DZIEŃ DZIECKA

niedziela, 1 czerwca 2014

| | |
Hejkaa!

Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka. Fajnych prezentów ( może już coś dostaliście to się chwalcie w komentarzach), spełnienia marzeń. Nie będę się rozpisywać w życzeniach, bo po prostu chcemy wam życzyć tego, żebyście byli szczęśliwi, przez całe życie szli z uśmiechem na twarzy! :)







Nie możliwe, ale jednak. Nie zapomniałam o ,,świętach" i dodaję posta z samego rana. Cóż to za cud. Robiliście prezenciki dla prosiaków?Ja bardzo ubolewam, bo nie zrobiłam, ale mam nadzieję, że jak będzie przypływ gotówki w moją stronę to na pewno coś jej kupie. Myślę o legowisku.Dostaliście coś od rodziców na DD?
Paa! <3 


10 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dla prosiaczow narazie nic. Aktualnie weekend i DD spedzam w gorach a mama opiekuje sie zwierzakami jednak jak wroce na pewno ten prezecik sie pojawi a ja dostalam 8 ksiazek i bardzo sie ciesze :) niestety juz je przeczytalam ;(

Bookowa pisze...

Ja dostałam jak na razie tylko 20zł, ale ciocia mi ma dać jakiś prezent :D
Moja świnka niestety nic nie dostała dzisiaj w prezencie, ale planuje iść do sklepu i coś kupić :))

Anonimowy pisze...

Ines bardzo dziękuję za życzenia i pozdrawiam cię!!! :) Mam pytanie : Kiedy będą następne filmiki?

Teezaya pisze...

Ja dostałam słuchawki i 90zł od taty i cioci na wycieczkę a dla chomiczka kupiłam nowy smak kolby i dropsów wygląda na to że się cieszy :)

Dominika Kołodziejczak pisze...

Ja jak na razie dostałam 100zł bomboniere czekolade a świniaczki narazie nic :)

Metonimia pisze...

Ikuś ( moja świnka) dostał smaczne owocowe kolby, ale myślę o nowym transporterku :)

Unknown pisze...

Niedługo planuje dodać ^^
Wytrwajcie ^^

Anonimowy pisze...

no i wreszcie kolejny post! :))) dzięki za pozdrowienia i dla ciebie również życzę tego samego:))) pozdrów również Lucyncie ^^
PS widziałam że od pisałaś komuś na komętarz że będą niedłógo kolejne fimiki!
czy to prawda????
Oliwia kozłowska

Anonimowy pisze...

Powiem tyle, tegoroczny dzień dziecka był najlepszym dniem dziecka w historii, ponieważ dostałam prosiaczka :D a dokładnie moją ukochaną Lunę :) Jest rozetką i kiedy do mnie trafiła (było to kilka dni przed dniem dziecka) miała niecały miesiąc. Bardzo cieszę się a owego prezentu :D PS. Czekam na kolejne posty i filmiki :)

Anonimowy pisze...

Błagam ! ludzie czy tylko ja podaje takie inf ? Żaden blog wam nie powiedziałam że, świnki mogą zachorować od kolb na cukrzyce? ( wiem od weta byłam z Lusią na obcinaniu pazurków ) Dzięki za życzenia ja byłam w Wesołym miasteczku.A Lusia dostała wyrko nową miseczke (nie przewraca już) a na urodziny planujemy zrobić pięterko;p

Prześlij komentarz