#Przyjaciele

wtorek, 4 listopada 2014

| | |
Hejkaa!


Szaleję ostatnio jakoś. Tyle postów, ale postanowiłam zrobić porządek z prosiaczkami, które chcą do nas dołączyć. Później zawsze się w tym mieszam, dlatego cieszcie się, bo to aż dziwne, że post za postem leci ostatnio. ;)


Dzisiaj dołączy do nas pare nowych zwierzątek, to nie tylko świnki:


Kremik ma 4 miesiące. Lubi pieszczoty. Gdy go się głaszcze kładzie się na kolanach i odpoczywa.
Często go wypuszczam z klatki. W tedy on zaczyna biegać.
Przysmakiem prosiaczka jest banan i rodzynki. Zawsze gdy jam banan on chce mi go podgryźć.[mruga]

Drugim zwierzakiem jest chomik dżungarski Kuleczka. Ma 1,8 lat.
Jest odmiennym przeciwieństwem Kremika.
Nie lubi obcych rąk. Zawsze jest rozbiegana. 
Gdy ją mam na rękach próbuje znaleść coś co można gryźć.
Jej przysmakiem jest wszystko co słodkie. 
Podobnie tak jak Kremik, Kuleczka lubi banany i rodzynki.

Zawsze jak Kremik przyjdzie do Kuleczki, chomiczka wstaje i domaga się wyjęcia z Klatki.
A gdy zbliżę moje gryzonie do siebie pyszczkami zaczynają się wąchać i lizać.


Link do bloga:
http://panikremika.blogspot.com/search?updated-min=2014-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2015-01-01T00:00:00-08:00&max-results=3




Kolejnym dołączającym do stadka będzie sinka:

Lucynka urodziła się w maju tego roku. Jest chyba najweselszym
prosiaczkiem na świecie ^^ Oczywiście leniuszkiem też jest ;) Potrafi
przesiedzieć na kolankach pani tylko jak najdłużej. Nie lubi jak
głaszcze się ją długo pod bródką. Obżarciuchem też jest ;) Uwielbia
paprykę, ogórka, marchewkę, jabłko, gruszkę, koperek i pietruszkę.
Oczywiście codziennie Lusi bawi się w labiryncie z klocków w
poszukiwaniu swoich przysmaków. Jest moją najukochańszą świnką ^^
Pozdrawiam Martyna&Lusi

Link do bloga:

http://www.swinkowezycie.blogspot.com/



Ostatnia jest samiczka Cookie. Ma 4 miesiące i w sumie nic o niej więcej nie wiemy. ;c 
Prosimy właściciela o napisaniu coś o niej w komentarzu, chcemy poznać tego malucha. ^^ 



Dołączają do nas cudowne świnki, a nasze stadko powiększa się o czterech członków. Ciekawe ile już nas tutaj jest, jak myślicie? Robimy tak, ten kto napisze ile liczy nasze stadko gryzoni wygrywa. Oczywiście będzie to jakieś skromne zdjęcie lub coś takiego, się jakoś dogadamy. Kto jest z nami ten na pewno sobie pradzi z tym zadaniem. <3
Późno już, dobranoc!
Paa!<3


29 komentarze:

Patrycja pisze...

Słodkie one są ;3 moje chyba tez dołączą do stadka ;p

Anonimowy pisze...

Świnki są przesłodkie <3
Mam nadzieje że i moja niedługo pojawi się na blogu ,bo mam zamiar wysłać do ciebie zdjęcie mojego prośka :)
Ps. przepraszam ze z anonimowego , ale nie mam konta.
Pozdrawiam ;)

Anonimowy pisze...

Chomiczek też cudowny <3

Unknown pisze...

Ojejku ;3 Dziękuję, że wstawiłaś moją Lusi :) Pozdrawiam :**

Unknown pisze...

Przyjaciół jest około 35
Tak mi się wydaje, tak na liczyłam :P
Zapraszam do mnie
Pozdrawiam!! Ciebie i Luce

Unknown pisze...

Wydaje mi się ze jest 40 przyjaciół
Tak mi się wydaje.
Mam nadzieje ze dobrze :P
Pozdrawiam :*

Tola pisze...

Pewnie niedługo wyślę do Ciebie opis i zdjęcie mojej Toli! :)

Zapraszam, dopiero zaczynam :)
http://pamietnik-swinek.blogspot.com/

Tola pisze...

I mam pytanie: na jaki e-mail wysłać?

