Przyjaciele przybywajcie !!

sobota, 12 lipca 2014

| | |
Hejkaa!

Mamy nowego kolegę nazywa się Felek jest ze swoją właścicielką 5 lat. Duży już z niego prosiaczek. Felek dołączył do naszego stadka dość późno, więc nie będę od nowa robiła tego drzewka rodzinek. To tylko taka zabawa, a tak na prawdę wszyscy są sobie równi <3
Słowa właściciela:
Feluś będzie ze mną w sierpniu już 5 lat. Strasznie szybko zleciało. Jest to rozetka. Felek jest strasznym lizusem i bardziej od przytulania kocha jeść :D Jego zdaniem nie ma nic lepszego od ogórka i pietruszki. Miałam dużo zwierząt ale tak kochanego jak Felek nie miałam jeszcze nigdy :* Jest strasznie przywiązany do mnie. A oto mój nochal ^^.

Słodki ten nasz nowy kolega <3
Zapraszam na bloga, tam dowiecie się o nim wiecej : 
http://swinki-na-wypasie.blogspot.com/


Pysia jest kolejnym nowym przyjacielem. Też nieziemsko słodka dziewczynka. Akurat doszła nam ,,parka'' W sensie samczyk i samiczka. 




To jeszcze nie koniec słodkościom. Sami to kolejny prosiaczek, który chce dołączyć do stadka. No więc witaj w rodzinie maluchu. Sami ma 3 miesiace już pewnie niedługo 4, uwielbia wszystko gryźć, ale jest kochaną sinką. ;) 


No, ale dzisiaj dużo nowych przyjaciół. Czwartym nabytkiem stadka jest Karmel.



Tiluś jest piątą świnką. Kolejny przystojniak w naszym stadzie, aż miło. 








Musze się przyznać, że dawno nie wchodziłam na pocztę i nie zajmowałam się przyjaciółmi, dlatego teraz chce wszystko doprowadzić do porządku i się tym zajęłam i jest tylu nowych przyjaciół, że aż miło. Czekamy na więcej. Im więcej świnkowych przyjaciół tym lepiej. Po to piszę tego bloga. Żebyśmy mogli się tak jakby ,,zjednoczyć''.Myślę, że wiecie o co mi chodzi. ^^ 



Paa! <3







22 komentarze:

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Słodkie świnki ^^
zapraszam: www.kochamy-swinki-morskie.blogspot.com

Unknown pisze...

o ja sami ma już 4 miesiące a moja cała rodzina nie mogła się nadziwić że mój słodziak jest w necie

Unknown pisze...

te 4 miesiące ma od wczoraj

Anonimowy pisze...

fajny post ;)

POZDRAWIAM!!!
Oliwia Kozłowska

Unknown pisze...

To super ^^

Unknown pisze...

sweet świnki!!
W następnym poście dodaj zdjecia Lucynki <3
Zapraszam na mojego bloga: naszekochaneprosiaczki.blogspot.com
POZDRAWIAM!!!!

Anonimowy pisze...

KIEDH DODASZ FILIMIK O YT? NP. " JAK WYBRAĆ świnke morską? " pozdro ^,^ :*

dasia989 pisze...

Dzięki :)
Masz super bloga. Dodawaj posty jak najczęściej :P .
Razem z Felkiem pozdrawiamy wszystkie świnki i ich właścicieli, w tym Ines i Lusię <3

Nasze psiaki pisze...

Super post :) Zapraszam do mnie ! :)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny post nie mogę się doczekać kolejnego.Też mam bloga niedawno go założyłam nie jest taki fajny jak twój ale może być.

Anonimowy pisze...

kiedy kolejny pościk?

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

A ja myślicie mogłabym z moim swinkim możemy tu dołączyć?? Jak tak do do kogo się zwrócić/?

Anonimowy pisze...

www.http://swinkamorska-pupil.blogspot.com

Anonimowy pisze...

http://swinkamorska-pupil.blogspot.com
Hejka fajny blog! Zapraszam wszystkich na bloga mojej koleżanki też jest super! Mówiła mi ona, ze miło byłoby jej, gdyby Ines weszła na tego bloga i zostawiła po sobie ślad w komentarzach.
Pozdrawiam

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

2 dni temu pierwszy raz odwiedziłam ten blog. Zauważyłam podobieństwa : ))
http://morskie--gryzonie.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Zauważyłaś podobięństwa , bo tamta \ tamten bloger zgapia po Ines :)

Anonimowy pisze...

Też mam świnkę, jak wysłać jej zdjęcie ?

Unknown pisze...

Nie... bo ja go odkryłam po utworzeniu bloga a potem akurat za parę dni ktoś polecił mi ten blog i tu zajrzałam...

Anonimowy pisze...

Zapraszam na mojego bloga : Bąblik - świnka morska

Unknown pisze...

na moją pocztę :ineska252@o2.pl

Prześlij komentarz