Nudna niedziela!

niedziela, 6 października 2013

| | |
Hejkaa!

Jak rok szkolny wam mija? Mi strasznie szybko minął pierwszy miesiąc oby tak do lipca później niech się tak nie śpieszy. :)

Nudna niedziela, jutro trzeba już do szkoły, więc się troszkę uczyłam. Tak nie miałam tego za wiele. Zaczyna się dopiero dzień, więc z Lucynką będę siedzieć. Wiem, że będzie to nudny dzień, ponieważ jestem sama do 18. Niestety tak to już jest. Może przejdę się gdzieś. Jeśli nie to towarzystwo grubasa mi odpowiada.


U nas nic ciekawego się nie dzieje. Szkoła dom, dom szkoła! Lucynka siedzi sobie w klatce i łazi po pokoju. Teraz staram się odkładać pieniądze, ponieważ chce kupić jej większą klatkę (80, ponieważ na 100 nie mam miejsca). Może wtedy rodzice zgodzą się na drugą świnkę. Tak wiem, dwie świnki = 100cm, ale moja cały czas łazi po pokoju, więc myśle, że to by nie był problem. Po za tym zawsze lepiej jak ma się jakiegoś grubasa razy 2 (czyli dwie świnki).


Ostatnio Lucynka mniej ma mnie niż w wakacje, ale i tak staram się jak najwięcej po szkole czasu z nią spędzać. Nawet jak się ucze to na ziemi, wtedy on chodzi i mnie zaczepia, a ja nie moge się skupić. I zazwyczaj bawie się z nią, aż wreszcie uznam, że to trwa za długo i muszę się troszkę pouczyć. ;)


Lucynka codziennie dostaje jakiegoś ogórka, marchewkę. Niestety nie są to świeże z ogródka warzywka, tylko te sklepowe i od babci. Wpierzowi wszystko smakuje, nie marudzi. Nawet Wit. C mogę jej podawać i spokojnie sobie zlizuje z mojego palca, bo wiecie ona się na plecy nie położy od razu się wyrywa tak głową macha i się odpycha, więc nie chciałam jej stresować i wymyśliłam inny sposób podawania. Moim zdaniem nie ma co stresować prosiaka, lepiej troszkę pomyśleć. :) \

Oto zdjęcia:














Jeden z czytelników zadał mi pytanie czy nie zrobię posta z produktami polecanymi. Mam pytanie o co tutaj dokładnie chodzi? Mam pisać np, Karma taka i taka i ją recenzjować czy tylko produkty jakie polecam? (nie wiem co oczekujecie) :D
Z miłą chęcia i ochotą dodam takiego posta jeśli chcecie. ;)



Paa! <3 

10 komentarze:

Wanesa ;* pisze...

Notka jak zwykle udana a Lucynka jak zwykle slicznie wychodz na zdjęciach ....
Dziękuje ze odpowiedzialas na moje pytanie

Anonimowy pisze...

Śliczniutkaa Lucy <3 Szkoda tylko, że tak żadko dodajesz posty :c

Julaaa XD pisze...

gdzie kupiłaś Lucynkę w Kakadu czy z hodowli np. ? Napisz posta o klatkach a jeśli taki się znajdzie to proszę uwzględnij cenę :)

Unknown pisze...

mam pytanie jak naucyć świnke załatwiać się do kuwety?

Unknown pisze...

Lucynkę kupiłam w zooloficznym na Tuwima jest taki fajny! :D
Drogo tam w sumie, ale zwierzęta są zdrowie i w ogóle pani dobrze się zna :)
Często ja ją pytam jakie smakołyki poleca to ona mnie wysyła do warzywniaka a nie żeby u niej kupić. ;D Postaram się napisać ;D

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Lucynka szybko załapała o co chodzi. Wcale się nie bawiłam w wrzucaniem brudnej ściółki to kuwety. Po prostu widziałam, gdzie świnka się najczęściej załatwia i tam przestawiałam kuwetę. Kiedy zauważyłam, że świnka załatwiła się do kuwety to był sukces i wtedy nie przestawiałam kuwety. I do tej pory zawsze stawiam w ten sam róg :)

Oczywiście świnka robi tam siku, bo kupe wszędzie, ale powiesiłam paśnik kule nad kuwetą. Tak żeby lucynie jadło się wgodnie tylko z kuwety. Dlatego kiedy je siano wchodzi do kuwety i wtedy tam robi kupe i nie mam tak w całej klatce. ;)


Musisz cierpliwe przestawiać kuwete i powiesić paśnik nad kuwetką ;)


Pozdrawiam! ^^


Anonimowy pisze...

Ja nie mam żadnej zaufanej pani w zoologu tylko mam kakadu i sie boje że jak kupie to bedzie mnie czekać niespodzianka w śwince czyli mini świnka

Unknown pisze...

Słyszałam, że plastikowe domki są niewygodne ponieważ jest świnką zimno.

Unknown pisze...

u Ines w pokoju jest zawsze gorąco,wiec nie masz się o co martwić, tym bardziej ,że Lucy jest ofutrzona :3

Prześlij komentarz