,,Prezent'' od czytelniczki + porzadki w klatce przed nowym rokiem

poniedziałek, 30 grudnia 2013

| | |
Hejkaa!


Nie no pobiłam samą siebie z dodawaniem postów, ale to dzięki wam. Wy mi tutaj podsyłacie proźby, zdjęcia, pomysły, więc ja działam. Nie przyzwyczajajcie się do tego, bo taki leniuch ze mnie się zrobił, że jak długo nie będzie posta to będziecie źli. :)


Jedna z czytelniczek podesłała mi zdjęcia swoich zwierzątek:

             MAKS 


ALF

ALWIN 

Tutaj wspólnie: 


Bardzo dziękujemy za Życzenia Noworoczne ! :) 

Bardzo spodobało mi się to zdjęcie : 



Zdjęcie jest niesamowite. Zapisałam je sobie i ustawiłam na tapetę w telefonie i na komputerze prywatnym też ustawie. Po prostu świetny pomysł i idelny prezent dla mojej osoby. ^^ Dziękujemy! <3

Czas na drugą część w poście. Dzisiaj przeczyściłam calutką klatkę Luśki. Od samej góry do dołu, wzdłuż i wszerz. Wszystko wyszorowałam płynem do naczyń, oczywiście same kuwety, paśnik, miske, wodopój odparzyłam. Nawet domek i pręty odparzyłam. Przed nowym rokiem trzeba zrobić genaralny porządek. 
Koniec roku oznacza koniec brudu. ^^ Jutro 31 grudnia to oznacza, że kończy się ten wspaniały rok 2013. Trzeba postanwić sobie postanowienie noworoczne. Macie już jakieś? Ja planuję być ,,milsza'' . ^^ 


Życzymy wam szczęśliwego nowego roku, żeby w 2014 spełniły się wasze marzenia, aby wasze prosiaki żyły sobie bezstresowo i zdrowo! <3 


Paa! <3 





16 komentarze:

Konwalia^^ pisze...

Ja tobie też życze szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra. Słodkie zdjęcia.
Ja moim królisiom też musze zrobić generalne porządki w klatkach :D Akurat "prosiaka" to ja nie mam, ale sie ciesze, że mam moje królisie ^^

Unknown pisze...

Ojej ja Wam życzę wszystkiego wszystkiego najlepszego ! <3

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Super blog i Lucynka! Pozdrawiamy: Ja, Zuzia i Frania życzymy wspaniałego nowego roku!
http://bardzo-kochamy-konie.blogspot.com/ - zapraszam! :)

Vertoliare pisze...

To dobrze, że masz czas i ochotę na dodawanie nowych postów - bo są bardzo ciekawe i miło się je czyta :) Hehe, a to zdjęcie z Lucynką jest niesamowite! Też bym je na tapetę telefonu ustawiła, komputera, ba! Możesz bym wydrukowała i powiesiła jako plakat w pokoju :D

Oj, znam te generalne porządki u wieprzy :D To cena jaką płacimy te trzymanie tych wspaniałych, kochanych kluseczek ;D Chociaż niektórzy to lubią. No cóż, nam z księżnymi nie pozostaje nic innego, jak również życzyć wam SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Pozdrawiam! Jagoda&Wieprze

Lili Blue pisze...

Fajny blog o świnkach morskich :) zapraszam na mojego bloga o szczurciach http://luna-i-dejzi.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Hejka ! Też zroiliśmy dla ciebie zdjecie tylko niewiemy gdzie go ci wysłac ;/ , wiec tu masz link do naszego zdjecia dla ciebie ;) Link : http://imgur.com/t0jxk7O
Duri i ja pozdrawiamy !

Unknown pisze...

dzięki że zamieściłaś te zdjęcia , super post :)

Anonimowy pisze...

Ja planuje kupić drugą świnkę na nowy rok.Ale nie wiem czy się dogadają i jak ma przebiec pierwsze spotkanie.Mam samiczkę i planuję kupić drugą.Nie wiem też czy zapoznać je na wybiegu czy w klatce.Chciałabym prosić o odpowiedź i wszystkim wielbicielom prosiaczków i nie tyko życzę z moją świnką szczęśliwego NEW YEAR ;333

Unknown pisze...

I jeszcze zapraszam na mojego nowego bloga http://oczamimoichzwierzat.blogspot.com/

Unknown pisze...

ja mam w domu mini zoo :-D

Unknown pisze...

dlaczego przestałaś wrzucać odcinki ?

Anonimowy pisze...

Moja przygoda ze świnkami dopiero się zacznie i mam problem NIE WIEM JAK NAZWAĆ MOJĄ ŚWINKĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown pisze...

Nie mam zabardzo jak. ;c
Musicie być cierpliwi :)

Unknown pisze...

To super pomysł. ;)

Oczywiście zapoznaj je po za klatką, gdzie będzie tobie wygodnie nad nimi zapanować w razie sytuacji, dobrze, żebyś na czas oswajania miał drugą klatkę, żeby jeśli coś się nie uda to świnkie mieć gdzie trzymać i kolejnego dnia próbować dalej. Świnki zapoznaj po za klatką :)

Anonimowy pisze...

A i czy świnkę gładkowłosą trzeba kąpać

Anonimowy pisze...

Fajny blog zapraszam na mojego www.swinkamorska-pupil.blogspot.com

Prześlij komentarz