W centrum uwagi!

niedziela, 7 kwietnia 2013

| | |
Hejkaa!

Lucynka dzisiaj miała sesję. Poprosiłam Julię by przyszła do mnie na chwilkę i pomogła mi zrobić zdjęcia. Prosiaczkowi powiem chyba, ze się podobało. Mi było łatwiej, ponieważ nie musiałam operować aparatem. Duża pomoc!! Dziękuję Julia. :)

Spędziłam dużo czasu z prosiaczkiem. Udało nam się zrobić kilka fajnych zdjęć. Zaraz je zobaczycie. Świnka robiła stójkę. Dawała łapkę. Oczywiście ze 100 zdjęć prawie jest może z 40 nierozmazanych, ale było warto, na prawdę fajnie. Śmiałyśmy się z prosiaczka, że jest taki dzikusek. Lucynka biegała sobie po pokoju. Nie da się normalnie za nią nadążyć aparatem. Ugryzła mnie i Julię kilka razy, czasem jej się nie podobało. Pierwszy raz w życiu jak brałam ją na ręce dziwnie zakwiczała, ale to znaczyło tylko, że jej się nie podoba. Dałam radę ją uspokoić. Ogólnie to Świnka szybko i chętnie się uczy. Wcale nie chciała wracać do klatki. Podobało się jej, że dostała sobie troszkę jedzonka dodatkowo. Mi też się podobała. Miło się patrzy jak świnka tak chętnie coś wykonuje. :)


Co do niespodzianki... wreszcie nagrałam filmik na youtube. Ogólnie dużo śmiechu przy tym było. Mam wielkie chęci do następnych filmików. Potrzebuję tylko waszej motywacji. ;)
Nagrałam 2 filmiki już. Dodałam jeden. Jutro może dodam drugi, link do filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=wMvjZNeCTa0


Mam nadzieję, ze wam się podoba. :)

Teraz zdjęcie z dzisiaj. :)

Stójka! :



Zachęcam do oglądania filmików!

Paa! <3 

1 komentarze:

Unknown pisze...

Słodziak! Moja Klara ostatnio lubi się turlać. Kładę ją na łóżku, a ona kwiczy i się turla... to jest takie słodkie <3. Pozdrawiam i ide oglądać film :D
http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

Prześlij komentarz