Kolejny odcinek + Kąpiel Lusi

niedziela, 24 listopada 2013

| | |
Hejkaa!


Dawno mnie nie było. Jestem znowu. Lucynka cała i zdrowiutka. Strachut mały nie chciał zdjęc, ale mam kilka. Musze przyznać, że tęskniłam żeby coś napisać. U mnie sporo się ostatnio pozmieniało, więc musiałam na jakiś czas przerwać pisanie Bloga. Sprawy prywatne ^^


Lucynkę jak w temacie kąpałam, nie mam zdjęć, ale chce ją pochwalić publicznie, bo była niesamowicie grzeczna. Nie trzęsła się ani nic. Siedziała grzecznie na kolankach jak ja ,,suszyłam''. W łazience mam ogrzewanie podłogowe, więc ona sama schła od ciepła. W wannie też była bardzo grzeczna. Kąpanie robi się przyjamne dla mnie jak i chyba dla niej. ;D


Co do filmiku, mam nadzieję, że się wam spodoba. Muszę nagrać kilka kolejnych i znowu będą się pokazywać. Nie będzie na tych filmikach mnie  tylko Lucynka. Lucynka rządzi ^^


 Jedna z czytelniczek zadawała dużo pytań. Mam taki pomsył, że jeśli zadajecie pytania w sensie np ,, Dlaczego świnki mają takie uszy a nie inne''. Poczekajcie ja odpowiem na nie w poście. :)


Nie mam za dużo co do pisania, bo zajełam się swoim życiem i mało Lucynki. Nie zaniedbywałam jej, ale nie robiłąm nic nadzwyczajnego ^^ 

W takim razie zdjęcia :D 










Tutaj jedno z mami <3 





Mam nadzieję, że wybyaczycie mi nieobecnosć <3 
Link do filmiku : 


Do kolejnego posta ! 

Pa! <3 



37 komentarze:

Kolokwium pisze...

Hello . Czytam twój blog od bardzo dawna i bardzo Cię lubię jak i Lucy . Pozdrawiam Cię i zapraszam na bloga http://paula-adriana-blog.blogspot.com/

Wanesa ;* pisze...

Cześć Ines
Mam sporo pytań ponieważ zbliżają się święta bożego narodzenia a ja mam na nie dostać prosiaka nie myśl sobie że o no tak kupuje sobie świnke bo nie ma innego pomysłu na święta nie ja od września truje rodzicą i miałam kilka rozmów poważnych bo świnki długo żyją i czy napewno chce a ze względu na to że miałam chomika to. Sprzedaż klatki itd zeby jak rodzice kupią świnkę mieć na jakiś dodatkowy hamaczek czy cos do zabawy itd zeby samemu kupic pokazac im ze pottafie no i moze chciabym zeby na moją szczerą proźbę był odcinek poświęconym głównie wydatką czyli koszt klatki itd jeśli była by taka możliwość to była bym ci wdzięczna


Jeśli chodzi o twoje filmiki to pokazuj sie na nocg tak jest fajnie jak ty i Lusia jesteście na filmiku

Przepraszam za błędy ale na telefonie jest mi trudno i prosze jeszcze raz wyczytaj moją proźbę.
Wanesa

Unknown pisze...

Jest mi niesamowicie miło. Przemyślę tą decyzje. W takim razie jest duża szansa, że nagram ^^

Anonimowy pisze...

pomyśl o dry bed-dzie na pewno Lusi będzie wygodnie

Anonimowy pisze...

Masz świetne filmiki i bloga też, właśnie ja też chciałabym dostac na święta świnke morską ale się nie chcą zgodzic ale może jakoś i namówię chociaż już od dłuższego czasu ich prosze jeszcze dzisiaj mi chomiczek zdechł ;c.Nagrywaj filmików najwięcej jak się da xdd Pozdrowienia dla Ciebie i Lucynki :)

Wanesa ;* pisze...

Bardzo dziękuje ;3

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kubuswinka pisze...

masz przesłodka swinke <3

Anonimowy pisze...

Jeeju masz prześliczną świnkę <3
Ja mam dwie i jedna to Corni a druga to Frytka
Blog właśnie o nich : http://bomykochamyswinkimorskie.blogspot.com/
Zapraszam ! ;]

Unknown pisze...

Dlaczego będziesz wstawiać takie krutkie odcinki :-\

Anonimowy pisze...

Kiedy będzie kolejny odcinek? Bardzo lubię je oglądać, ale nie mogę mieć świnki morskiej :)

Anonimowy pisze...

Twoja świnka to samiczka czy samiec? Chyba samiczka sądząc po imieniu, ale chcę się upewnić ;)

Unknown pisze...

Wczoraj mi świnka zdechła :'( ale mama powiedziała, że dostane na święta :-)

Wanesa ;* pisze...

Ines mam pytanko czy świnka może być przez 2 tygodnie w klatce dla chomika 2 piętrowej bo rodzice powiedzieli ze albo tak albo wcale ale ja się boje ze ona tam zdechnie ?