Unknown pisze...

Zapraszam również na mojego bloga: z-zycia-swinek-morskich.blogspot.com
Blog również dotyczy świnek morskich :)

Ameskada pisze...

Zapraszam na mojego bloga:http://mojeprosiaczki.blogspot.com/

Unknown pisze...

Napisałam na Emaila info o Cookie

Unknown pisze...

ineska252@o2.pl

Domaa pisze...

Masz bardzo fajnego bloga :)
Zapraszam też na mojego. ( dopiero zaczynam)

http://kocham-swinki-morskie16.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Czemu tak długo cie niema ?? :( TĘSKNIMY :)

Ameskada pisze...

dziękuje :}

Anonimowy pisze...

napisz prosze jak sie sprawdza nowe legowisko ;) zastanawiam sie nad bardzo podobnym a chciałabym wiedzieć czy np bardzo sie brudzi, czy prałaś i czy jest wytrzymałe ;)

Anonimowy pisze...

Cześć supe jest blog. Myslalam ze go przez wakavje porzuciłas:( ale nie moge dolaczyc moje zwierzaki?

Unknown pisze...

Nigdy nie zostawię tego bloga. :)
Oczywiście, że możesz. ^^
wyślij zdjęcia z krótkimi opisami sinek tutaj : ineska252@o2.pl

Unknown pisze...

Legowisko jak najbardziej polecam. :)
Ma śliczne kolory, bo nie jest białe, jeśli chodzi o to czy się brudzi to oczywiście, ale wtedy wlewam ( około 1 raz w tygodniu) do miski wody i piorę ręcznie, niestety mama by mnie zabiła gdybym wrzuciła do pralki. W takim razie płukam pare razy czystą wodą by sierść wypłukać i zmyć częściowo brudy, a następnie wlewam wody i nalewam płyny wkładam legowisko i to troszkę się pomoczy, wyciskam, susze i pachnie jak nowe, a prosiak jak w nim śpi to pachnie tak samo, Płynem <3
Polecam!! Jeśli chodzi o wytrzymałość mojemu nic się nie stało, wydaje się być odpowiednie jak dla sinki :)

Unknown pisze...

Kochana, zostałaś nominowana na moim blogu :D
Naszekochaneprosiaczki.blogspot.com

Bookowa pisze...

Ines, nominowałam cię w ,,wyzwaniu''. Wiecej info tu → http://khrynczyszyn.blogspot.com/2014/12/nominacja-2.html#comment-form

Anonimowy pisze...

Hej ja tez mam malego prosiaczka i mam nadzieje ze dolączy do stadka tych malych słodiaków ps oglaszam lonkurs na super prosiaka. Piszcie informacje o swinkach w komentarzach konkurs roztrzygnie sie w sylwestra 2015 o 12 w nocy i sorry ze anonim ale nie mama konta

Daniel Aleksandrowicz pisze...

kiedy następny post? właśnie skońcyzłam czytać twojego całego bloga jeszcze raz od początku.. zajęło mi to ponad 3 godziny przeczytałam ok. 112 postów wszystkie były nie samowite!!! pozdrawiam ciebie i twoją kochaniutką Lucynusię

Anonimowy pisze...

loce pig usunęłaś bloga

Anonimowy pisze...

Strasznie długo nie piszesz , troche przecież minęło od 4.11.2014r. , aż do teraz nie ?? !

Unknown pisze...

Ale powinniście ją zrozumieć!
Ona nie żyje tylko tym blogiem ;)
Ma też swoje życie, rodzinę i własne obowiązki. :)
Szkoła, nauka , a każdy chciałby mieć dobre oceny, a jeśli chce mieć się dobre oceny to trzeba się uczyć :D
Ja tez kiedyś narzekałam ze nie zaczęło pisze posty. Ale jak założyłam bloga to się przekonałam ze do tego jest potrzebny czas :) a do tego dochodzi dużoo nauki wiec to wiadomo ze nie będą często posty ;)
Naszekochaneprosiaczki.blogspot.com
Pozdrawiam :**

Unknown pisze...

No tak , ja ją rozumiem ale jeśli bierze na siebie odpowiedzialność prowadzenia bloga, to powinna mieć na niego czas ; )

Bookowa pisze...

Zgadzam się;)

Anonimowy pisze...

Tak wiem trochę mnie poniosło , ale o to mi właśnie chodzi , to o czym mówi Weronika Adamik . Dzięki :)

Prześlij komentarz