Świnka morska w obiektywie!!

poniedziałek, 28 października 2013

| | |
Hejkaa!


Dodałam już jeden odcinek tak jak obiecałam. Kolejne czekają i jeszcze nagram. Nie obiecuje, że będę je często dodawała, bo to zależy od sytuacji i czasu którym dysponuje. Ostatnio mam go mało, bo dużo wychodze ze znajomymi. Nie przejmujcie się na Lucerne zawsze znajdę czas. Nawet teraz sobie czmycha po pokoju. Strasznie lubi leżeć na dywanie pod krzesłem. Otwieram jej klate, zabezpieczam kable i ona sobie chodzi po pokoju sama lub ze mną.


Było kilka ciepłych dni, ale mimo to nie brałam Lucynki na podwórko. Jest już jesień, więc jednak za zimno, po za tym trawa jest mokra i prosiak i tak by sobie nie pochodził. No więc czekamy na wiosne, a najlepiej lato ^^


Luśka zapomniała jak przyjemnie śpi się u mnie na kolanach. Ostatnio postanowiłam znow wyrobić u niej ten nawyk. Kłade się z nią na łóżku, a ona sobie zasypia u mnie na kolanach, brzuchu. To jest takie słodkie stworzonko. Mam kilka zdjęć jak leży u mnie na brzuchu. Jej mina mówi sama za siebie, że spała, ale dźwięki aparatu ją obudziły. Czasem tak sobie myśle czy ona by w ogóle zaakceptowała drugą świnkę bo to jest takie wredne kaczątko. Jak włoże ręke i dotykam domek czy coś to od razu mnie gryzie. GRYZIA!


Ostatnio spędzałam z wieprzkiem dużo czasu, na prawdę dużo. Tylko to jest tak, że ja sobie z nią leże na podłodze ona sobie ze mnie ,,plac zabaw'' robi. Wskakuje mi na nogi, łydki i sobie przechodzi, odpycha mnie tą główką małą. Często też gryzie mi stopy i skarpetki złapie i ciągnie zawzięcie. Już nie w jednej zrobiła mi dziurwę ^^ ( dziurwa takie moje powiedzonko)



Zdjęcia robione przez Sarę, są troszke nie wyraźnie bo chciała pobawić się w fotografa i sama ustawiała ostrość ^^















Miłego oglądania


Paa! <3

50 komentarze:

Wanesa ;* pisze...

Strasznie sie ciesze i wgl ale mam prozźbe moze masz.kolezanki które chcialy by

Hejo mam swoją stronke o Dawidzie Kwiatkowskim na.którą zapraszam serdecznie jest malo like bo stronka jest od niedzieli ..
Bardzo pilnie potrzebuje adminek i adminów oto stronka zapraszam
https://m.facebook.com/profile.php?id=1415901305306066

Unknown pisze...

Kiedy nagrasz odcinek 13 ? Jak długo oswajają się świnki morskie ? Jak długo masz już Lucynke ?

Unknown pisze...

nagrywam od początku docinki :D
świnki oswajają sie tak z kilka tygodni, Lucynke mam od 20 paż 2012r :D

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Fajne zdięcia :-)

Unknown pisze...

Jak moge nazwać moją świnke ?

Unknown pisze...

Nie wiem mi się podobają śmieszne imiona : Frania, Franek , Stasiek, Helenka, Halina, Kundzia, Gregor, Fred, Alf :D

Unknown pisze...

Dzięki :-)
Wiesz, że świnki jedzą ananasy i pomarańczki :-)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Dlaczego zaczełaś nagrywać ?

Unknown pisze...

Moja pani w zoologicznym umyła moją świnke i opcieła jej pazurki :-)

Unknown pisze...

Moge dać śwince karme gdzie jest narysowany chomik, szynszyla i świnka morska ?

Kaya pisze...

Ale się ciesze, że nagrywasz! aaaaa ^^
Bardzo piękna Lucynka <33 mały szkrab :* Nie myślałaś o tym żeby mieć drugą świnkę do towarzystwa dla Lucynki?
Kubuś i ja pozdrawiamy gorąco piękną Lucyne i jej właścicielkę i oczywiście czekamy na kolejne posty! :)

Unknown pisze...

Tak, ale zapewne jest to karma słabej firmy ^^

Unknown pisze...

Opcinasz Lucynie pazurki ?

Unknown pisze...

Jeszcze jej nie obcinałam, bo ma krótkie, dużo biega i się jej ścierają, ale musze jej troszke podciąć spróbować ^^

Julaaa XD pisze...

Więcej filmów !!!

Unknown pisze...

Czy świnki morskie mają ogon ? :-)

Unknown pisze...

Nie prosiaczki nie mają ogonków ^^

Unknown pisze...

Dlaczego świnki mają klapnięte uszka ? :-)

Unknown pisze...

