Gify!

niedziela, 2 listopada 2014

| | |
Hejkaa!

Post będzie bardzo krótki. Jak widzicie w temacie coś z gifem. Była Sara u mnie dzisiaj, ponieważ jestem chora siedziałyśmy w domu. Więc czemu by się nie pobawić aparatem, no i bum. Są zdjęcia, teraz czas na zabawię nimi no i znalazło się łączenie i powstawanie gifów. Super zabawa, można się pośmiać, ale Lucynki są słodkie. Mam dwa, oby działały na blogu. :)




Ma ktoś jakiś pomysł co na jakim gifie robi Lucynka? To wasza wyobraźnia, z czym wam kojarzą się te ruchy. :) 


U prosiaka w porządku, dzisiaj miała tyle energii. No nigdy jej chyba takiej nie widziałam. Troszkę sztuczkujemy, może jak wyuczymy jakieś nowe ciekawe sztuczki to powstanie filmik ze wszystkimi sztuczkami. No zobaczymy, niczego nie obiecuje. ;) 
Paa! <3

13 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super zdjęcia masz bardzo fajnego bloga.

Unknown pisze...

Pierwsz gif jak dla nas to chrupanie jakiegoś smakołyku ;) a drugi po prostu oddychanie 😊

Patrycja pisze...

Gify cud miód i malinka ;3

Anonimowy pisze...

Super post ,zresztą jak wszystkie :)
Wracaj do zdrowia , ja tez jestem chora siedzie w łóżku. Ale moim
prosiakem się zajmuje hehe. ;)
Pozdrawiam Sandra i Maks :)

Vertoliare pisze...

Fajny, lekki post ze śliczną mordką w roli głównej <3
Szczególnie podoba mi się ten drugi gif, a gdyby jeszcze obiektyw był skierowany trochę niżej, to byłoby cud malina!
Co do pomysłów na następne gify, hmm... Chętnie zobaczyłabym taki, na którym Lucynka ziewa (ojoj, a gdyby było jeszcze do tego rozciąganie to bym była wniebowzięta) :D

Unknown pisze...

Fajny post możesz zrobić jak ziewa :)
Powiedziałaś ze MOŻE będzie filmik^^ to super czekamy :D
Zapraszam do mnie: naszekochaneprosiaczki.blogspot.com

Unknown pisze...

Jaka słodka <3

Anonimowy pisze...

Oooo chora ? :((( no nic , zdrowiej i pocałuj Lucynkę ode mnie !! :* Pozdrawiam .Właścicielka Patrysia :)

Unknown pisze...

Przyjmuje wyzwanie ^^
Lucynke czeka paparazi. :)

puciohenzap pisze...

Jejku jaka Lucynka jest kochana i słodka ^.^ cudowny post jak zwykle :**
zapraszam do mnie :http://prosiaczkowa-telenowela.blogspot.com/
mam nadzieję , że się spodoba

Anonimowy pisze...

Ale suuuuuuuuper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Anonimowy pisze...

Trzeba sie naprawde nudzic zeby prowadzic tak monotonnego bloga to naprawde nudne ciagle to samo, wow rewalacja gif z dwoch zdjec. Nie wiem nad czym tu sie zachwycaja. Srednia wieku twoich czytelnikow to zapewne 10 lat. wiedza o swinkach nikła. bo jak mozna podawac swince kolbe jejeczna kilka postow wczesniej mialas zdjecie. czasem wchodzilam zagladalam na bloga ale teraz robie to coraz zadziej. wpadalas w rutyne, wciaz ta sama nuda.swinka jak swinka zadna rewelacja piszesz w tak nudny sposob . Unlike ! wiecej nie zawitam
Az smiac sie chce gdy widze te dzieci komentujace twoje posty tylko by reklamowac ich blogi w dodatku kazdy jest o tym samym. zakupy zywienie pare zdjec . bez szału. to nie hejt tylko smutna prawda. gdy wejdzie sie na jakies angielskie blogi lub vlogi az chce sie sluchac i oglada u ciebie i zreszta u calej reszty nawet sie nie chce czytac.ma sie wrazenie ze pisal dzieciak.
nie mam konta wiec nie krzyczcie ze z anonima.

Unknown pisze...

Nie przyjmuje tego jako hejta, tylko jako twoje zdanie. No właśnie piszę tego bloga dla nich. Gdyby nikt nie chciał go czytać to bym przestała, ale jeśli sprawia on komuś jakąś przyjemność, a mi największą to dlaczego nie?
Tak wszystko co zagraniczne jest lepsze, nawet blogi. Jakoś mnie to nie dziwi. Może dlatego, że tam wszystko jest dużo tańsze i ludzie mają inne spojrzenie na świat. Moi rodzice nigdy nie zgodzili by się, żebym w pokoju zrobiła jedną wielką świnkową klatkę z masą kocyków dla świniaka itp. Wiem jak wygląda życie w Anglii i jak patrzą na wszystko ludzie. Zupełnie inaczej niż Polacy. Nie istotne, każdy widzi to po swojemu. Tak po za tym to jest blog o Lucynie o tym czy się czegoś nauczyła, czy zrobiła coś ciekawego, może jakaś sytuacja. Skoro ciebie to nie interesuje nikt nie każe ci go czytać, obserwować. Komuś może się zupełnie on nie podobać, a są i tacy którzy uwielbiają mojego bloga. Właśnie jeśli jeszcze nie zauważyłeś ma on strasznie prostą budowę. O to mi chodzi, żeby był prosty i zrozumiały dla każdego. Bez szału itp. Po prostu zwykła dziewczyna ma zwykłego prosiaka i pisze o nim zwykłego bloga bo ma świra na punkcie zwierząt. Takie jest życie jedni kochają motory inni zwierzęta i takie takie. Mimo wszystko dzięki za zdanie, miło przyjąć też czasem jakąś prawde. ;)
Mimo wszystko będę pisała go dalej, wiem że zniszczę troszkę twój plan przez to, ale no takie jest życie. :D
Ps skoro jesteś Polakiem i piszesz po polsku to mogł byś napisać : ,,nie lubie'' zamiast ,,unlike'' to takie troszkę anglikanizowanie ( o ile tak to się pisze, nie istotne)
+chrupki dla ludzi tez są szkodliwe, ale są na rynku jemy i jakoś dajemy radę, jak świnka czasem dostanie kolbę też nic jej się nie stanie, a będzie mogła sobie poskubać :)

Prześlij komentarz