Dodajemy filmik!

niedziela, 8 czerwca 2014

| | |
Hejkaa!

Myślę, że już po przeczytaniu tytułu się cieszyscie. Tak dodaję filmik. Dzisiaj nagrałam dzisiaj dodaję. Mam nadzieję, że się doda, bo jak narazie dużo czasu jeszcze potrzebuje. Kto oglądał filmik 16 wie o czym będzie 17 odcinek. Miło mi się nagrywało, niestety chyba z 3 razy, bo kilka razy zaciełam się niedopuszczalnie i musiałam zacząć od nowa. Ci co obejrzeli wszystkie moje odcinki wiedzą, że i tak znajdą się jakieś głupie powiedzonka i pomylenia, ponieważ nagrywam spontanicznie, bez żadnych kartek, nic z tych rzeczy. Wszystko jest ,,na żywo''. Myślę o tym, żeby nagrać odcinek na jakiś temat jeśli czegoś potrzebuje szukam w internecie i dodaję. ^^




Ostatnio była u mnie Sara G. Robiła zdjęcia dla prosiaka. Miło spędziliśmy czas. Uznała, że Lucyna jest świetnie oswojona. Nie gryzie, daje się głaskać. I tak było tego dnia. W sumie zawsze tak jest. Chyba, że sinka ma mnie dość to wtedy gryzie i jest nie miła. Każdy miewa gorsze dni. Bardzo spodobało mi się kilka zdjęć: 





Na dwóch ostatnich mój prosiek ,,bierze kąpiel''.
Czekajcie z cierpliwością na filmik. <3 
Paa! <3 


23 komentarze:

Anonimowy pisze...

hej!
strasznie dziękuje ci za kolejny post ;) nie spodziewałam się go tak szybko!
super że dodałaś kolejny filmik ale zastanawiam się czy mogła byś mi napisać jaki ma tytuł bo szukałam go już wszędzie i nie mogłam go znaleść a jeśli będe wiedziała jaki ma tytuł to szybko go znajde :)
pozdrów Lusie i samą siebie ;)))))
oliwia kozłowska

Anonimowy pisze...

No ja też nie mogłam znaleźć filmu prosze podaj link


Pozdrawiam Kamila i Mersi

Unknown pisze...

Dodając ten post dodawał się filmik, dlatego nie mogliście go znaleźć. :)

Link:
https://www.youtube.com/watch?v=ye5o97p1gik

Anonimowy pisze...

dzięki za link :)) super filmik !!!

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Fajny post, zdjęcia i filmik ;) Pozdrowienia dla ciebie i lusi ;)
zapraszam do mnie: www.kochamy-swinki-morskie.blogspot.com

Unknown pisze...

jaka sweet

Unknown pisze...

mam pytanie co dostałaś na dzień dziecka ???

Unknown pisze...

Wiecie, że już nie pamiętam co dostałam. ^^

Unknown pisze...

Jej kolejny post super <3 zapraszam do mnie http://oczamimoichzwierzat.blogspot.com

Unknown pisze...

Hej! Mam pytanie: co sądzisz o ty żeby postawić taki wybieg http://allegro.pl/kojec-wybieg-klatka-dla-swinki-zolwia-6-el-i4339071635.html i dodać kładkę do klatki http://allegro.pl/hit-ferplast-casita-120-klatka-dla-krolika-k-ce-i4317369994.html

Unknown pisze...

Hej! Mam pytanie: co sądzisz o ty żeby postawić taki wybieg http://allegro.pl/kojec-wybieg-klatka-dla-swinki-zolwia-6-el-i4339071635.html i dodać kładkę do klatki http://allegro.pl/hit-ferplast-casita-120-klatka-dla-krolika-k-ce-i4317369994.html

Unknown pisze...

Wybieg jest świetny, ale w klatce nie podoba mi się to, że jest otwierana od góry. Powinnien być otwierany cały przód, wtedy jest najwygodniej. Taka moja opinia. ;)
Planujesz kupno świnki? ;)

Wanesa ;* pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
TaCoMaLole pisze...

