Polecane produkty! :)

piątek, 11 października 2013

| | |
Hejkaa!

Miałam napisać, więc pisze. W tym poście tylko o produktach, ale oczwywiście nie będę umiała się powstrzymać przed napisaniem kilku słów o Lucynie i wstawieniu zdjęć. :)


KARMA:
Polecam karmy Versele laga. Ja wypróbowałam Cavia Nature, Crispy i Complete. Musze przyznać, że najgorsza była Crispy. Świnka mało jadła, dużo resztek, nie już więcej nie kupie tej karmy, bo Lucyna jest wybredna. Ale oczywiście polecam! Druga była Nature lepsza, ale świnka nie lubi kilku składników i ich nie zjada. Więc uznałam, że nie ma sensu kupować i wyrzycać 1/3 karmy, bo prosiak to wybrendy klient. Najlepsza okazałą sie Complete. Jest to zmielone. Świnka nie może wybrać bezpośrednio jednego produktu. Je całą pałeczkę. Lucynie niesamowicie smakuje, dlatego jest moim numerem 1. Mimo to czasami kupuję Nature, gdy nie ma Complete. :)

Inne dobre karmy ( przeze mnie nie stosowane, dlatego nie polecam, bo nie mogę polecić skoro nie stosowałam) :
  -Supreme
  -Premium
  -Beaphar (jedna z bardzo drogich)
  -JR Farm
  -Herbal Pets




SIANO:
Ja używam z VITAPOLA. Nie jest to dobra firma, ale siano jak siano. Jeśli będziecie mieli możliwość wybrać sianko z ziołami lub jakimiś dodatkami. To zawsze weźcie. ;)
Siano z Vitapola jest zółtawe to troszkę zniecheca..



PRZYSMAKI:
Jeżeli chodzi o świnki to oczywiście świeże warzywa i zielone, czyli pietruszka, koper, melisa, mięta. ;)

Polecam wszystkie przysmaki z Herbal Pets. Ziółka, gryzaki, suszone warzywa. Na prawdę polecam. :D
Także firma Nestor jest bardzo dobra. Nie próbowałam, ponieważ drogo. :)



TROCINY PINIO - są one grubiej krojone, w worku 13l. Starczają mi na 1 miesiać jak nie dłużej. ;)

ŻWIREK DREWNIANY PINIO- no to tutaj róźnie z pojemnością, 5l, 10l, 20l, no róźnie.

Trociny i żwirek z firmy PINIO polecam. Oczywiście wiadomo trociny żadne nie są dobre. :)



No myślę, że to wszystko. Teraz o Lucynce. Wchodzę sobie raz do pokoju i patrze z domku wystaje mały tyłeczek mojego wpierza. Myślę co ona tak śpi czy co.. ? :O
Oczywiście szybko wziełam aparat i robiłam zdjęcia. :)
Podniosłam domek a świnka sobie jadła. Zamiast wejść do domku to ona siedziałą tak pół na pół. To było śmieszne jak weszłam i ją zobaczylam ^^
Zdjęcia nie są zachwycającej jakości, ale trzymałam aparat, robiłąm zdjecie, i trzymałam domek wiec cięzko było utrzymać aparat jedną ręką bez ruchu ^^









Do następnego posta! 
Napisze czy ten wam się podobał :) 

Paa! <3 

21 komentarze:

Anonimowy pisze...

był super a prosze dodaj jakiś filmik tak lubie oglądać twoje filmiki odpisz mi kiedyś w komentarzu prosze

Anonimowy pisze...

jesteś super oczywiście twoja świnka też uwielbiam ją pozdrów ją

Unknown pisze...

Ja nie jestem super, Lucynka jest super <3

Unknown pisze...

Z największą ochotą. Sama nie mogę się doczekac. Prawdopodobnie po niedzieli będę miałą naprawiony komputer ^^

Wanesa ;* pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wanesa ;* pisze...

Z niecierpliwoscią czekam na filmik !

Unknown pisze...

Hej mam prośbę nagrasz takie filmiki tag moj zwierzecy przyjaciel opiszesz jej klatkee pytania do luti i wybieg ok pls pls

Unknown pisze...

Wiesz będę miala 3 swinkę morską w swięta super mam 2 mają na imie świsia a druga łatka a 3 nwm pozdrawiam

Anonimowy pisze...

proszę nagraj jakiś wilmik uwielbiam lucyne

Unknown pisze...

ok :D
Musze to rozplanować :D
I coś takiego nagram, ale najlpierw komputer musi mi ktoś naprawić ;)

Kaya pisze...

Mam do Ciebie pytanie: Jak przetrwać zimę z świnką no bo jak jest ciepło to moja Psotka dostaje dużo zielonego ale boje się co będzie w zimie to jej pierwsza zima... Więc co mogę jej dawać w zimie żeby zastąpiło to jej zielone w lecie? Proszę o pomoc i pozdrawiam piękną Lucynkę :**

Unknown pisze...

Powinnaś podawać śwince wit C. w kroplach. Wiadomo warzywa nie są z ogrodu, więc nie są świeże. W ogóle polecam podawać 3-4 krople codziennie a w okresie zimowym nawet 5 kropli wit C. Cebion czy Juvit ;)
Możesz posuszyć jeśli masz własny ogródek, melise, mięte i inne takie ziółka. Lub kupować ziółka w zoologu. Zioła w zoologach są spoko firmy Herbal Pets ;)
No ciężko zastapić zielone zimą, ale podawaj jej np. Jabłka i tak jak mówie jesli masz ogródek to ususz. Poczytaj co mozna suszyć i posusz dla prosiaka. :D
Pozdrawiamy twoją świnkę <3

Addy pisze...

wiem że to nie na temat ale jak dodałaś licznik odwiedzin

Unknown pisze...

Ojeju już nie pamiętam xd

jak dodawałam róźne aplikacje to znalalam i dodalam. :D

Anonimowy pisze...

Mam putanie czy człowiek który nienlubi zapachu zwierząt bedzie coś odczuwał, nieprzyjemny zapach? I czy wogóle ona pachnie jak w zoologu, czy czuś jej obecność mocno?

Unknown pisze...

No czuć, że jest zwierzak w domu. Jeśli nie sprzątniesz jej raz na 2-3 dni to czuć mocno, a jeśli sprzątasz regularnie co 2 dni polecam to mało czuć, ale to jednak czuć ^^

Anonimowy pisze...

bardzo chciałabym mieć świnkę morską ale do babci się jedzie 2 godz., a mój tata strasznie nie lubi zwierząt

Unknown pisze...

Może uda ci się namówić tate ;D

Anonimowy pisze...

Cóż, ja mam największe zaufanie do Versele-Laga :

Anonimowy pisze...

Szkoda ze nie nagrywasz filmów albo chociazi piszesz bloga

Anonimowy pisze...

Słodziutka świnka :3 Ja przygotowuje się do kupna prosiaczka ^^ Od dzisiaj oglądam twoje filmiki na Yt i bardzo mi się podobają tak samo blog xD Mam pytanie odnośnie żwirka Pinio. Czy ty swojemu prosiaczkowi do klatki sypiesz tylko żwirek czy coś jeszcze ?
Czekam na kolejne filmiki i posty na blogu.
Pozdrawiam Ciebie i Lucynkę ;*

Prześlij komentarz