Rodzinka

sobota, 1 marca 2014

| | |
Hejkaa!

Czas tak szybko leci i posty się nie pojawiają. Mimo to ja wciąż chce pisać bloga. Tak to jest, że mam życie prywatne i blog to tak dorywczo coś co bardzo lubię robić. Tak jak mówiłam będzie post o rodzince. Wszystko ustalone mam, sama pomyślałam troszkę i myślę, że się wam spodoba i nikt nie bedzie pokrzywdzony, bo rodzina to rodzina. ^^


Więc tak postanowiłam porobić rodzinki. Kto z jakiej rodzinki jest. ^^ 

Na górze -tata,mama
Na dole -rodzeństwo 

To jest schemat do każdej rodzinki. ^^ 


Para Alfa:

Pierwsza rodzina:


Druga rodzina:

Trzecia rodzina:


Mieszana rodzina:



Ciocia i wujek wszystkich :



Myślę, że jest okey. Wreszcie się za to wzięłam i jestem dumna. Teraz jak ktoś będzie dołączał do stada to wszystko będzie tak jak dawniej. Nie będę go do rodziny dołączać tylko do całego stada. ;) 

Pozdrawiam! 
Paa! <3
















22 komentarze:

Unknown pisze...

Słodkie ; )
Świnka Roxi już czeka na moim blogu :
http://firo1331.blogspot.com

Unknown pisze...

Wysłałam zdjęcie mojej świnki na konto google+ i niewiem czy dobrze zrobiłam

Anonimowy pisze...

Dziękuję bardzo za dodanie Beti tylko Wafel jest urażony nie dodaniem ale już go pocieszyłam i dziękuję jeszcze raz za Beti ^^

Anonimowy pisze...

zapraszam na mój blog
nasze-kochane-prosiaki.blogspot.com
i na kanał na youtubie :)
nasze kochane prosiaki

Unknown pisze...

Jejciu, przepraszam za Wafla. Podeślij mi jego jakieś ładne zdjęcie i napisz kilka słów kochana, w następnym poście dodam <3
(ineska252@o2.pl)
Przepraszam <3

Vertoliare pisze...

Hmm, oryginalny pomysł na stworzenie "stada", a później rodzin w nim :) Co się do tego natknęło?

Pozdrawiam, Jagoda&Wieprze

Kochane Gryzonie pisze...

Super : )

Unknown pisze...

Jestem bardzo ucieszona Że dodałaś Tosie

Teezaya pisze...

Bardzo dziekujemy za umueszczenie zdiec na blogu i za wstawienie Pixsie do rodzinki :D

Unknown pisze...

Dziękuje! Niesamowcie miło mi teraz. ^^
Szczerze to zaczęło się od przyjaciół póżniej pomyślałam, że umieszczę do tej pory zebrane stado w jednym poście, a później uznałam, że po robie takie mini rodzinki. Nie wiem nawet skąd mi się to wzieło. ^^
Na prawdę dziękuje <3

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Fajna rodzinka :)
Zapraszam do mnie: www.kochamy-swinki-morskie.blogspot.com

Addy pisze...

zuza.juszczak@onet.pl to ja ja podesłałam ci Oliego nie mogłam ci o czymś ważnym powiedzieć bo nie miałam dostępu do kompa no więc niestety Oli była na coś chory i 18.02.2014 r rano obudziłam się i nigdzie go nie widziałam gdy podeszłam do klatki Oli siedział pół zakopany w trocinach umarł :( dziękuje , że dodałaś to zdj Oli i tak jest ze mną i innymi świnkami oraz Lucą

Unknown pisze...

Wysłałam zdjęcie mojej świnki na konto google+ i nie wiem czy dobrze zrobiłam

Unknown pisze...

Wyślij na ineska252@o2.pl :)

Anonimowy pisze...

Fajne,ale szkoda że ostatnio rzadko dodajesz posty i filmiki.Ale mimo to codziennie wchodze na bloga i patrze czy jest nowy post, a także codziennie patrze na yt i sprawdzam czy jest nowy filmik.Nawet jagbyś wstawiała post raz na 5 miesięcy to bym i tak sprawdzała codziennie czy jest nowy post.
Pozdrawiam Julka i moja świnka Olga

Anonimowy pisze...

Według mnie coco albo wafel ale wole wafel

Anonimowy pisze...

Fajne,zapraszam na mojego bloga:
http:/naszeprosiaki1000.pinger.pl

Unknown pisze...

Kiedy następny pościk?

Anonimowy pisze...

Jak sprawdzić czy świnka morska się cieszy???

Anonimowy pisze...

Jak sprawdzic czy swinka sie cieszy??

Unknown pisze...

Hmmmm... wiesz zazwyczaj szaleje po pokoju albo po klatce. :) To jest rodzaj zabawy, lub jak jągłaszczesz wydaje delikatny ,,kwik'' :D

Anonimowy pisze...

świetnie wyszło ci to z rodzinką <3

Prześlij komentarz