Pracowity czas..

czwartek, 18 kwietnia 2013

| | |
Hejkaa!

Troszkę zaniedbałam bloga. Nie przejmujcie się Lucynka nie została zaniedbana. Ostatnio nie miałam czasu pisać. Oczywiście już lepsza pogoda to i samopoczucie się poprawia. Będę starała się więcej pisać. Miałam sporo nauki. Po za tym to ta pogoda mnie przygnębiała, że w kwietniu śnieg, ale już dzisiaj było 17 stopni. Wczoraj było też ciepło i Lucynka pierwszy raz była na podwórku. Mówię wam zachwycona. Tyle różnych zapachów. Oczywiście wiał lekki wiaterek, ale nieszkodliwy. Prosiaczek nie chodziło jeszcze po trawce, ponieważ grunt jest zimny i mogło by mi się stworzenie przeziębić, ale jeśli troszkę i jak grunt się ogrzeje to Lucynek będzie chodzić. Postaram się wtedy zrobić zdjęcia i jakiś film. Jak podobają się wam moje filmiki na youtube? Moim zdaniem są całkiem dobre. Może kiedyś będzie lepiej. :)

Niedługo pokaże się kolejny odcinek. Więc czatujcie na youtube. :D


Prosiaczek to w sumie świetnie się trzyma. Troszkę urosła, moja mądra samiczka. Strasznie się z niej sypie sierść. Nic na to nie poradzę, ale mogła by już przestać. Długo to trwa, od około lutego, może nawet wcześniej. Trudno! Świnka dzisiaj nie wychodziła, przyznaję się, ale uczyłam się, bo jeszcze dużo nauki. Ogólnie uzbierałam sporo rolek po papierze i zrobiłam Lucynie tor przeszkód. Znaczy wiecie same do skakania. Jak je troszkę podrasuje to zrobię filmik lub zdjęcia. Poza tym to świnka mało chętnie jeszcze przez nie skaczę, no przyznam, że coraz to lepiej, ale do ideału to brakuje sporo. Będziemy ćwiczyć. ;)

Więc to chyba na tyle. Teraz będzie może podwórko to zawsze jakiś temat. :)

Oto dużo zdjęć prosiaczka. Taka rekompensata za to, że długo nie pisałam. :)







Luti daje łapkę! :







Okey to na tyle dzisiaj! Do następnego posta!

Paa!<3



1 komentarze:

Unknown pisze...

U mnie już gorąco ale świnki jeszcze nie były na dworzu :) Lusi słodziak a filmy super, oglądam! :D
http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

Prześlij komentarz