20 maja !!!

wtorek, 19 maja 2015

| | |
Hejkaa!

Pogoda u nas zmienia się dosłownie codziennie. Na szczęście dzisiaj jest bardzo ciepło i dość duszno, chyba będzie burza! Ze względu na sprzyjające warunki zabrałam prosiaka na podwórko. Niech słońce wygrzeje tej klusce troszkę tyłek, bo ciągle siedzi tylko w domu. Oczywiście Luca pierwszorzędny domownik, w nim czuje się najlepiej. Jednak postanowiłam ją wyjąć chociaż na taras. Prosiak był przestraszony i nie czuł się pewnie. Ciągle chciała siedzieć mi na kolanach, a nawet tam leżała ''plackiem''. Kiedy dawałam jej trawę to zjadała ją tak szybko, że nie nadążałam jej rwać. :')
Cały Lusiek! Bardzo nie podoba mi się jej zachowanie na zewnątrz i nie tylko. W domu też nie zachowuje się dobrze. W moim a raczej naszym pokoju jest u siebie, jednak kiedy zabieram ją chociażby do łazienki to sprawia jej już to stres. Chce w tym roku troszkę nad tym popracować. Socjalizacja z innymi pomieszczeniami w domu. To jest mój mini pieseczek i chciała bym, żeby chodziła sobie po domu za mną. Nie mówi, że ciągle, ale pod moją opieką. Dlaczego nie?
Pierwsze plany są, a pierwsze efekty? Może niebawem. Mam nadzieję, że damy sobie z tym radę, prosiak nie jest głupi i nie taki z niej strachutek. Poradzimy sobie!

Wchodząc na bloga miałam zupełnie inną wizję na posta. Jak zwykle musiałam coś jeszcze pozmieniać i w sumie odbiec dość daleko od tematu!

Wracając!
Niektórzy są z nami od bardzo ubogich i ciężkich początków istnienia bloga i mojego poznania z Lucą. Inni dołączyli do nas troszkę później lub nawet niedawno. Nie ma to zbyt dużego znaczenia. W końcu tworzymy wirtualne stadko. Właśnie dlatego poniekąd powinniście kojarzyć ten dzień. Mimo, że jest on jutro już dzisiaj pomyślałam, że napisze. Jeśli jednak nie kojarzycie to 3 lata temu urodziło się moje maleństwo. Dokładnie nie znam dnia, ale ze względu, że własnie od 20 października jest u mnie to wybrałam ten dzień. Nie ma to zbyt dużego znaczenia. Mimo, że jakoś zbyt nie będziemy świętować tego dnia, uznałam że napisze o tym na blogu. Jeśli będzie pogoda jak dzisiaj to zabiorę małą na podwórko. Wszamie sobie troszkę trawy i wrócimy do domku. Może sypnę jej jakąś sałatką warzywną. Pomyślimy!
Skoro dzisiaj piszę tego posta to chce życzyć mojemu serduszku minimum kolejnych 3 lat u mnie i zdrówka. Żebyśmy nie musiały przechodzić przez stresy związane z chorobami. Żeby sobie nigdy więcej ząbka nie połamała i jeszcze więcej leniuchowała. Żeby była szczęśliwą i nieprzestraszoną świnką! Kocham tego gryzonia <3

Ehh!!
Jak zaczynałam pisać posta była super pogoda, teraz leje deszcz. W sumie to sklejam te wypociny już od godziny. Cała ja! Siadam z laptopem i coś pisze, przeglądam internet i pisze dalej. Pójdę coś zjem i znowu pisze, w miedzy czasie oglądam telewizję i bawię się z Lusi. Na szczęście była ładna pogoda i cudowne światło, więc wyjęłam aparat i pobiegłam z małą zrobić parę zdjęć. Na prawdę nie ma ich zbyt wiele, ale niesamowicie mi się podobają. W końcu jakieś światło a nie ta moja nora pokojowa. Najmniej nasłoneczniony pokój w domu i do tego wszystko jest szare i trochę brązu. CIEMNOTA!



















Życzę wam takiej super pogody jak dzisiaj u nas! <3 
Paa! <3 

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Sto lat kochana Lucynko!Ode mnie jak i od Stefa i Huga.Masz już 3 latka!!Wszystkiego naj i super prezentu od mamusi(Ines).


Oliwia B & Stef & Hugo

Unknown pisze...

Ach a tu już 3 latka! No nie wierzę ^^ Kochana Lusia tyle już z nami jest :))
Wszystkiego najlepszego Lucynko kochana :)

zapraszam do mnie! stary blog nasze-kochane-prosiaki.blogspot.com
Teraz prowadzę nowy! prosiakomaniaki.blogspot.com

Patrycja pisze...

Sto lat! Te 3 lata minęły jak jeden dzień.. Chyba kazdy tak gada ? xD
tonaszhoryzont.blogspot.com

Unknown pisze...

Wiem, że spóźnione :( ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Lucynko <3
Super post!
http://chomikoowoo.blogspot.com/

Unknown pisze...

Sto lat! :) Wiem, spóźniłam się :'( Mój Ikuś nie odstępuje mnie na krok, mimo to boi się MOJEGO pokoju :'( Może dlatego że jako jedyny z pokoi w którym prosię przebywa są w nim panele, po których ślizgają mu się łapki :/ Także u nas trwa proces socjalizacji z panelami xD Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
ikulina.blogspot.com

Unknown pisze...

O... <3 moje świnki mają 4 lata i 3 miesiące poza tym też często wychodzą na dwór... tu więcej- morskie--gryzonie.blogspot.com

Unknown pisze...

Otrzymujesz nominację do LBA:

http://swinkimorskieforever.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ines?

Prześlij komentarz