Pierwsze kąpiele :)

wtorek, 29 stycznia 2013

| | |
Witam!
Lucynka przeżyła już dwie kąpiele. :)
Tysia miała dzisiaj własnie swoją pierwszą kąpiel i mamy kilka zdjęć po kąpieli. Następnym razem ja nagram film jak kąpię Lucynkę ;)
Stasio jeszcze nigdy nie był kąpany. :)

Opiszę wam także dzisiejszy dzień z Lucynką.
Była dzisiaj u mnie koleżanka, z którą bawiłam się z prosiaczkiem. ;)
Lucynka skakała biegała i oczywiście kwiczała, to jest norma u niej. :)
Mały urwisek. ;)


Oto zdjęcia Tysi ppo pierwszej kąpieli :D








Mokra pięknisia. ;) 


Tutaj kilka zdjęć Lucynki z dzisiejszej zabawy.. :) 





Małe urwisy. ;) 



Okey to na tyle zdjęć. Chce powiedzieć, że uwielbiam fotografować wszystko. Moją Lucynkę to już w ogóle kocham fotografować co nie jest łatwe bo jest ruchliwa z 100 zdjęć 50 może jest dobrych reszta nie wyraźna. Chcę ogłosić, że będę dodawała wiele zdjęć z powyżej wymienionego powodu. :)
Mam nadzieję, że podoba wam się mój blog. Komentujcie piszcie do mnie na pocztę wysyłajcie zdjęcia swoich prosiaczków. :)

Poczta: ineska252@o2.pl


Konczę.. ;(

Paaaa <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz