Kręci się vblog . . . . . :)

piątek, 12 kwietnia 2013

| | |
Hejkaa!

Lusia chowa się super, teraz będziecie ją widywać w filmikach na youtube. Ukazał się już drugi odcinek. Mój użytkownik nazywa się ,,Nasze prosiaczki''. Założyłam nowe konto, ponieważ będzie to związane z tym blogiem. :)

Lucynka to istne cudo. Czasami nie daje mi spokoju, tylko jak się uczę gryzie kraty. Na prawdę męczące. Troszkę zobaczycie nowego w jej klatce. Nagram niedługo filmik. Troszkę zaniedbuję tego bloga, ale wydaje mi się, że wolicie ją zobaczyć w odcinkach niż tutaj. Po za tym chyba już nikt mnie tutaj nie odwiedza. ;(  Mało motywujące.


No, ale nie mam zamiaru rezygnować. Są sukcesy prośka nauczyła się skakać przez przeszkody. Mam zamiar nagrać filmik jak to robi, ale musimy poćwiczyć i muszę zrobić jej tor przeszkód. (taki prefekto)
Lucynka staje się coraz leniwsza, nawet nie chce jej się jeść z paśnika. Muszę kupić jej cążki do obcinania pazurków, ponieważ troszkę jej urosły. I tutaj mam mini pytanie. Macie cążki ile zapłaciliście i to są takie dla kota do miażdżenia czy jak? Bo pani w zoologu mi jakoś tak mówiła, nie zrozumiałam, ale nadal chcę kupić. :)

Lusie jak mówiłam oglądajcie na yt. :D
http://www.youtube.com/watch?v=m8Zo9Jc2x4Y

Wyżej kolejny odcinek. Będzie pomiedzy ukazywał się czasem ,,dziennik z życia'' Takie tylko o szalonej Lucynie. Mam nadzieję, że nadal tu mnie odwiedzacie i podobają wam się odcinki. :D






W zdjęciach pomagała Julia G. 

Zapraszam na vbloga. Może macie jakieś pytania. Chętnie odpowiem w filmiku. 

Paa! <3 


11 komentarze:

Anonimowy pisze...

obejrzałam każde dwa odcinki :3. SUPER !

Unknown pisze...

super pomysł z vlog-iem :D fajne filmiki, ślicznaa Lusia! <3

Anonimowy pisze...

obejrzałem twoje filmi ki od 1 do 12 te filmiki so superowe nie mam jeszcze swinki ale jak mówiłaś tak będe postępował dzięki paaa

Anonimowy pisze...

filmiki są superowe i twój blog też nie poddawaj sie kręć filmiki i rób swojego bloga paa

Anonimowy pisze...

masz super fajną piękną bajerową swinke ines paa

Anonimowy pisze...

super vblog paaa

Anonimowy pisze...

http://swinkowe.zdjecia.w.interia.pl/sswinka.gif

Anonimowy pisze...

fajny vblog

Anonimowy pisze...

uglondam twoje filmy 5 razy każdy

Anonimowy pisze...

super

Anonimowy pisze...

<3 Lusia

Prześlij komentarz