Zakupy i mini historia

piątek, 21 marca 2014

| | |
Hejkaa!

Pojawia się kolejny post w tak krótkim czasie. Co to za okazja? Okazji nie ma, ale byłam na zakupach, więc trzeba się pochwalić tym co przywieźliśmy ze sobą do domciu. Pogoda była piękna dzisiaj, więc byłam rowerkiem w Ełku. Przyda się może troszkę strace wagi do wakacji. Pojechałam z Natalią ( ona robiła wszystkie zdjęcia które dodam). Chciała kupić coś dla swojego pinczerka Decka.



Więc najpierw historyjka. Jest ona na prawdę mini. Pojechałam do zoologa nie było mnie około 2 godzin. Wiecie rowerkiem tam i zpowrotem i do tego jeszcze musiałam pomyśleć co wziąć. Kiedy wróciłam do domu. Wchodze do pokoju szczęśliwa i patrze, że drzwi do pokoju są otwarte, a pamiętałam, że zostawiłam Lucynie otwartą klatkę. Wchodze do pokoju, a prosiak siedzi pod krzesłem na dywanie i sobie śpi. Taka radość i duma z mojego maleństwa, że nie poszła na dom ani nic. Jejku radość nad wszystko. Na tym konczy się historyjka. ^^


Wracając do zakupów. Kupiłam same smakołyki. Kilka rzeczy z NESTORA, genialna firma polecam. Kupiłam też coś z Vitapola, ale do tego jestem mniej przekonana. Super było kupić tyle rzeczy bo wszystko kosztowało od 1-4 zł. Super!!

Sól, są to malutkie kółeczka, ale jednak spore. Kosztowała niecałe 3 zł.




Kolejną rzeczą są granulki takie maleńskie z NESTORA. 20g kosztuje około 1 zł. Na prawde się opłaca. Ja włożyłam to w pojemnik po dropsach miętowych. Używam ich jako małych nagród dla prosiaka i ogólnie smakołyków a nie jako dodatek do karmy. 


Kupilam takie ,,siano'' to też jest przysmak. Kosztowało około 4 zł było droższe, ale wiem, że starczy mi na dłuższy czas. 



No i na koniec takie kolorowe sucharki. Lucynka je uwielbia i są duże. Można je pokruszyć na mniejsze i wtedy jest ich wiecej. Ogólnie kosztują około 2zł, ale nie ma ich dużo w paczce, dlatego kupiłam dwie.


Tutaj te ,,siano'' i te granulki kolorowe. ^^ 

Kolby z NESTORA są dużo tańsze bo jedna kosztuje około 2 zł a dwie z vitapola kosztują około 5 zł. Wiecie NESTOR jest dużo lepszy wiec nie wiem czemu taka róźniaca, ale jednak jest. 






Dobra więc teraz zasypie was zdjęćmi Prosiaka. Mojej księżniczki. Mam plan kupna klatki 80cm. Znalazłam w internecie jest idealna bo ma domek taki jak chce jest tania i z wyprawką i wtedy może dokupie prosiaka jak wybłagam mame, ale nie licze zbyt na to. No, ale klatkę koniecznie chce. Bo prosiak i tak chodzi po pokoju, ale jednak 80 by się przydała. Więc macie Luśke;

























Myślę, że post was zainteresuje. ^^ 
Mam do was pytanie ktoś z EŁKU? ^^ 

Pozdrawiam! 
Paa! <3







44 komentarze:

Wiktoria Kuczkowska pisze...

Fajny post :3 Lucynka urosła :) Pozdrawiam!
Zapraszam do mnie: www.kochamy-swinki-morskie.blogspot.com

Unknown pisze...

Super zakupy!
Te kolorowe kuleczki "sucharki" są mega.Widać że świnki morskie lubią takie jedzonka z resztą,widać to po Twojej Lucynce :) Uwierz! Nam to nie przeszkadza że dodajesz w takim szybkim czasie posty a na pewno mi nie przeszkadza :D
A co do klatki,klatka to dobry pomysł no i świnka 2 też.Ale właśnie..
Jest problem z rodzicami xD Ale trzymam kciuki na zgodę ich na drugą świnkę :)
Lucynka miałaby towarzysza/towarzyszkę.
Mogłabyś mi tu podać swój e-mail? Szukam i nie mogę znaleźć ^ _ ^
Pozdrawiamy i zapraszam:
http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

Unknown pisze...

A i nie oddałam że zdjęcia są niesamowite!
Jakim aparatem robisz zdjęcia?
Podałabyś mi dokładną nazwę i cenę takiego aparatu?

Anonimowy pisze...

Lucynka Jest Super! Moje świnki(mam 2) też bardzo lubią te kolorowe sucharki. Fajnie by było gdy byś miała 2 świnki !

baby moonlight pisze...

Hej, uwielbiam Twojego bloga! Trzymam kciuki za rodziców :) Mam prośbę - dodasz listę zakupów, taki jedno/dwu-miesięcznych? Oczywiście dla prośka! xD A jeśli się zgodzisz, proszę o obserwowanie mojego bloga < swiat-prosiaczkow.blogspot.com >

Unknown pisze...

Dziekuje za wsparcie ^^
e-mail: ineska252@o2.pl

Unknown pisze...

Lustrzanka, ja akurat mam NIKON D5100, ale są inne tansze. Nie mam pojecia ile kosztuje około 2 tysiecy.

Unknown pisze...

