Minął już rok!

środa, 1 stycznia 2014

| | |
Hejkaa!

Nawet nie wiecie jak się ciesze. Ten moment, kiedy mija rok, a twój blog jest lubiany i cztelników przybywa, obserwatorów też, a wyświetleń jest bardzo dużo. Niezmiernie wam za to dziękuje. Bez was nie było by tego bloga! ^^


1 stycznia dokładnie rok temu założyłam tego bloga. Rozumiecie to? Ja nadal w to nie wierze, że już tyle minęło. Zdecydowanie czas leci za szybko. Mimo to, bardzo się cieszę, że mogłam doczekać tej chwili.
To takie niesamowite uczucie, kiedy wiesz, że ten rok minął i nadal blog jest dla kogo pisać. Dziękuje wam, że jesteście z nami! <333

Kolejnym powodem do świętowania są obserwatorzy. Pamiętam początki. Było ich tak niewielu, ale z miesiaca na miesiąc rosło. Jestem strasznie zadowolona, że jest was 39 w sumie. <33

Nie przypuszczałam nawet, że w rok ten blog będzie miał tyle odsłon. Dokładnie 16 151 !! <33


Jestem z siebie dumna, zadowolona. Po prostu szczęście ze mnie ,,płynie''. :))

No więc takim oto postem rozpoczynamy kolejny piękny rok z Lucynką na naszym blogu! <3

Trzymajcie się i zacznijcie rok z nami <333
 




Paa! <333

33 komentarze:

Unknown pisze...

Hejjj kiedy bd następny filmik na yt? ;D i przy okazji zapraszam na mojego blooga :P
~Ola, Ela, Zuza :)

Unknown pisze...

to dodasz ten post na temat chorób świnek ?

Unknown pisze...

Tak obiecałam dodam, jakoś w weekend ^^

Unknown pisze...

Z filmikami jest mały problem i nie wiem kiedy ukarze się kolejny. ;c

Anonimowy pisze...

Fajny blog zapraszam na mojego www.swinkamorska-pupil.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Szkoda, bardzo podobały mi się Twoje filmiki ;(

Unknown pisze...

gdzieś wyjeżdżasz na ferie ?

Wiktoria Kuczkowska pisze...

http://kochamy-swinki-morskie.blogspot.com/ - Zapraszam ;) Fajny blog :D Pozdrawiam - Ja, Zuzia i Frania :D^^

Konwalia^^ pisze...

Fajny blog. Zapraszam do mnie: http://www.pamietnik-bianki.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Siema!
Kiedy dodasz nowe filmiki?

Anonimowy pisze...

ODWIEDZ MOJEGO BLOGA wwwswin-ki.blogspot.com

Sokowirówka pisze...

Masz Fajnego Bloga. Lusi jest sweet♥ . Ja mam 2 Swinki 1 rozetke a drugą gładkowłosą. Ps.pozdro dla Lusi.

Anonimowy pisze...

Jesteś dla mnie wzorem Inez.Jesteś strasznie fajna.

Anonimowy pisze...

Kiedy dodasz nowe filmiki? Masz fajnego bloga <3

Anonimowy pisze...

Czekam na nowe filmiki. Twój blog = git ♥

Anonimowy pisze...

Gdzie mozna kupic takie fajne czarne kulki na siano?

Unknown pisze...

moja świnka kicha i nie wiem dlaczego ?

Anonimowy pisze...

Hej!
Mam pytanie: co zrobic, ze swinka, jak wyjezdzam na ferie lub wakacje? Moja rodzina mieszka daleko i nie zawsze moge do nich pojechac. Czy hotele dla zwierzat sa az tak zle?

Anonimowy pisze...

hej mam pytanie:jak nauczyć świnkę morską załatwiać w jeden kąt???

Anonimowy pisze...

to u świnek normalne,ale jeśli kicha bardzo często to lepiej idź do weterynarza

Anonimowy pisze...

Pytanko: co lepsze dla nowicjusza, krolik czy swinka? Bo ja juz sama nie wiem co wybrac;) Prosze o szczere i obiektywne odp.

Anonimowy pisze...

Popieram=)

Anonimowy pisze...

Raczej w wiekszosci zoologikow.

Unknown pisze...

Jeju jakie miłe słowa. :*
Dziękuje <3

Unknown pisze...

Dokładnie w większości zoologów lub na allegro. :)

Unknown pisze...

Tutaj siły są równe i to śmierdziuch i to. Królik potrzebuje większej klatki. Nie potrafie określić, bo i króliki i świnki bardzo lubie. Jest to na równie, tyle, że świnka jest mniejsza. A jeśli chodzi o problem to jest taki sam ^^

Anonimowy pisze...

Hej. Czy to prawda ze w hotele dla zwierzat nie sa zbyt dobre? Jesli tak to dlaczego?

Anonimowy pisze...

Hej! Czy to prawda ze hotele dla zwierzat nie sa zbyt dobre? Moze masz jakas opinie na ten temat lub wiesz cos z doswiadczenia?

Anonimowy pisze...

Dzieki=)

Anonimowy pisze...

Zapraszam na blog
nasze-kochane-prosiaki.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Czytam Cię od bardzo dawna i powiem krótko... Genialny blog! :) I oby więcej takich było. Omawiasz bardzo ciekawe tematy, które mogą pochłonąć człowieka na długie godziny. Nie dziwie się, że masz tylu czytleników. Keep going. ;) wypas owiec

porady prawne łódź pisze...

Nazwa bloga jest bardzo zabawna, tematyki tu poruszane nie są mi obce.

Wiktoria Grzegorczyk pisze...

Sama taką kupiłam w tamtym tygodniu, za kredyt gotówkowy z poręczycielem i wypada wyśmienicie. Podałaś cenę 28.99, mi udało się kupić za 19.99 także prawie dziesięć złotych zostaje w portfelu.

Prześlij komentarz