Malutkie zakupy, ogromne korzyści

środa, 29 lipca 2015

| | |
Hejkaa!

Co się dzieje? Niedawno pisałam, że może raz na miesiąc pojawi się post, a tutaj co? Po trzech dniach jest kolejny. Ahh.. ja już nic nie będę mówiła o tych postach. Po prostu jak będą to będą. Dlatego wchodźcie i sprawdzajcie, może nienormalna ja coś dodałam. :)

No, nie po to go piszę. Wczoraj zrobiłam bardzo udany zakup w Lidlu. Nie wiem czy wiedzieliście, ale ostatnio był tydzień ze zwierzętami, tzn. różnymi rzeczami dla futrzastych. Akurat Lidl jest lubianym przeze mnie sklepem. Są tam dobre jakościowo rzeczy i cenowo również. Na prawdę za niską cenę można było kupić miski dla psa, kuwetę kotu, smycz rozwijaną, tunele, maty. No właśnie, specjalnie dla zwierząt MATY. Te na które tak poluję od dawna. No i proszę bardzo zakupiłam śliczną matkę w psie kostki i psie mordki, ale to nie ważne. Jest ładna i mam nadzieję, że dobra. Recenzję jakąś króciutką napisze w kolejnym poście. Nie przepuszcza zapachów i nie wsiąka wilgoci. Powinna być świetna. :)

Zobaczmy co napisali o tej macie na odwrocie:
"Dywanik dla zwierząt
*Wyjątkowo miękki i przyjemny
*Antyalergiczne, antybakteryjne i hamujące powstawanie nieprzyjemnych zapachów wykończenie dzięki innowacyjnej technologii higienicznej  RUCO-BAC-MED
*Z nieprzepuszczającym wilgoci spodem
*Możliwość prania w pralce w temp. 60 stopni
*Wymiary około 100 x 70 cm 
PRAĆ OSOBNO 













Lucka jest zakochana w tym "kocyku". Rozwala się na nim całym ciałkiem i sobie grzeczniutko śpi. Widzę, że czuje się lepiej niż jak jego nie było. W sumie co się dziwić, miekki, przyjemny, a nie zimna kuweta. ;) 
Paa! <3

12 komentarze:

Unknown pisze...

Ile kosztuje ta mata

Unknown pisze...

Kosztowała 16 zł :)

Unknown pisze...

super mata!!!!!

Unknown pisze...

Super niestety nie wiedziałam o niej wcześniej :/

Mania13 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mania13 pisze...

super mata. Fajne wzorki. I super zdjęcia. Fajnie że post będą częściej. Czekam na kolejnego posta. I z wielką chęcią dodaję bloga do subskrybcji
Pozdrawiam M&M
http://majkimojezycie.blogspot.com/

Unknown pisze...

Hejka kochana ♡♡
Mam pytanko, czemu mata jest lepsza od żwirka?
Pozdrawiam Paulina&Kira ♡

Wybitne pisze...

Hej!
Zależy co masz na myśli pisząc żwirek. Jeśli chodzi o takie granulki ( np. PINIO) to świnka nie może bezpośrednio mieć tego w całej klatce, bo jest to niezdrowe i niewygodne dla niej. Jeśli chodzi o trociny, te zaś się pylą. Więc masz pełno kurzu w pokoju, ale patrząc na prosiaka wdycha ten kurz i kicha. W ogóle wszędzie się rozsypują te trociny. Mata jest miękka, wygodna i można ją prać. Ta którą ja mam jest przeznaczona specjalnie dla zwierząt. ;)

Kubaba pisze...

Zapraszam do mnie :
http://www.kubagblog.blogspot.com
Inna tematyka, ale staram się pisać ciekawie. Zależy mi na opinii.
Zapraszam. 😃

Anonimowy pisze...

fajna mata.Szkoda że jej nie kupiłam


Oliwia

Anonimowy pisze...

Mam podobną do mojej Milki <3

Anonimowy pisze...

Fajna ta mataa. Kiedy jest ten dzień zwierząt w Lidlu? I tak, wiem za późno piszę, ale może ktoś to zobaczy :)

Prześlij komentarz