Super zdjęcia Lucyny i bloga masz boskiego. Jeśli chcesz to odwiedź mojego bloga o chomikach: chomiki-weroniki.blogspot.com

Unknown pisze...

hejka :) zauważyłam , że fajnie prowadzisz bloga jak i również kanał na YT. Chciałabym ci zaproponować grafikę do bloga. Tutaj masz przykładowy blog który zrobiłam http://guinea-pigg.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Super post! śliczne zdjęcia, zazdroszczę aparatu ^^
Zapraszam do mnie: www.nasze-kochane-prosiaki.blogspot.com
oraz na filmiki na youtubie: nasze kochane prosiaki

Anonimowy pisze...

Po co Ci klatka 10 cm większa od tej aktualnej? Ja mam 80cm z internetu i ona dokładnie nie ma 80 cm tylko 78,5cm. Pozdrawiam Cb i Luśke :)

Anonimowy pisze...

Czy kolby powinny być jajeczne? Świnko mirskie nie powinny jeść żadnych produktów pochodzenia zwierzęcego w tym jajek...

Anonimowy pisze...

No właśnie!

Unknown pisze...

Właśnie 78,5 a moja powinna byc 70 a w kuwecie ma 60, wiec 18 cm wjecej to duzo a w szerokosci ma lekko ponad 30 wiec 48 to duża różnca :) Ta klatka jest mała nieustawna i zła. ;)

Unknown pisze...

Tak to prawda, ale kiedys rozmawiałam z Panią w zoologicznym i zapewniała mnie, że śwince na 99% nic sie nie stanie. Spróbowałam kiedys i było dobrze, wiec znów kupiłam kolbe, ale Luca tą po prostu uwielbia. :)

Unknown pisze...

Takie kolby jajeczne zawierają zazwyczaj nie wiecej niz 6% jajek, wiec nie są niebezpieczne. ^^ Pamietajcie o dobrej firmie i reszcie składników :)

Teezaya pisze...

Niestety ja nie z Ełku. Zdjęcia Lucynki są takie słodkie. Zapraszam do mnie http://naszekochaneminiaturki.blogspot.com/ szału nie ma.

Anonimowy pisze...

60?? Przecież mówiłaś, że ma 70cm. Zdecyduj się!!!

Anonimowy pisze...

Hej mam pytanie czy moge zostawic swinka domek z kartonu no bo narazie go nie obgryzaja

Unknown pisze...

Tak, to ,,miała'' być 70. Sama ją zmierzyłam i okazała się malutka dlatego Luti żyje na pokoju. :)

Unknown pisze...

Pewnie! Świnki mogą go obgryzać ale to nic złego. :)

Anonimowy pisze...

Fanny post Ines

Naturalna pisze...

Fajny post ;) Odwiedziesz też mój blog: http://prosiaczkowo.blogspot.com/ i prosze zostaw tam jakiś "ślad" xd :) Pozdrowienia dla Cb i Luti

Unknown pisze...

do jakich rozmiarów rosną świnki ???

Anonimowy pisze...

Hejo Ines Chciałam Cię powiadomić że jutro już będą filmiki na YT na temat świnek również są nowe posty http://nasze-kochane-swinki-morskie.blogspot.com/ Zapraszam <3

Unknown pisze...

Samiczka do 1 kg a samiec do 1,2 kg ^^
Prosiaki są spore ;)

Unknown pisze...

mogę wypuścić moją świnkę na dwór kiedy jest ciepło i świeci słońce ???

Unknown pisze...

sory ja z Gdańska ;3

Natalia pisze...

Na pewno namówisz mamę. Kibicuję Ci :). Skoro moja zgodziła się na trzy, to Twoja może na dwie. A takie pytanko, kiedy następny post i filmik?

Unknown pisze...

JEśli temperatura na podwórku od tygodnia utrzymuje się w zakresie 18-20 stopni to owszem no i musi być sucho. ^^ I nie zbyt wietrznie :D

Unknown pisze...

Co do filmiku to sama nie wiem, a do posta to jakoś wkrótce. ^^

Natalia pisze...

No to czekam razem z moimi prosiaczkami. I pozdrów Lucynkę ^^

Unknown pisze...

Ja póki co mam 2 i klatkę 120X63 cm i chciałabym ją zmienić na większą robioną własnoręcznie. Tutaj masz link do pewnej fajnej dużej i niezbyt drogiej klatki:
http://piggyshop.pl/ferplast-klatka-cavie-80cm-kuweta-szara-domek-z-boku/ ( jest też niebieska)

Unknown pisze...

Hejka
To ja ta dziewczyna co ma króla Kulkę.
Lucunka jest z zoologa czy z hodowli?

Natalia pisze...

Ines na filmikach mówiła, że pojechała do ZOOLOGICZNEGO po szczurka, ale wróciła ze swinką.

Unknown pisze...

Dzięki.
;)

Unknown pisze...

Super, masz i tak bardzo dużą klatkę. ^^

Unknown pisze...

My jeszcze bardziej kochamy świniaczki!!!

Anonimowy pisze...

nie wiem czemu ale nie lubie ani ciebie ani twojej brzydkiej świni, z pozdrowieniami Ola Grygo..

Unknown pisze...

Gdzie kupiłaś to coś do zaczepiania soli do klatki ?

Anonimowy pisze...

Mam pytanko :D
co ile kąpiesz Lucynkę?

Anonimowy pisze...

czy to prawda ,że świnka gryzie bardzo mocno?
słyszałam ,że może ugryść nawet do krwi 0
o
0

Nasze Prosiaczki pisze...

daj link do tej klatki którą zamierzasz kupić :)
Ps. Jak mama się zgodzi na świnkę to będzie to samiec czy samica?

Anonimowy pisze...

hey zapraszam na mojego bloga o świnkach morskich http://swinkimorskiekocham.blogspot.com/

Prześlij komentarz