Unknown pisze...

Dlaczego przez 2 tygodnie, a co potem?
Skoro ma siedzieć 2 tygodnie, to lepiej poczekaj te dwa tygodnie i wtedy ją kup jak już będziesz miała klatkę. Wiesz nie możesz myśleć o sobie w tej sytuacji i być egoistą/egoistką, ponieważ tutaj ważne jest dobro świnki a dopiero w drugim rzędzie stoi twoje szczęście posiadania tej małe istotki ^^

Unknown pisze...

O jeju, a co się stało? :O
Możesz napisać do mnie na poczte o tym prosiaczku kilka dobrych słów i wysłać jej zdjęcia. Ja dodam posta ku jej pamiecie [*]

Anonimowy pisze...

Kiedy dodasz nowe filmiki? Bo już z niecierpliwością czekam na następne filmiki ale też dodawaj filmiki z tobą :)

Unknown pisze...


Masz jakieś inne zwierządka oprucz Lucynki ?

Rebeka Grabowska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Rebeka Grabowska pisze...

Cześć Ines :) Mam kilka pytań: Masz jakieś zwierzątka oprócz Lucynki? Ja mam psa i kota i nie wiem czy świnka morska to dobry wybór, ale i tak bardzo ją chcę! Czy świnka morska może mieć w klatce ususzoną, skoszoną trawę? Moja mama mówi, że tak, więc tak myślę, ale wolę się upewnić. Czy lepiej mieć świnkę dziewczynkę, czy chłopca? Byłabym wdzięczna, gdybyś odpowiedziała. Rebeka

Wanesa ;* pisze...

No tylko ta klatka jest naprwde sporawa tylko ma druty blizej siebie a tak to najbardziej boje sie tego ze ona moze spasc z tego pientra XD

Rebeka Grabowska pisze...

Kiedy wstawisz nowy odcinek i czy w ogóle wstawisz? Lubie je oglądać. :)

Unknown pisze...

Nie mam jej zdjęć . Była cała biała i miała 5 miesięcy. Zachorowała :'(

Unknown pisze...

To zabierz piętro, niech chodzi tylko ,,podłodze'' :)
Jakie ma wymiary? :)

Unknown pisze...

Niestety Lucynka to moja jedyna pociecha ^^
Hmm.. jeśli pies nie reaguje żywo na gryzonie i inne zwierzęta to dlaczego nie. Martwiła bym się, że kot może zrobić jej krzywdę instynkty. ;c
Hmm.. wiesz w skoszonej trawie moga być różne chwasty, które moga otruć prosiaka. Nie jest to dobry pomysł. Po za tym jako podłoże nie mozemy dawać tego co świnka je, bo ona bedzie lezała w tym i to jadła i od razu się załatwiała, a trawa nie wciągnie wilgoci i będzie strasznie śmierdzieć (przerabiałam to). Lepiej kupić trociny, a najlepiej mata łazienkowa a pod to pinio. Pinio starcza na długo. :D
Myślę, że między chłopcem i dziewczynką nie ma różnicy. Tak samo jest i tu i tu :D
Jakoś ja mam sentyment do dziewczynek, ale samczyki są tak samo super. Nie róźną się niczym oprócz tym, że samiec jest większy ^^
Zawsze odpowiadam z chęcią na pytania od moich kochanych czytelinkó <3

Unknown pisze...

Niestety nie ;c

Unknown pisze...

Dodać dodam, ale nie wiem jeszcze kiedy ^^

Wanesa ;* pisze...

Ma 70 cm długości i ok 25 szerokości ;3

Rebeka Grabowska pisze...

Dzięki, a w sprawie podłoża zamierzam właśnie tak jak ty mieć kuwetę, a w niej pinio, albo jakiś inny żwirek, w ogóle to mama mówi, że o śwince morskiej porozmawiamy w wakacje, czyli pewnie będę ją miała ^^ ale chcę wiedzieć na ich temat wiele rzeczy już teraz :)

Unknown pisze...

Nagrasz odcinek ze sztuczkami Lucynki :-D

Anonimowy pisze...

czy w zoologicznym takim jak kakadu wszystkie płci mieszkają razem ? bo boję się że jakn bym kupiła np. dziewczynkę to by miała w środku niespodzianke

Unknown pisze...

lucynka jest sweet

Unknown pisze...

Niestety, ale tak zawsze trzymają razem nie ważne jakiej są płci ;c

Anonimowy pisze...

Kiedy dodasz nowy post na blogu? :))

kubuswinka pisze...

hej lucynka jest przeslotka mam pytanie tez mam swinke ale ona jest taka ze nie daje sie zlapac na rece wyrywa sie nie umie usiedziec w jednym miejscu tylko ciagle ucieka przedemna ma 6 miesiecy a mam ja 4 miesiace poradzisz cos ? byla bym wdzieczna :C

Unknown pisze...

Jak mieszkam w mieście to skąd mam wziąć świerzą trawe

Prześlij komentarz