Po prostu jakoś tak mają. Ciężko wytłumaczyć ^^
Moja Lucynka za bardzo to leżących uszu nie ma ^^

Unknown pisze...

Trzeba myć świnke morską ? Czy to jest fajne ? :-) :-) :-)

Unknown pisze...

Nie nie trzeba myć, ale z racji tego, że śpi ona w swojej ściółce, która nie jest za czysta bo świnki dużo się załatwiają to ja ją myje raz na pół roku 4 miesiace róźnie. Jak od niej mocno śmierdzi, bo po 4 miesiącach zaczyna troszke śmierdzieć Lucynka. Jak dla mnie to w sumie jest fajne, ale z drugiej strony co w tym fajnego jeśli świnka nie przepada za kąpielą to ja też staram się jak najszybciej ją wymyć i wysuszyć. ^^

Unknown pisze...

Jaką rase świnki wybrać ?

Unknown pisze...

Wybór świnki nalezy do ciebie ^^

Unknown pisze...

Dlaczego niekture świnki morskie skaczą ? Oglądnij odcinek ,,wystawa świnek morskich w warszawie''.

Unknown pisze...

Niektóre lubią inne nie ^^
Widziałam chyba każdy filmik o świnkach xpp

Unknown pisze...

Dlaczego rasa skiny ma na nosku troszke futerka ?

Unknown pisze...

Kiedy wstawisz odcinek 13 ?

Unknown pisze...

Zadajesz bardzo dużo pytań. :D Szczerze to nie mam pojęcia, ale najprawdopodobniej jest to pozostałość po futrzastych koleżankach jej tylko na nosku się zachowało futerko :D

Unknown pisze...

Dlaczego niekture świnki lubią oglądać telewizje ?

Anonimowy pisze...

hey chciesz może ze mną pisać bloga na tym blogu pllis. podaj skype

Unknown pisze...

Czy świnki mogą mieć uszka podniesione do góry

Anonimowy pisze...

hej bardzo podoba mi się twój blog. ja też mam świnkę i może niedługo prześle ci jej zdjątka. ( świnka to pusia rasa rex )

Unknown pisze...

W takim razie czekam na zdjątka ^^

Anonimowy pisze...

postaram się przesłać we wtorek

Unknown pisze...

hej, mam pytanie, czy mogła byś zrobić filmik o ściółkach? czyli o wadach i zaletach trocin, granulatu itp. i mam jeszcze jedną prośbę, czy mogłabyś mi podać swojego e-maila ? dlatego, że chciała bym cie popytać o różne rzeczy dotyczące moich prosiaczków, bo widze że masz ogromną wiedze na ten temat ;)

Unknown pisze...

Pomyślę, o filmiku ^^
ineska252@o2.pl

Ogromnej nie mam, ale poszerzałam swoją wiedzę na ten temat i nadal poszerzam :D
Czekam na pytania ^^

Unknown pisze...

Czy niekture świnki morskie mają uszka podniesionie do gury? Dlaczego nie otpowiadasz na moje pytania :-(

Unknown pisze...

Przepraszam nie zauważyłam ;D

Szczerze tego nie wiem. Każa świnka morska ma tak samo uszy, pod skosem ;)

Unknown pisze...

W odcinku 12 powiedziałaś, że będziesz uczyć Lucynke chop:-)

Unknown pisze...

Kiedy wrzucisz odc. 13 ??????????????????

Unknown pisze...

Tak, ale to nie doszło do skutku. Luti niecierpi skakać. Nawet woli obejśc moją rekę, niż ją przeskoczyć ^^

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

dziurwa <3

kubuswinka pisze...

hej masz przesłodka swinke tez bym chciala aby moja swinka byla tak znana mam pytanie moja swinka jest taka ze jak chce ja wziac na rece to ucieka :C wyrywa sie a gdy chce sie do niej przytulis to to samo lub jak biega i do niej podchodzie t oucieka w inna strone co na to poradzisz : C ?
mam nadzieje ze pomozesz

Unknown pisze...

Fajną masz świnkę ja chce kupić jedną ale nie wiem jaką wybrać rozetkę czy krótkowłosą . Pomożesz .

Anonimowy pisze...

Jam ma świnkę morską o imieniu 'łatek' ale że w domu mam młodszą siostrę.. i woła na niego 'swinek' kazdy na niego tak woła ;p jest rasy peruwiańskiej.. ;d Może mógłbym przesłać zdjęcia..? ;>

Margaret pisze...

Hej tu znowu ja nie wiem czy mnie kojarzysz ale dobijałam się do ciebie pod ostatnim odcinkiem dziennik z życia Lucynki prosiłam cię o plusy i minusy świnek czy będziesz mogła mi na nie krótko odpowiedzieć ;) ?

Prześlij komentarz