To co się dzieje za oknem to twoja sprawka.

czwartek, 4 kwietnia 2013

| | |
Hejkaa!

No wiecie co powinniśmy się wstydzić, że nie wspieramy wiosny. Powinniśmy jeść śnieg. Wiosna chce do nas tutaj wielkimi kroczkami, ale zimna jakoś się nie chce ruszyć i odejść. Oczywiści żartuję. ^^

Nie wiem jak na was wpływa pogoda, ale ja już mam dość. To powinna być piękna wiosna przecież kwiecień, a tutaj co?! Lusia smutna, bo będzie musiała długo czekać na pierwszy spacerek. Musi być sucho i ciepło, żebym ją wzięła. Nie wiem jak wasze świnki, ale moja znosi tę pogodę całkiem nieźle. Wczoraj miałam sporo nauki. Rano dzisiaj jak wstałam prosiaczek bardzo upominał się o pieszczoty, gryzła klatkę i się kręciła w kółko. Kiedy ją wyjęłam, nawet się nie wyrywała. Postawiłam ją na podłodze, a ona poszła sobie na dywan pod krzesło. To było takie słodkie, że nie chciała wrócić do klatki. Pobiegała sobie po dywanie dzisiaj rano 15 minut. Ja się wtedy ubierałam i pakowałam.

Tak minął mi ranek. Powiem wam szczerze, że nie mam jakoś ochoty na pisanie bloga, ale nie dlatego, że nie mam o czym. Po prostu walczę codziennie z bólem głowy. To na prawdę jest uciążliwe. Mam nadzieję, że was nie zawiodę tymi sporymi przerwami. Ten weekend spędzę z Lusi, ale czasu na zdjęcia nie będzie, dopiero w następnym tygodniu zrobię zdjęcia. Mam sporo nauki na te 2 dni. ;c

Trudno, ale prosiaczek oczywiście będzie gdzieś obok mnie. Na kolankach czy coś. Zdjęć Lucynki dzisiaj nie dodam. Potrzymam was troszkę w ,,niepewności''. Chodzi mi o to, że wiem o tym jak lubicie jej zdjęcia. Będziecie musieli poczekać, ale wierze w was. To tylko z 4 dni. ;)

Okey to musimy się żegnać. Mam nadzieję, że ta zima już do nas nie wrócić przez najbliższe kilka lat. ;c


Albo jednak tak jedno zdjęcie na poprawienie humoru ! <3



Paa! <3

4 komentarze:

Unknown pisze...

Haha jaka Lusi śliczna *.*, a co będzie czekać aż pani wsypie jedzonko do miski, przecież można jeść prosto z miski :D

Unknown pisze...

Nie było śmiesznie jak wychodziła i się wiaderko przewróciło pod jej ciężarem trzeba było sprzątać. :)
Tak gdzie jedzenie tam jest RAJ! <3

Anonimowy pisze...

Twoja świnka jest słodka :3
zapraszam e-zwierzaki.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

ledwo co siw wieści w wiaderku

Prześlij komentarz