Przerwa z przymusu! ;c

niedziela, 15 września 2013

| | |
Hejkaa!

Niestety muszę opóźnić nagrywanie filmików, ponieważ mój laptop się zepsuł. Nie mogę dodawać filmów na komputerze rodziców, ponieważ dodanie filmu trwa 3 godziny i dłużej, niestety bardzo długo. Musze poczekać, aż tata naprawi mi laptopa. Bardzo przepraszam. Posty będę dodawała na tym komputerze, ale filmików nie mogę. Nagram może kilka filmików i dodam kilka na raz jeśli tata naprawi mi komputer. ;)

Przepraszam bardzo ;c



Co do pytania jak wyprosić rodziców o prosiaka. ;)
Niestety nie wiem ja prosiłam 2 lata o szczurka i dopiero się zgodzili to nie było takie kolorowe jak się wydaje. Musiałam co 2 dni sprzątać w klatce u szczura, nawet jak było czysto, bo moja mama to taka czyścioszka. Było ciężko. Musiałam odparzać kuwetę całą wodą z czajnika. Nadal mając świnkę tak robię co drugi dzień. Co do kupek nic nie zrobisz świnka je siano i pełno tego. Możesz codziennie to sprzątac. Lub nauczyć świnkę korzystać w kuwecie, wtedy w całej klatce nie będzie brudno. Musisz mieć klatkę dla świnki, to jest lepsze niż wychowanie bezklatkowe, najlepiej jak ma zawsze otwarte drzwiczki od klatki, ale pokój bezpieczny by nic prosiakowi się nie stało. Musisz się starać. Błagać cały czas i uświadamiać im jak bardzo ci zależy. U mnie podziałało, ale było to pracochłonne. ;)
Nie ma na to przepisu. Trzymam kciuki oby się udało :)


Do następnego posta. Wybaczcie niestety to nie ode mnie zależy, że mi się popsuł laptop! ;c


                                                                            Paa! <3

8 komentarze:

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Mam pytanie... Czy druga świnka to dobry pomysł?
Mam samiczkę (rozetkę) i nie wiem co do niej dobrać... Samca czy drugą samiczkę??? Proszę o pomoc :O

Unknown pisze...

Jeśli masz możliwość na drugą świnkę to oczywiście nie masz się nad czym zastanawiać. Świnki są stadne i to lepiej dla niej. Oczywiście kup osobnika tej samej płci. Inaczej będą się rozmnażać, a to jest nielegalne i nieodpowiedzialne.
Bardzo dobrze, że chcesz kupić świnkę.
Dokup samiczkę lub zaadoptuj, może ktoś w pobliżu chce oddać samiczkę. ;)
To czy to bedzie rozeta, gładka czy długowłosa odmiana nie ma znaczenia, liczy się płeć i tyle. ;)
Pamietaj, że musisz mieć odpowiednią klatkę dla dwóch świnek 100x50 minimum. Ja kupiła bym 80x50 dla dwóch świnek, ponieważ moja świnka biega po całym pokoju cały dzień w nocy zamykam jej klatkę. ;) I wtedy sobie tam siedzi, a tak może wyjść w każdej chwili :)


Pozdrawiamy! <3

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Klatkę nową kupiłam wczoraj (185 zł) . Ma wymiary 120X50 coś takiego, więc jest bardzo duża. Kupię samiczkę, w zoologu któreu ufam będzie za 1-2 miesiące :) Dzięki za radę :)

P.S. Ty będziesz mieć drugą świnkę? Na jakim kanale nagrywasz filmiki?

Dziękuję ci :*

Anonimowy pisze...

Jak łączyć świnki 2 samiczki? Bo mojej Trini brakuje towarzystwa i chcem kupić drugą do klatki 120/60

agataaaaa pisze...

Jestem stałą czytelniczką tego bloga, jest naprawdę super :3
zapraszam więc do mnie.
Bardzo zależy mi na obserwacjach, bo chcę nawiązać współpracę z pewnymi firmami :3
http://aga-worldfashion.blogspot.com/

baby moonlight pisze...

Dzięki! W sumie ostatnio się zgodzili, pod warunkiem, że ;1. Uzbieram 145 plusów, ok.3 plusy są za odkurzanie itp...... 2.Chomik mi zdechnie! Nie chcę, aby zdechł, ale nie mogę mieć dwóch zwierząt, chyba, że uzbieram więcej plusów niż wyżej podałam. Do tego mam już 15 plusów, a zbieram 4-5 dni. Dodasz post z polecanymi przez Ciebie produktami? Pozdrawiam Ciebie i Lucy!

baby moonlight pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Daniel Aleksandrowicz pisze...

cgomik musi ci zdechnąć? :'(

Prześlij komentarz