A czas leci i leci!

poniedziałek, 27 maja 2013

| | |
Hejkaa!

Ja tego już nie rozumiem. Nie zdążę napisać jednego posta i zaraz mija kilka tygodniu i piszę drugiego. Za szybko to się dzieje. W sumie u Lucynki jakoś na razie tak samo. Bez zmian w sumie, codziennie robimy podobne rzeczy, ale codziennie jest wyjątkowo. W przenośni. :)

Dzisiaj była u mnie Sara. robiłyśmy prace do szkoły, Luca siedziała właściwie w klatce, mało co się działo. Później kiedy to zeszłyśmy z komputera kontynuować pracę to Lucyna troszkę się krzątała, ale to nie za wiele. Wzięłam ją na kolana, kiedy to coś kolorowałam jakiś ,,plakat'' no to poleżała z 10 minut, ale zaraz poszła do klatki jeść. I tak wyglądał nasz dzień. Straszliwie nudo. Ta pogodna nie pozwala mi na napisanie czegoś więcej. Zapraszam do oglądania na yt. :)







ps przepraszam za jakoś, staram się robić nie na automacie, ale Luca się ciągle rusza. :D 
Pytanie.. wolicie:
1.Długie posty mało zdjęć.
2.Długie posty dużo zdjęć.
3.Krótkie posty mało zdjęć.
4.Krótkie posty dużo zdjęć. 
Paa ! <3 

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kocham twojego bloga! Zobaczyłam go dzisiaj i zaraz go zaobserwuję :) przejrzałam wszystkie notki :D
Ja za rok/dwa lata dostanę swojego świniaczka :)
Chwilowo mam dwa chomiki i niezbyt mogę mieć świnkę :( A tak bardzo bym chciała ;)

Unknown pisze...

Długie posty dużo zdjęć :P
Mi też trudno robić świnkom zdjęcia ciągle są w ruchu. Czasem robią jakieś śmieszne miny albo pozy no ale jak już przybiegnę z aparatem to minki się kończą -.-. pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

Unknown pisze...

2 !!!!!!!!!!!!!!

Unknown pisze...

Długie posty dużo zdjęć ;) < Natalia Żak > ( z innego konta :P)

Unknown pisze...

Masz gg proszę odpisz albo napisz gg-10100552

Anonimowy pisze...

DŁUGIE POSTY DUUUUŻO ZDJĘĆ <3

Prześlij komentarz