękę tylko przez palec :P. Pozdrawiam i zapraszam :

http://weloveprosiaczkimorskie.blogspot.com/

sarka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
sarka pisze...

Jak je trawkę jest najsłodszą świnką na świecie,
Aż chce się jej robić zdjęcia, ale to jest truuudne ;D
Masz zdolną świnkę <333

Unknown pisze...

Chcemy posty xd

Anonimowy pisze...

A twój prosiak umie przychodzić na zawołanie ?

Anonimowy pisze...

Wygląda słodziudko jak je trawkę <3

Prześlij komentarz