Pierwsze blogowe Święta!

wtorek, 24 grudnia 2013

| | |
Hejkaa!


To nasze pierwsze święta. Cieszycie się? Ja bardzo, gdyż pamiętam, że jakoś niedługo założyłam bloga. Co oznacza kolejne świętowanie. Czyli istnienie bloga, ale teraz o świętach. Jak idą przygotwania?
Domki wyczyszczone? Nawet Luca robi porządki. ^^


Ja od piątku ciągle tylko sprzątam. Normlanie już mam dość. Kolejną rzeczą, która musze się poskarżyć to jest brak śniegu ! ;c  Nie wyobrażam sobie, że na święta nie może być śniegu. Niestety to przykry fakt i to się nie zmieni. Przez brak białej przykrywy nie czuje do końca tych świąt. Też macie ten problem? ;c

Idą święta, więc trzeba było wyszorować klatkę prosiaka, ale tak porządnie. Zajeło mi to calutką godzinkę. Wyszorowałam kuwete dużą i małą, domek, miseczke, poidło, pasnik. Wszystko co się dało. Jak włożyłam prosiaka, to od razu chodziła i zaznaczała teren. Śmiesznie to wygląda. Świnki wtedy tak ciągają tyłki dziwnie. No taka ciekawostka. ^^ Sprzątanie kaltki odbyło się wczoraj, a już jest ,,brudno''. Sianko leży w trocinach, kuwetka mała to wiadomo. No trudno! Ja wiem, że sprzątałam i jestem z siebie dumna, że zrobiłam to porządnie. :) Wy też lokum prosiaków? ^^

Święta są dzisiaj, a ja dla Lusiaka nie mam prezentu. Nie wiedziałam tak na prawdę co kupić. Uznałam, że dam jej warzywek. Prosiak będzie zadowolony z wyżerki. Wy coś kupowaliście prosiakom? :D

Jestem torszkę zawiedziona, ponieważ tylko jedna osoba napisała życzenia świąteczne dla czytelinków. ;c

Oto czytelniczka Ola, która składa wam życzenia:

Z okazji nadchodzących Świąt Bożonarodzeniowych, życzymy wam wielu radosnych i ciepłych chwil, abyście pod choinką znaleźli jak najwięcej prezentów, aby sylwester był udany, aby nowy rok był jeszcze lepszy od poprzedniego, aby wasze pupile żyły jak najdłużej i aby ten czas spędzony w gronie rodziny, przyjaciół i waszych pupili był pełen radości i miłości
~życzą: Ola, elcia i zuzia ;**



Dziękujemy wam za ten miły gest. <3 
Ps mina świnki z przewagą białego jest powalająca! Hahah! <3 
Słodkie prosiaki <3 



Życzę wszystkim moim czytelnikom wesołych, spokojnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia. Spędzcie te wspaniałe chwile w gronie rodzinnym. Pysznych potrawa wigilijnych, bogatego Mikołaja, spełnienia marzeń, dobrych ocen w szkole, zdrowia waszego i waszych pupili, fajnego chłopaka/dziewczyny, wszystkiego czego tylko pragniecie, ,,wieczności'' waszych pociech. 
Pozdrawiamy z Lucynką <3 





Chce wam podziękować za to, że czytacie mojego bloga. Jest to super prezent od was dla mnie na świeta. To, że piszecie komentarze, zadajecie pytania i czytacie moje wypociny. Dziękuje wam bardzo, że dajecie rade i czytacie te bardzo długie i krótkie posty. Za to, że po prostu jesteście, bo bez was nie istniał by ten blog. <3 



Jak swięta to i swoje zdjęcie dodam świąteczne ^^ 


Może zrobimy tak, że wyślecie mi zdjęcia swoich choinek? (ineska252@o2.pl) 
Jestem ciekawa jak wyglądają wasze choineczki. ^^

Paa! <3 




31 komentarze:

Unknown pisze...

Wesołych świąt

Unknown pisze...

Dzisiaj dostane świnkę morską. Dużo prezętów Ci życzę :-D

Wanesa ;* pisze...

Wesołych Świąt ;3

Anonimowy pisze...

Wesołych Świąt . A co Lucyka dostala od Juli bo mialas napisac?



Anonimowy pisze...

Hej Mam pytanko .Mam już około tygodnia świnkę morską i się boję że jak ją pusze po pokoju to gdzieś utknie czy coś.A i jak długo musi biegać po pokoju Przynajmniej ?Ps: Z góry dziękuje !

Unknown pisze...

Te ubranko na zdj ^^

Unknown pisze...

Musisz zabezpieczyć miejsca gdzie może wejść świnka. Na początku z 30min potem więcej więcej i ogólnie to najmniej 2 h im więcej tym lepiej.;)

Anonimowy pisze...

Wesołych świąt życzy Julia z świnką Katy.<3

Anonimowy pisze...

