Wigilia, czyli święto Bożego Narodzenia

środa, 24 grudnia 2014

| | |
Hejkaa!


To już dzisiaj! Mimo, że tego większość z nas nie czuje to 24 grudnia już dziś. Pogoda absolutnie nie pomogła w stworzeniu atmosfery świątecznej, jednak przygotowania w domu z pewnością trwają u każdego z nas. Te święta kojarzą nam się z prezentami, choinką, mikołajem, śniegiem. Jednak jest to dzień, w którym parę tysięcy lat temu urodził się Jezus. Nie wiem czy wszyscy jesteśmy wierzący, ale wspominam o Bogu. ;) Teraz jest pytanie czy jesteśmy już gotowi na święta? Choinka ubrana? Prezenty zapakowane? Dom posprzątany? Potrawy ugotowane? :)
Mam nadzieję, że wszyscy jesteśmy gotowi, bo to już dziś wieczorem. Smutno mi, że nie ma śniegu. Z tego powodu też nie ma sesji świątecznej z Lucynkiem. :D

W ten wielki dzień dołączą do naszego stadka dwie świnki:


Pierwsza świnka to Ola, druga to Leon. Ola jest krótko włosa i uwielbia zjadać
papryke. Leon jest długo włosy i lubi zjadać trawę,
co widać na zdjęciu.








Śliczne prosiaczki powiększają stadko. :) 


Z Lucynką nie było czasu ani pomysłu na sesje świąteczną, ale chcemy wam życzyć bogatego mikołaja, mnóstwo prezentów, spokojnych świąt w gronie rodziny. Żeby wasze małe futrzaste żyły jak najdłużej! <3 










Na Lou prezencik też czeka pod choinką! Już nie mogę się doczekać, kiedy go rozpakujemy. ^^ 
Paa! <3 








6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej ,świetny post!
Jak ja dawno Lucynki nie widziałam :)
Ja tobie też życze pogodnych świąt , bogatego gwazdora oraz szczęśliwego Nowego Roku! <3
Pozdrawiam Sandra i Maks.
Ps. Sory że z anonimowego ,ale nie mam kąta ;)

Unknown pisze...

Co kupiłaś lucynce pod choinkę??
Moze wpadniesz do mnie :/
Naszekochaneprosiaczki.blogspot.com

Ameskada pisze...

Na moje świnki też czeka prezent ...
Zapraszam również w wolnej chwili na mojego bloga :
http://mojeprosiaczki.blogspot.com/

Unknown pisze...

No i życzę Ci
Dużo zdrowia, szczęścia, bogatego mikołaja, pysznych potraw świątecznych I wszystkiego co pragniesz :*
Życzy: Paulina z Kiruśką :* <3

Unknown pisze...

Wesołych świąt ode mnie i świnki morskiej Stefcia i psa Huga

Ebba Mousemountain pisze...

Trochę spóźnione ale Wesołych świąt ! Ps. zapraszam na bloga ! http://swiatwedlugpsiakow.blogspot.com/

Prześlij komentarz