Całe Stadko !

środa, 5 lutego 2014

| | |
Hejkaa!


Przeglądałam swojego bloga tak od początku. Musze przyznać, że jestem z niego na prawdę zadowolona. Z sercem pisze każdego posta. Nigdy nie robię tego od niechcenia. Zawsze jest to dla mnie duża przyjemność. Zauważyłam, że dużo ludzi zaczyna go czytać i Lucynka robi się sławna. Niesamowite uczucie, że twoja praca została doceniona przez wspaniałych ludzi. No, ale post nie o tym. Tutaj będzie całe nasze stadko. Wszystkie świnki, które dołączyły do stada. Hmmm.... wpadłam na pomysł, żeby po porstu ustawić tutaj hierarchię (para alfa, córka, syn, ciocia, wujek, babcia, dziadek i takie takie). Jeśli się wam podoba ten pomysł to w komentarzach piszcie imionami i numerkami kto ma być kim. ^^



CZŁONKOWIE STADA:

1.Lucyna-samiczka

2.Tysia-samiczka

3.Lilu-samiczka

4.Klara-samiczka

5.Beti-samiczka


6.Muffinka-samiczka

7.Staś-samczyk

8.Maks-samczyk

9.Maks-samczyk

10.Tommy-samczyk


11.Coco-samczyk



12.Tosia-samiczka

13.Luna-samiczka

14.Alf-samczyk



15.Alwin-samczyk




16.Ela i Zuza-siostry

17.Tosia i Lusia-siostry

18.Zuza i Ela-siostry


No i tak właśnie wygląda nasze stadko. Łącznie jest nas 27 w tym 2 króliki i chomiczek. Na prawdę super stado. ^^ 
To teraz Hierarchia ^^ 

Paa! <3 













40 komentarze:

Unknown pisze...

Maks - chłopak Lucynki (hihi) Alf - Ojciec Maksa, Alwin - brat Alfa <3

Unknown pisze...

Który Maks? ^^
A co z resztą trzeba wszystkich dopasować. :)
Sama ich dopasuje wszystkich, ale chce waszego zdania zaczerpnąć. :D

Anonimowy pisze...

Fajne.A poza tym kiedy dodasz odcinek na youtube? Niemoge się już go doczekać!

Unknown pisze...

Maks z hamaku ;) a mniej więcej Kiedy będzie rodzinka?

Wanesa ;* pisze...

Szkoda że mojego pieska tofika nie dodałaś ale trudno tez doceniam strasznie twoją prace ;3

Anonimowy pisze...

Jaką rasę prosiaczka wybrać mam taki wybór:rex, gładkowłosa, peruwianka, rozetka

Unknown pisze...

Jejku! Przepraszam! Dziękuję, że napisałaś. Oczywiście zostanie dodany do posta w którym ustale hierarchie :)
Możesz wysłac mi jego nieświąteczne zdjęcie? ;)
ineska252@o2.pl

Unknown pisze...

Która z nich najbardziej ci się podba :D

Anonimowy pisze...

Niewiem raczej nie gładkowłosa wiem że w zoologicznym jest samiec i samiczka niestety pani powiedziała że jest w ciąży dostawa ma być jutro wacham się między peuwianką a rex.

Anonimowy pisze...

Miała 2 świnki i zdechły na zimę dostały biegunki potem niby wszystko w porządku ale rano samiczka była słaba i zdechła w nocy a samczyk 2 dni po niej. Samiczka była peruwianką a samiec rozetką

Kochane Gryzonie pisze...

Uroczy pościk, zapraszam na mojego bloga o myszkach :)

Addy pisze...

Max był 2 razy i Zuzia i Ela więc ich jest mniej niż 27 .Sorry jak mnie zrozumiałaś że jestem hejterem ale ja cię bardzo lubię

Anonimowy pisze...

Jejku Ines to znów ja próbowałam znowu wejść na te konto i się udało! A więc Cię zapraszam na starego bloga :) http://nasze-kochane-swinki-morskie.blogspot.com/

Unknown pisze...

Zrozumialam, ale to, że świnki mają tak samo nie imie nie znaczy ze to ta sama świnka. ^^
Po prostu mamy tutaj swinki z innymi imionami. Policz na zdjęciach to wyjdzie 27. ^^

Unknown pisze...

No to super, z miłą chęcią znów go odwiedzę ^^

Anonimowy pisze...

1. -mama 8.-tata 5.-córka 15-syn 2.-ciocia 3.-wujek 6.-ciocia 14. -wujek 2.-babcia 7.- dziadek Wiem że to nie cała rodzina ale nie miałam już pomysłów

Addy pisze...

