Kolejni przyjaciele

wtorek, 4 lutego 2014

| | |
Hejkaa!

Nic nie poprawia bardziej humoru niż wiadomości na poczcie od fanów. Napisały do mnie dwie osoby i wysłały zdjęcia swoich świnek. Na prawdę bardzo pocieszające. Sami wiecie, że jestem strasznie zła za ten plagiat na youtube. Postaram się zająć zgłąszaniem odcinków. Niestety jest to bardzo pracochłonne, a w tej chwili nie mam ochoty spędzić pół dnia na zgłaszaniu jakiejś dziewczynki. Pisaliście wiele miłych słów w komentarzach pod ostatnim postem. Macie racje, nie mogę przestać nagrywać odcinków, bo bardzo to lubię i wy też. Nie chce was zawieść, nie chce pokazać, że takie coś mnie ,,zniszczy''. Jeśli sprawia jej to satysfakcję no trudno, ale niestety stała się ona wrogiem całego stadka, a mu nie chcemy mieć wrogów, ale ona sama się o to prosi. Mam dobre wieści, bo w tygodniu dodam odcinek. ^^

Pierwsza świnka i kilka słów o niej:

,,Hej nazywam się Oksana mam 11 lat czytałam na twoim blogu że można przysyłać zdjęcia swoich prosiaczków oto Tosia ma 2 lata jest świnką morską rasy Texel codziennie muszę jej rozczesywać włosy żeby się jej nie plątały.Strasznie lubi sałatę i marchewkę  [krojoną w kosteczkę] .Oto moja pociecha.'' 






Prześliczna świnka obiawiam się, że nie jest ona do końca rasową świnką, mimo to jest cudowna<3

Kolejna świnka: 

,,Hej jestem patryk, czytam twojego bloga, i zachecilaś mnie do kupna świnki! Moja świnka ma na imie Coca dostałem ją dzisiaj wiec nie wiem dokładnie jaka jest, wiem jedno jest bardzo nieśmiała i płochliwa. Prawie w ogóle się nie rusza i się boi i nie wiem czy coś jej jest czy poprostu jeszcze sie bardzo boi!+Kocham twoje fimiliki na youtube <3 





Przecudna świneczka. Jesteś chyba jednym z niewielu chłopaków jeśli nie jedynym, który czyta bloga i ogląda fimliki. :) 


To koniec na dzisiaj. Nowi przyjaciele dołączyli do stadka. ^^ 

Paa! <3

7 komentarze:

Rebeka Grabowska pisze...

Fajnie, że tak szybko dodasz odcinek. Twój blog i filmiki są świetne ^^

Konwalia^^ pisze...

Słodkie te świnki. Czekam na odcinek na yt

Kubaba pisze...

Też oglądam twoje filmiki i czytam bloga a jestem chłopakiem :P Czekamy na filmik YT !!!

Anonimowy pisze...

Droga Ines mam pytania. Od czterech dni mam świnke morską. Jak podchodze do klatki to ona zaczyna biegać jak szalona a ja boje się jaj głaskać.Obawiam się że może mnie ugryść. Praktycznie to jeszcze mnie nie ugryzła (zapomniałam dodać że biega tak od dwóch dni).Czy moja świnka kiedyś przestanie tak robić? Jak moge ją oswoić żeby się mnie nie bała. Prosze o szybką odpowiedź!

Anonimowy pisze...

A masz domek? Jak nie to kup!!! Mam swinke i moja tez taka byla ,ale teraz lubi sie przytulac i chodzic po moim pokoju

Unknown pisze...

Wiesz co na pierwsze kilka dni świnka powinna mieć domek, żeby sie oswoić z otoczeniem. Po tygodniu zacznij mieć z nią bliższy kontak i możesz zabierać jej domek jak jesteś w pobliżu, ale na noc jej znowu go oddawaj. Spędzaj z nią dużo czasu. Czytaj przy niej ksiązkę na głos, żeby nie bała się twojego głosu. Nie słuchaj głośno muzyki. Bierz ją na ręce głąszcz. Mnie moja czasem gryzie, ale nie bój siię to nie jest tak mocno. :)
Pozdrawiam!

Kochane Gryzonie pisze...

Wysłałam na twoją pocztę kilka zdjęć :)

Prześlij komentarz