Seria filmików? Znowu? (chcecie czy nie chcecie)

sobota, 7 września 2013

| | |
Hejkaa!


Byłą dzisiaj u mnie Sara. Zdjęcia zostały wykonane przez nią. Możecie jej podziękować, bo gdyby nie ona to prawdopodobnie nie było by dzisiaj posta. ^^
Ciężko mi się ostatnio zebrać do robienia zdjęć Lucynie, a jak zacznę to kończy Luca, ona decyduje kiedy ma już mnie konkretnie dość.


Dzisiaj biegała sobie po podłodze i Sara robiła jej zdjęcia. Ja pomagałam utrzymać Luśkę w miejscu o ile to możliwe. Sara sama wie co to za wyzwanie robić zdjęcia Lucynie. Dzisiaj wieprzek był znośny, aż za znośny. Siedzi spokojnie w klatce, nie gryzie prętów. <ANIOŁEK> o.O Podejrzane?

Jak sprzątałam jej klatkę specjalnie od strony podwórko podeszłam do okna mojego pokoju, bo chciałam zobaczyć co prosiak robi. No i okazało się, że stoi i gryzie listwę ( tą co oddziela podłogę od ściany, co zakrywa). Postukałam w okno, by mi jej nie zniszczyła. Prosiak na chwilę znieruchomiał, a później poszedł powoli się schować. To było śmieszne złapać ją na gorącym uczynku. Sprzątnęłam szybko klatkę no i pobiegłam do pokoju obawiając się o moją listwę. Na szczęście jest całą. <ufff> !!
Dałam Luśce klatkę. Od razu wskoczyła jak zawsze do kuwety na siusiu. Jestem strasznie zadowolona, że trzyma i nie sika mi na podłogę. Klatka czysta jest, sianko jest, karma jest no to trzeba chyba dać jakiś owoc. Ja miałam ochotę na gruszki, prosiak nie ma zdania, więc padło na gruszki. Jadałyśmy gruszki. Obierałam grubiej skórkę i dawałam dla prosiaczka a sama jadłam środek. Oczywiście prosiaczek nie dostał całej skórki, bo to o wiele za dużo.

No a teraz Lusia siedzi w domku. Mama zamiar ją powypuszczać, ale teraz ,,Mam talent'' !!! Więc zobaczę czy wypuszczanie będzie teraz czy po programie. ;)

Wiecie, że świnkom potrzebna jest wit.C postanowiłam zakupić. Cebion 15 zł mnie kosztował. Niestety niezły wydatek. Mus to mus ! Gadania nie ma. Musiałam kupić. Nie jestem w stanie zapewnić jej codziennie odpowiedniej dawki. Czasem dam jej paprykę, a innym razem owoc, który nie zapewnia jej zapotrzebowania dziennego. ;c
Więc postanowiłam krople kupić. Lucynka nie lubi leżeć na plecach, więc pozostało mi po kropli na palec i palec wciskać do pyszczka by zlizała. Borę ją na ręce i jest ok ;)
Czasami daję na jakimś owocu, wtedy jest łatwiej, ale dajemy radę. ^^


Na zapytaj od czytelniczki bloga dostałam wiadomość, prośbę właściwie o dalszym nagrywaniu filmików.
Bardzo przepraszam tą osobę, bo nie mam czasu go nagrać. ;c

Tu pytanie do was. Czy chcielibyście kontynuację serii ,,Dziennik z życia Lucyny''? :)
No i propozycję jak nazwać te odcinki? :)















No to na tyle Lucynki. Czekam na odpowiedzi co do serii filmików. Jeśli będziecie oglądać ja mogę nagrywać, dla mnie to sama przyjemność. ;) 


Paa! <3 

21 komentarze:

Unknown pisze...

Tak! Ogólnie może tak jak było czyli (z dodatkiem #(?)) "Dziennik z życia Lucynki #3" :)

Unknown pisze...

Takkk !!!! Chcemy :) Świetna notka a co do tytułu to możesz zostawić tak jak było :D

Sevgi pisze...

Weszłam przypadkiem, po raz pierwszy i... zakochałam się w Twojej śwince! Jest przepiękna <3 Daj jej ode mnie jakiś przysmak :D

Unknown pisze...

tak nagraj duzo fajnych filmików nagraj tag moj zwierzęcy przyjaciel

Unknown pisze...

tak nagraj duzo fajnych filmików nagraj tag moj zwierzęcy przyjaciel

Unknown pisze...

Oczywiście Lucynka dostała Malinkę ,,od ciebie'' :)

as far as I remember pisze...

Tag chcemy ! Słodka świnka ! Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu : http://mojprosiaczektolek.blogspot.com/2013/09/konkurs-pt-idzie-niebo-ciemna-noca.html

Wiktoria Kuczkowska pisze...

TAK CHCEMY FILMIKI :D^^ SĄ SUPER :)Pozdrów ją ode mnie ;p

Unknown pisze...

Tak znowu rób filmiki!!

baby moonlight pisze...

Jeju, jak ja Ci zazdroszczę.... Masz ślicznego prosiaka, kiedyś miałaś szczurka.... A ja chomika, który ciągle je, pije, śpi i hałasuje w nocy...... Jak mogę namówić rodziców na świnkę??? Mama mówi, że nie chce mieć kupek wszędzie, ale mogę kupić kojec.... Tata za to, że nie chce prosiaków.... Jak mogę ich namówić?! Co do filmików to chcę więcej!!!

Anonimowy pisze...

tak chcemy wiecej filmów !

Anonimowy pisze...

pris pris nagraj więcej filmów

Anonimowy pisze...

pris pris nagraj więcej filmów

Anonimowy pisze...

tak chcemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

twoja świnka jest wspaniała nagraj więcej filmików uwielbiam je oglądać dzięki tobie moi rodzice zgodzili się na świnkę dziękuje pozdrów lucynke

Anonimowy pisze...

nagrywaj więcej filmików ja z moimi przyjaciółmi cię uwielbiamy śledzimy twojego bloga oraz kanał na yutube wspaniała świnka

Anonimowy pisze...

nagrywaj więcej filmików plissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss





Unknown pisze...

masz fajne filmk oglądałem wszystkie !!

Unknown pisze...

fajny blog

Unknown pisze...

masz fajne filmk oglądałem wszystkie !!

Anonimowy pisze...

Wiem ze to nie jest zbyt oryginalna wypowiedz, ale musisz udowodnic rodzicom, ze jestes w stanie podjac sie opieki nad prosiaczkiem. Zaplanuj wszystko dokladnie, przedstaw im jakas ciekawa propozycje, czy cos. Mam nadzieje ze pomoze=)

Prześlij komentarz