Tak wiem ale ten Maks jest na 2 zdj bardziej podświetlony jeżeli cię uraziłam przepraszam

Anonimowy pisze...

Czy mogłabyś napisać post pt. " wady i zalety świnki morskiej" zrozumiem jak mnie zignorujesz. Bardzo fajny blog.

Anonimowy pisze...

Mam świnkę już ponad miesiąc,a nadal mam problemy z podnoszeniem jej.Kiedy próbuję ją złapać od razu ucieka i wyrywa się(z pieszczotami nie ma problemu).Co zrobić?Mogłabyś pokazać filmik jak podnosisz swoją?

Unknown pisze...

To jest normlane. 99% świnek nie lubi być branym na ręce. Piszczoty im odpowiadają, ale samo łapanie i podnoszenie nie jest przyjmnością. To naturalne, że ucieka, a właściwie to w cale nie masz jej tak długo. Nie przejmuj się. Ja mam tak samo mimo, że lucynka jest u mnie ponad rok. Taka natura świnek. Podnoszenie nigdy się im nie podoba tak samo jak łapanie ich ^^

Wanesa ;* pisze...

Okay

Anonimowy pisze...

Siema ostatnio oglądałem twoje filmiki i zaówarzyłem, że mówiłaś, że morze dodasz filmik jak lucyna chodzi za twoimi nogami. To dodasz taki filmik? Pozdrawiam Dawid.

Unknown pisze...

Hejka Inez dopiero teraz znalazłam twój kanał na yt robisz świetne filmiki i blog też jest ekstra wczoraj rodzice na walentynki kupili mi świnkę , o której zawsze marzyłam nazwałam go ( bo to chłopiec :D) Wiktor. Jest bardzo spokojny co mnie czasem przeraża ale może to po prostu jego charakter ? Tak , czy siak teraz z radością oglądam twoje filmiki i na pewno wykorzystam rady , o których mówisz.
Czekam na kolejne filmiki . Buziaki ;* - Laamcia z UNSTOPPABLE ;*

Unknown pisze...

Coco to samiczka :D
Miałaś zmienić xp

Teezaya pisze...

To chomiki też ?
Mogę Ci wysłać zdjęcie mojego ?
Tylko gdzie ?
Super blog aż teraz ja chcę świnkę morską :)

Anonimowy pisze...

hej ja mam jeszcze pytanie o tym plagiacie jak sie nazywa jej kanał bo ten odcinek co podałas to usunela. Pytam dlatego bo chce jej napisac cos w komentarzach.
PS nie martw sie i dalej nagrywaj filmiki

Anonimowy pisze...

Witaj Ines szukam cię na fejsie i nie moge cie znaleźć, czy mogła byś mi podać twoją nazwe? Proszę o szybką odpowiedź. Dawid

Unknown pisze...

Zdjęcia wysyłaj tutaj (ineska252@o2.pl)
Ciesze się, że podoba ci się blog i zachęcił do kupna, ale to poważna decyzja. :D

Unknown pisze...

Już usuneła wszystkie filmiki i mnie przeprosiła na Facebooku. :)

Teezaya pisze...

ok już wysłałam

Unknown pisze...

Moje prosiaczki Ela i Zuza są dwa razy xD Według mnie Lucynka powinna być matką wszystkich, w końcu to dzięki niej sie tyle zwierzaków zebrało ;P A moja Ela i zuza to córeczki ;) Mufinka - córka ; Staś - syn ; Maks(z kokardką) - syn ; Lilu - babcia ; Alf - dziadek Więcej nwm xD

Anonimowy pisze...

Witaj Ines wkońcu cię znalazłem na facebooku i zaprosiłem. Nazywam sie Dawid

Anonimowy pisze...

Ines przyjmiesz zaproszenie na fb? nazywam sie asiula ...

Kochane Gryzonie pisze...

Kiedy będzie następny post ?

Anonimowy pisze...

Ines czy mogłabyś zaakceptować moje zaproszenie na fb? Nazywam się Dawid

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Może wiesz co zrobić by świnka z wybiegu nie wchodziła od razu do klatki. Tylko go wypuszczam a on odrazy do klatki ucieka

Unknown pisze...

kiedy następny filmik?? już nie mogę się doczekać!:D

Anonimowy pisze...

Kiedy następny post

Unknown pisze...

Prawdopodobnie świnka bardzo dużo czasu spędza w klatce i tylko tam czuje sie bezpiecznie, musisz ją jakoś przekonać. ;)

Prześlij komentarz