Mam pytanko : moja pociecha strasznie dużo je , a jak tylko coś zaszeleści piszczy na cały dom.Jest dosyć często na wybiegu , ale boje się ,że i tak utyje.Staram się jej ograniczać no , ale jak tak głośno (wyje) to wiesz. Pozdrawiam Jula z świnką.

Anonimowy pisze...

Hejcia to znów ja <3,Dostałam już świnkę ma na imię Leon jest to samiec .Dodałam już zdjęcia więc pacz śmiało http://nasze-kochane-swinki-morskie.blogspot.com/ <3 Oraz życzenia dla Cb i Lusi:

Prezentów cztery wieże,
Mikołaja na skuterze,
renifera z czerwonym noskiem,
pierwszej gwiazdki lśniącej,
wszystko co Ci tylko trzeba,
a ja składam te życzenia:
Wesołych Świąt! <3

Unknown pisze...

Normlane zachowanie prosiaka. Moja tak samo daje na cały dom. ^^
Musisz pilnować jej diety, gdyż się roztyje i będzie problem. :)

Unknown pisze...

Jakie piękne świąteczne prosiaczki<33

Wanesa ;* pisze...

Kiedy filmiki ?

Unknown pisze...

Na święta dostałam świnke nazywa się Zosia. Jak ją biore na ręce to tak dziwnie chrumcze i czy to normalne ? Co dostałaś na święta ?

Anonimowy pisze...

Hej noi znowu ja chciałam ci powiedzieć ze Leoś to samiczka teraz to jest Lusi pani w zoologicznym się pomyliła no trudno tak jest


Pozdrowienia Roksana & Lusi

Anonimowy pisze...

co zrobic zeby miec tyle wyswietlen na blogu co ty???? pls pomocy! jestes wielka:P

Unknown pisze...

Moja świnka dziwnie się oswaja. Jak podchodze do klatki to ona przybiega do mnie a jak chce ją wziąść na ręce to mi ucieka. Dlaczego ?

Unknown pisze...

Oczywiście, że normlane ^^
Świnka w ten sposób się odzywa <3
Telefon, ubrania i słodycze <3

Unknown pisze...

Czyli tak jak moja świnka ^^
Lusi to zdrobnienie imienia Lucyna :)

Pozdrawiamy <3

Unknown pisze...

Pisać bloga.. :)
Nie mam pojęcia ludzie lubią mojego bloga i czytają a jak czytają to wchodzą ^^
Kocham moich czytelinków <3

Pozdrawiam! :)

Unknown pisze...

To normalne. Lucyna ma podobnie ostatnio juz daje się wyciagać, ale nie przepada za tym. Świnki nie lubią jak się je nosi, dlatego uciekają :)

Konwalia^^ pisze...

Hej mogłabym mieć do ciebie prośbe? Czy to nie problem gdyby na twoim blogu pojawiła się reklama (button) mojego bloga (o królikach)? http://pamietnik-bianki.blogspot.com/ Dopiero zaczynam i chciałabym mieć większą ilość czytelników. W zamian ja zareklamowałabym twojego bloga http://pamietnik-bianki.blogspot.com/p/twoja-reklama.html http://pamietnik-bianki.blogspot.com/p/reklama-pamietnik-bianki.html licze na szybką odpowiedź!

Unknown pisze...

Moja świnka ma taki jagby strupek nad noskiem i nie wiem czy to jej sie zagoji.

Z góry dziękuje :-D

Anonimowy pisze...

Hej,wiem że trochę nie na temat ale czy mogłabyś zrobić post o tyk ile czego dajesz Lucynie?Chodzi o miesięczny bilans "wydatków".
np.sianko na 1 miesiąc-10l :ok 15 zł
Byłabym bardzo wdzięczna! :)

Unknown pisze...

Pisząć w komentarzach się reklamuje, ale jak napisze kolejnego posta to napisze, że polecam. Jak widzisz ja nie mam takiej aplikacji na blogu ,,polecane blogi'', więc w poście ciebie polece. Najpierw oczywiście zajrze ^^

Unknown pisze...

Hmm.. ciekawe od czego ten strupek. Może to być oznaka choroby skóry lub po prostu się skaleczyła, jeśli w najbliższym czasie zobaczysz, że futerko nie ma połysku i robi się matowe, znajdziesz wiecej stupków jakieś łysienie zabierz prosiaka do weterynarza ^^

Unknown pisze...

Okey ^^

Anonimowy pisze...

My też serdecznie pozdrawiiamy <3

Unknown pisze...

Wiesz może sie skaleczyła jak jechaliśmy samochodem.

Anonimowy pisze...

Odwiedz mojego bloga wwwswin-ki.blogspot.com

Bookowa pisze...

moja świnka też piszczy jak coś zaszeleści. Nawet jak ide gdzies np. do kuchni to odrazu piszczy :P ^^

Prześlij komentarz