Uważajcie na mnie, bo kradnę konta na MSP (i nie tylko)

wtorek, 12 sierpnia 2014

| | |
Hejkaa!

Na początku przepraszam. Całe wakacje blog nie funkcjonuje. Myślę, że wybaczycie. Mam wam wiele do wyjaśnienia, chociażby filmiki ( zostały usunięte ), ale to dowiecie się w poście, który dodam niedługo i w ogóle dodam jeszcze inny post na temat wakacji, które mijają stanowczo za szybko. :c


Co do tematu. Jakaś dziewczynka uznała, że ukradłam jej konto na MSP ( nie wiem co znaczy ten skrót). Uznała, że to ja, ale udało jej się mimo wszystko odzyskać konto i oczywiście jest przekonana, że to ja właśnie to zrobiłam. Szkoda tylko, że tego nie zrobiłam. Nie wiem o co jej chodzi i jest mi strasznie przykro, że dodała filmik na yt, w którym o tym mówi i w sumie mnie obraża to. Jak zawsze wiem, że nie uwierzyć w takie brednie, no przynajmniej mam taką nadzieję, bo po pierwsze to ja nie wiem co to jest, chyba jakaś stronka internetowa. Po drugie nie ukradłam nikomu konta, bo po co i czemu akurat jej? Nie wiem czy mi zazdrości czegoś czy o co jej chodzi, ale to nie jest prawda. Ehh... nie wiem co robić z takimi ludźmi. ;c

tutaj link do tego filmiku, który was przestrzega przede mną :O
 https://www.youtube.com/watch?v=J9yi3NXLXXM


INES I LUCYNA TAKA ZŁA! UWAŻAJCIE NA NAS! MY KRADNIEMY KONTA NA MSP! LUCYNA TO NIE JEST ŚWINKA MORSKA TO TAJNY AGENT I ZŁODZIEJ KONT NA MSP I NIE TYLKO! MÓWIĘ WAM BÓJCIE SIĘ ! O:O

Hahahahahahahahahaha! Ciekawa historia nie sądzicie? ^^ Smutno, ale damy radę. ;)
Niedługo już post o filmikach i wakacyjny <3 
Paa! <3

19 komentarze:

Unknown pisze...

Strach się bać tej twojej Lucynki... a wszystko pod tamtym filmikiem napisałam ; )) PAMIĘTAJ (Ines) czekam na posty : ))

Unknown pisze...

Wg. to jaka ty groźna... : OOO

Anonimowy pisze...

Widzialam xd
Najlepszy byl tekst "przywitanie forever" XD
najlepiej nie przejmowac sie takimi ludzmi. Nikt jej nie uwierzy jak nawet nie umie gadac po ang. O.X
Wierze w Ciebie Ines kochana <3
Nowy blog:
the-queen-of-colors.blogspot.com


wie

Unknown pisze...

Tam jest napisane ,, uważajcie na Lucynka nasze prosiaczki ....."
Weź napisz na wyszukiwarce w youtube na ,, lucynka nasze prosiaczki"
Mi się wydaje ze ona o tobie nie mówi ☺

Anonimowy pisze...

Mogłabyś napisać post jak nauczyłaś Lucenkę korzystania z kuwety ? ;)

Anonimowy pisze...

msp to muvie star planet. ja myślę że ona ci tylko zazdrości nie martw się tym
wszyscy wiedzą że to oszustka :)
pozdrowionka :)
oliwia kozłowska

Unknown pisze...

Przykro mi, a poza tym nakarmiłam Ci rybki!!!!!

Anonimowy pisze...

Wydaje mi sie że ona mówi o kimś innym polecam blog : www.prosiaczkowyraj.bloog.pl

Unknown pisze...

O rany... ale wpadka! Nie możliwe... jak ty to wykombinowałaś! No jasne, że o Ines nie chodziło.

Unknown pisze...

Myślę, że nie trzeba tego uczyć..., ale nie wiem bo mój Filuś nie ma.

Anonimowy pisze...

Nie wiem ... Moja jeszcze nie zczajiła o co chodzi :D

Anonimowy pisze...

Ona chyba nie mówi o tobie. Wpisałam na yt Lucynka nasze prosiaczki i wyskoczył mi kanał. Tam dziewczyna mówi o jakimś losowaniu konta na msp.Więc nie ociebie tu chodziło w tej całej aferze

Anonimowy pisze...

Kiedy napiszesz posta dotyczącego filmików ?

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z toba

Unknown pisze...

To było oczywiste przecież Ines by nikt nie oskarżył o takie coś ona nawet nie gra w takie gierki dla dzieci ;)

Unknown pisze...

Może potrzebuje czasu : ))

Bookowa pisze...

No właśnie. To nie o ciebie chodzi Ines :) Jest taki kanał na YT właśnie ,,lucynka nasze prosiaczki''.

Anonimowy pisze...

Help. Proszę o pomoc dla mojej koleżanki. Licze na Was.http://swinkamorska-pupil.blogspot.com/2014/08/karmy-dla-swinek-morskich.html

Anonimowy pisze...

To nie chodzilo o ciebie :) na yt jest konto o nazwie lucynka nasze prosiaczki

Prześlij komentarz