Miesięczne wydatki + coś swiątecznego od czytelnika

niedziela, 29 grudnia 2013

| | |
Hejkaa!


No i kolejny post. Grudzie to miesiąc postów. Dawno tyle nie dodawałam, ale muszę przyznać, że niesamowicie mi się to podoba. Muszę wrócić do częstego dodawania postów. Ten będzie poświęcony wam czytelnikom. Nie będzie zdjęć Lucynki, nie przygotowałam się. Weszłam zobaczyłam, że na moim email-u są zdjęcia świąteczne i ktoś zadał pytanie. No to trzeba napisać.


Na początek święta, mimo to, że w temacie jest inaczej. Jeden z czytelników podesłał mi zdjęcia świąteczne swojego psiaka. Śliczna psinka <3 Jak widać nie tylko świnkomaniacy mnie czytają. ^^





Zdjęcia są super i dziękujemy za miłe słowa. <3 



Przejmy do kolejnej części. 

MIESIĘCZNE WYDATKI: 

Jak wiecie świnka to nie jest duże zwierzątko, ale utrzymanie jej kosztuje. Nie jest to pewnie tyle co u psa, konia czy nawet kota, ale sporo. Możliwe, że jednak kosztuje więcej niż utrzymanie innego pupila. :) 

Rutynowe zakupy: 
1.Karma :
  - Versele laga Cavia Nature 20 zł 750g ( starcza na miesiąc) 
    albo
  -Versele laga Cavia Complete 15 zł 500g ( starcza na prawie cały miesiąc) 
2. Pinio trociny grube 15zł  15l ( starcza na 1,5 miesiaca)
3.Pinio granulat 20zł 10l ( starcza na 2 miesiace) 
4. Siano duże 5zł (jedno na miesiąc)


To są zakupy rutynowe, czyli wchodze do sklepu bez zastanowienia biore te 4 rzeczy. Następnie stoje i zastanawiam się nad jakimiś ziółkami, gryzakami innymi smakami. Jeśli nie to po prostu kupuje jakieś pestki dynii czy coś w tym stylu. Oczywiście mam kupuje marchewki, seler, pietruszke to ja ją daje dla prosiaka. 

Więc tutaj w tych oddakowych zakupach trzeba jakieś 15 zł dodać :) 


Czyli całkowity koszt: 

karma+trociny+granulat+siano= ?
20zł   +  10zł  +  10zł    + 5zł  = 45zł wychodzi na miesiąc z rutynowcyh zakupów + 15zł czyli 60zł na miesiąc około. :) 
Napisałam, że trociny kosztują 15 zł a napisałam 10zł. Ponieważ starczają one na 1,5 miesiąca wiec jak kupie dwie paczki to starczy mi na 3 miesiące i zapłace 30 zł za 3 miesiace, w takim razie jeden miesiąc to 10zł, ale mimo wszystko jak jade musze wydać te 15 zł. :) 
Mam nadzieję, ze rozumiecie. Szczerze to ja nie jade i nie kupuje wszystkiego na raz, wiec raz wyniesie mnie 10zł raz 15 zł później 30 zł. Zalezy ile rzeczy na raz kupuję. :) 


Mam nadzieję, że podoba wam się taki troszkę nudny post. :) 

POLECANE BLOGI : 


Paa! <3 

19 komentarze:

Unknown pisze...

Czy świętujesz urodziny Lucynki ?

Unknown pisze...

Zrobisz posta na temat chorób świnkek morskich? To by nawet pomogło niekturym czytelnikom :-D

Anonimowy pisze...

Kiedy dodasz kolejne filmiki?.Masz jakieś plany?

Wanesa ;* pisze...

O.o mój Piesek Tofik to ja przesyłałam focie XD
Super post jak zwykle ;3

Unknown pisze...

Ayaku... masz sweet pieska ;3

Unknown pisze...

Na blogu będziemy świętować. Chyba nawet świętowaliśmy w tym roku jak dobrze pamiętam. :D
Daje jej jedzonko i spędzam z nią jeszcze więcej czasu <3

Unknown pisze...

Okey, ale wiecie to w styczniu. :)

Unknown pisze...

Niestety, ale z filmikami mam mały problem, ponieważ nie mam laptopa prywatnego gdyż się zepsół. ;c

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ja też jeżdże na koniach :-)

Anonimowy pisze...

Super pomysł na wpis. My też razem z Stefankiem uważamy że na naszym blogu w grudniu również pojawiło się mnóstwo notek. Uroczy psiak. Też bym mogła znaleźć się na liście polecanych blogów w następnym wpisie? Nie że coś, ale my dodajemy was do listy czytanych na naszym blogu, czyli "ZNAJOMI". Mamy nadzieje że nie macie z tego za złe :)

buszo-wanie.blogspot.com : )

Konwalia^^ pisze...

Fajny post. Moje króliczki to duże siano mają najwyżej na 2 tygodnie :D
Dziękuje za reklame bloga. :*

Unknown pisze...

Oczywiście, nie ma problemu z reklamą. :)
Mam pytanie jak dodać własnie te polecane blogi jako aplikacje na blogu? :)

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Fajny post, słodka swinka :)
http://bardzo-kochamy-konie.blogspot.com/ - zapraszam :)

Unknown pisze...

Fajny post :)
Ale z tego co napisalas moje koszty miesieczne to tylko 15 zl :)
Siano id wojka za free i trociny od dziadzia ... Kuwetki niestety nie mam :c.Napisz plis ile taka kuweta kosztuje i jakbys mogla to napisz jeszcze jakie zabawki dla swinki polecasz <3

Unknown pisze...

I sciolka ... Sorki,a co do moich pytan dalej bardzo mi zalezy na twojej odp.
Czekam :)

Unknown pisze...

Fajny post :)
Ale z tego co napisalas moje koszty miesieczne to tylko 15 zl :)
Siano id wojka za free i trociny od dziadzia ... Kuwetki niestety nie mam :c.Napisz plis ile taka kuweta kosztuje i jakbys mogla to napisz jeszcze jakie zabawki dla swinki polecasz <3

Bookowa pisze...

Super masz tego bloga. :DD

Daniel Aleksandrowicz pisze...

ja też jeżdże na koniach ;) mam konia lolka XD

Prześlij komentarz