Ostatnie głosowanie!

wtorek, 10 marca 2015

| | |
Hejkaa!

Post o powrocie i tym jak zastałam Lucynkę jeszcze napiszę. Jednak mam do was prośbę. Ostatni etap konkursu na blogu www.mojeprosiaczki.blogspot.com Mam nadzieje, że zagłosujecie na Lou. Mamy numer 2. Jeśli możecie to piszcie w komentarzu ( link dam niżej) ,,głosuje na 2''! Z góry dziękujemy i tak zaszłyśmy wysoko i już jakaś nagroda jest dla nas! ^^ Lucynka będzie szamać! :D

http://mojeprosiaczki.blogspot.com/2015/03/3-etap-konkursu.html?showComment=1425970520516#c5764515397536150861

Ps zmienił się adres email, na który możecie do mnie pisać. Wszystko już zaktualizowane w zakładce kontakty. Oczywiście, jeśli coś pisaliście na wcześniejszy adres będzie odczytane i w razie potrzeby umieszczone na blogu. Jednak dla potrzeb bloga przyda się adres. :D 

Paa! <3 

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

głosuje na 2 to że 2 odpada:(przeczytajinstrukcje:)trzymam kciuki i chce aby w końcu stef dołaczył do stadka:)

przepraszam że z anonima:)

Anonimowy pisze...

pod każdym postem głosujemy na zdjęcie, które ma odpaść

Tola pisze...

No właśnie, głosuję na 2 oznacza, że Twoja świnka odpada.

grecia pisze...

Wejdź na starą poczte i przyjmij mnie do stadka

Prześlij komentarz