Domowo!

środa, 15 maja 2013

| | |
Hejkaa!

Dawno nie pisałam, ale mam do tego powodu. Dużo nauki, dlatego z Lucą jestem w domku. W dzień chcę spotkać się z ludźmi, a wieczorem zawsze znajdę czas dla prosiaka. Pewnie sami rozumiecie jak macie sporo nauki i mało czasu. No Lucyną oczywiście się opiekuję. Nawet dzisiaj nagrałam 2 filmiki, ale jeden prawdo podobnie będzie dzisiaj a drugi jakoś w tygodniu tym lub następnym. :)


Dzisiaj spędziłam z Lucą krótki wieczór zabaw, bo teraz leży mi na kolankach i śpi. Znaczy odpoczywa, ale jak niedługo zacznę się uczyć to oczywiście ona będzie śmigać. Zrobiłam ze 100 zdjęć z czego mam może 10 dobrych, nierozmazanych. Na koniec troszkę się pokłóciłam z Lucą, bo już miałam dość tych jej ucieczek. Więc troszkę się ,,pogryzłyśmy'' ona dziabnęła mnie, ja ją brałam na ręce. Ubierałam jej kapelusz i tym podobne. Oraz oczywiście tuliłam i starałam się zrobić dobre zdjęcia. Ogółem kupa śmiechu i złości. ;)
Ale nie ma to jak zabawa bez jakiejś sprzeczki. Wiecie Lucynka to zadziorna i humorzasta świnka. ;)


Oto kilka zdjęć:









Dzisiaj krótszy post, ale postaram się pisać częściej. ;) 

Ps Mój prosiaczek właśnie mnie osikał xD
Nie ma to jak duża plama.. na prawdę ogromna jak na takie zwierzątko O.o


Zapraszam do oglądania filmików i czytania bloga ! :) 

Paaa <3 

3 komentarze:

Unknown pisze...

U mnie tez duzo nauki :c. Luti śliczna :)

Unknown pisze...

:P Luti jest śliczną świnką. Mój Zyziek też czasami na mnie nasika... to strasznie denerwujące, bo nagle świnka się przez chwilę nie rusza, a za chwile czujesz, że np. na kolanach masz taką cieplutką plamę XD.
Pozdrowienia dla ciebie i Lucynki ;)
PS. Nadal nie umiem zmienić tych ustawień do komentarzy :(!

Unknown pisze...

Moja świnka też mnie ostatnio osikała xD

Prześlij komentarz