Plagiat na youtube, prosimy o wsparcie

poniedziałek, 3 lutego 2014

| | |
Hejkaa!


Mam tak złe wieści, że sobie nie wyobrażacie. Plagiat na youtube. Jakaś dziewczynka nagrywa filmiki o świnkach morskich. Wszystko mówi słowo w słowo tak jak ja. Jestem załamana i zszokowana brakiem szacunku do szyjejś pracy. Jeśli nie wie ktoś z was co to plagiat jest to podpisywanie się pod czyjąś pracą, utworem itp. zmieniając szczegóły. Nic w tym miłego oglądać odcinek, który jest skopiowany od ciebie. Dziewczynka mówi, że mnie nie zna. Szkoda, że dodała mój kanał do Play Listy. Jestem strasznie zła i dziękuje bardzo Paulinie, że mnie o tym poinformowała. Prosze was o jakieś wsparcie zgłąszanie jej na yt czy coś w tym stylu, ja zgłosze wszystkie jej odcinki.



Mój odcinek :
http://www.youtube.com/watch?v=uIV8LTgsiDw


Jej odcinek:
http://www.youtube.com/watch?v=-W8dRJAAo7k




Bardzo dziękuje za wsparcie. Jeśli nic z nią na yt nie zrobią przestane dodawać. Nie mam ochoty na znoszenie takiego zachowania. ;c



Dziękuje z góry wszystkim którzy staną po mojej stronie i Lucynki <3 

Paa! <3 

13 komentarze:

Unknown pisze...

Droga Ines !
Gdy otworzyłam filmik na dwóch kartach ona mówiła to samo CO TY !
Nie wiem czy to jakiś głupi żart ale gdybym postawiła się w twojej sytuacji to bym była też załamana i z szokowana.Nie wiem czy pisać jej coś w komentarzach ale to szokuje ;c
Julia, Maks i Alf <3

Unknown pisze...

Droga Ines! No przykro mi z tg powodu no ale cóż ktoś tu Ci zazdrości ponieważ Lucynka PODBIJA internet ;) Dziękuje Ci również za radę o zdjęciach teraz jest już wszystko OK.Nie wiem jak można kopiować czyjąś prace na którą ciężko pracowałaś :(


Pozdrawiam Roksana,Leoś i Daisy <3

Rebeka Grabowska pisze...

Hej, obejrzałam wszystkie jej odcinki, naprawdę, nie wiem jak tak można. Wszystko identycznie, tylko jej świnka ma inne imię... Nie przejmuj się, nie kończ nagrywania. Myślę, że po przeczytaniu komentarzy zrozumie, że postąpiła źle, tak mi się zdaje.
I tak nikt nie zastąpi Ciebie i Lucynki <3 Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Ogladalam to i sa 2 takie dziewczynki o_O

Anonimowy pisze...

Droga Ines! Ja osobiście uwielbiam twoje odcinki z Lucynką. Wszystkie oglądałam po kilka razy! Jej odcinki NIE są wyjątkowe tak jak twoje, bo jej są po prostu ściągnięte od ciebie! Na twoim miejscu też bym była załamana, ale to nie powód żeby przestać nagrywać! Nie poto tak się zapracowałaś żeby teraz przez jakąś dziewczynę przestać! Z pewnością postąpiła bardzo źle.
Pozdrawiam, ja Julka i moja świnka Olga.

Mój prosiaczek pisze...

Jesteś świetna Ines ! Nie martw się. Po prostu komentujmy jej filmy i piszmy plagiat, żeby jej nie oglądali :)

Unknown pisze...

Hej nie mart się napewno wszystko wróci do normy pozdrawiam ja i moje świnki Świsia, Czekoladka, i Łatka

Unknown pisze...

Możesz podać mi swój adres email???

Anonimowy pisze...

Hej nie martw się jestem z tobą i moi przyjaciele też cię wspierają.

pozioiki pisze...

Da mi ktoś linka do jej kanału??

Unknown pisze...

Mi wyskakuje ze ani twojego ani jej filmu nie ma

Daniel Aleksandrowicz pisze...

Ines! nie przestawaj nagrywać! oglądałam każdy twój dcinek po 10 razy!
i co z tego że ktoś nagrywa takie odcinki jak ty! ty nagrywasz je lepiej od nich!
błagam!:(
P.S. JAK SIĘ NAZYWAJĄ TE FILMIKI W KTÓRYCH DZIEWCZYNKA MÓWIŁA JA TY?

Daniel Aleksandrowicz pisze...

błagam! Nagrywaj dalej!!!

Prześlij komentarz