Pierwsze wyjście w ,,nowym'' pokoju.

piątek, 21 czerwca 2013

| | |
Hejkaa!

Pisałam wcześniej, że miałam mały remont w moim pokoju. Meble są po przestawiane inny kolor ścian. Lucynka dzisiaj po raz pierwszy była w tym ,,nowym'' pokoju. Oczywiście ciężko było mi robić jej zdjęcia, bo to tu wąchała to tutaj. Musiała wszystko przejść, czuła się jak by była tutaj pierwszy raz. Wszystko ją interesowało. No oczywiście było to słodkie, że prosiaczek jest zainteresowany światem.

No nareszcie będę mogła wypuszczać ją w pokoju. Już nie mogłam się doczekać. Świnka siedziała przez ten czas co nie pisałam w klatce, ale starałam się jej zapewnić wybieg na podwórku. Pewnie sami doświadczyliście w ostatnich dniach jak jest ciepło. Szkoda mi, by prosiaczek się męczył na słońcu. Nasze wyjścia nie były długie po 40 minut max. I wieczorem jak ,,gasło'' słońce brałam ją na 10-20 min, bo zaraz komary gryzły. No i tak właśnie minęły nam te dni, w których nie pisałam.
Teraz będę pisała częściej, bo już mogę na komputer.


Kiedy nie mogłam do pokoju na komputer postanowiłam zrobić Lucie hamak. No i powiem wam szczerze, nie chce się chwalić, ale wyszło nieźle. Prosiak uwielbia na nim siedzieć. Jest to dla mnie miłym zaskoczeniem, bo świnka nie lubiła nigdy takich rzeczy. Nie chce drewnianego domku, więc wymyśliłam hamak. Miałam zamiar kupić, ale kiedy zobaczyłam ceny, to postanowiłam sama uszyć. Pomyślałam, że wydam 40 zł na hamak i świnka nie będzie na nim siedzieć to bez sensu. Więc jeśli uszyję sama i będzie go lubiła to jak się zniszczy to wtedy będę wiedziała, że warto kupić, albo uszyję kolejny. Jeśli świnka by go nie polubiła to nie wydała bym 40 zł na to by kawałek szmatki mi w domu leżał. :)
Nie wiem moim zdaniem te ceny są kosmiczne w zoologach. Na prawdę troszkę przesadzają za takie dodatki do klatki. No, ale trudno my kochamy nasze futrzaki to i wydajemy na nie troszkę pieniędzy. ^^


Kilka zdjęć:
















Bardzo się cieszę, że mimo tak długiej przerwy nadal tu wchodzicie. Widzę to po komentarzach. Jest to dla mnie motywujące, że nie muszę się obawiać jeśli coś się stanie, że nas zostawicie. :) 

Teraz zaglądajcie tutaj częściej! :D 

Paa!<3 

8 komentarze:

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Ale słodzaczek! Weź ją ode mnie wyczochraj :* Gdzie kupiłaś hamak i ile taki "przeciętny" hamak kosztuje?

Wiktoria Kuczkowska pisze...

A i jeszce jedno - jakim aparatem robisz te zdjęcia bo sa super?!

Wiktoria Kuczkowska pisze...

*jeszcze

Wiktoria Kuczkowska pisze...

pfupfupfu sory źle przeczytałam... ty go uszyłaś? jak tak to z jakiego materiału?

Unknown pisze...

Świetne zdjęcia.Masz racje po co wydawać ? jak mozna uszyc ja tak samo uszyłam ;p

Unknown pisze...

Te ceny są kosmiczne. Ja ostatnio widziałam miseczkę taką zwykłą małą ceramiczną dla jakiegoś gryzonia za 20zł o.0. Fajny hamak i Lusia jak zwykle super! Pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

hamak pierwsza klasa

Anonimowy pisze...

hamak pierwsza klasa

Prześlij komentarz