Masz bardzo fajnego blog i dodajesz super filmiki.
A to mój blog:

http://mojalolusia.blogspot.com/

mam nadzieję, że wejdziesz i skomentujesz...

Chciałabym ci powiedzieć, że cała moja wiedza o świnkach morskich pochodzi z twoich filmików i komentarzy.

dasia989 pisze...

Bardzo lubię czytać twojego bloga :*
to mój :http://swinki-na-wypasie.blogspot.com/ dopiero zaczynam ale mam nadzieję, że zajrzysz i nasz poznasz ;)
A tak wg kiedy następny post .?

Anonimowy pisze...

Hej! :)

Przypadkowo znalazłam Twój kanał na YouTube i Twój blog. Od razu pomyślałam- Twój blog jest wspaniały! Notki są czytelne, bezbłędne i poprawie pisane. Ponadto są tu WSZYSTKIE informacje na temat świnek morskich! <3 Kocham te zwierzątka, sama posiadam dwie rozetki. :3 Twoja Lusia jest śliczna i kochana. Szkoda tylko, że nie ma przyjaciółki. :( Jedna świnka morska jest niestety samotna (to są zwierzęta stadne) i nawet codzienne pieszczoty i zabawa z właścicielem tego nie wynagrodzą. Mam szczerą nadzieję, że kiedyś zdecydujesz się na kupno drugiej świnki. :) Nie jest to problematyczne, a dwie świnki wciąż pięknie do siebie piszczą i wydają takie przezabawne dźwięki, jakich samotna świnka nigdy nie wydawała! :) Ja rok temu kupiłam moją pierwszą rozetkę, ale kiedy poczytałam, że samotne świnki są bardzo nieszczęśliwe, bo są stadne, to dokupiłam na początku tego roku jej towarzysza. Mam teraz dwa wspaniałe samczyki, które się bardzo kochają! :) I chociaż Lusia wydaje się być przeszczęśliwą samisią, tak na przyszłość polecam kupno jej świnkowej koleżanki. :) Co do zdania rodziców- moi rodzice też na początku się na drugiego prosiaczka nie zgadzali. Ale gdy powiedziałam im o drugiej świne (po fakcie xD) to od razu ją także pokochali! :)

Będę tu wpadać. Ten blog jest naprawdę świetny! Widać, że piszesz go z pasją.

Pozdrawiam Cię serdecznie! :]

Anonimowy pisze...

Polecam gorąco do przeczytania! :)

http://www.ccpklub.pl/art-dwie.html

* Kupując koleżankę swojej pięknej Lusi, zapewnisz jej jeszcze szczęśliwsze życie! Naprawdę! :) Niech żyją miłośnicy świnek morskich! <3

Unknown pisze...

Dziękuje, wszystkie ciepłe słowa są dla mnie motywacją. ^^
Owszem nigdy nie dodaję postów z ,,musu'' tylko z pasji <3
Ja już bym kupiła, ale niestety mieszkam z rodzicami i musze szanować ich dezycje, ale jak tylko przyjdzie okazaja, od razu kupie drugą swinkę, niech żyją sobie obie na moim pokoju. ^^

Anonimowy pisze...

To cieszę się. :) U mnie tylko mama się zgodziła na drugą świnkę, tata był całkiem przeciwny, ale gdy zobaczył, jaka jest słodka, też ją pokochał. :)

Pozdrawiam ciepło! :)

Anonimowy pisze...

a u nie mama się nie zgadza a tata nie ma nic przeciwko

Anonimowy pisze...

Proszę zrób nowy filmik o wyposażeniu klatki

Unknown pisze...

Dlaczego? :)
Pomyślę o tym. ^^

Anonimowy pisze...

Strasznie lubię takie filmiki, a zresztą. Trochę. Pozmienialas rzeczy. Może jeszcze

Prześlij komentarz