Na świeżej trawce! ;3

wtorek, 7 maja 2013

| | |
Hejkaa!

Pewnie już się domyślacie o czym będzie post. Więc owszem będzie on o podwórku dla tych mniej wtajemniczonych. :)


Ostatnio byłam z Lucynką w ogrodzie. Nie był to jej pierwszy raz. Bodajże 3, ale nie jestem pewna. Przejdźmy do konkretów. Prosiaczek zajadał się trawką jak zawsze, tylko teraz była tak wysoka, że świnka leża w niej i nie było jej widać. Oczywiście była w górze od klatki, ponieważ nie zakupuję zewnętrznej klatki , trawnik sypany nawozem więc nie ma powodu. Nie będę puszczała świnki po takim trawniku. Luca bardzo fajnie się bawiła. Mam zamiar któregoś dnia (trawnik jeszcze nie sypnięty) puścić ją po całym ogrodzie, ale chyba w tym roku się nie odważę. Nie chciała bym, żeby mi gdzieś uciekła czy coś jej się stało. Uwierzcie ona jest taka dzika kiedy ją chce z tamtąd za brać. Są plusy, świnka już się tak nie boi kiedy zostaje sama. Odważna jest, leży sobie lub nadal je trawkę. Musze wam powiedzieć, że Luca nie chciała jeść sianka około 2 dni , tak posmakowała jej trawka to przynosiłam jej z podwórka narwanej trawy. Lubię na nią patrzeć kiedy tam siedzi, ponieważ wydaje się być taka szczęśliwa. Czasem szkoda mi zwierzątek, które są w klatkach. Świnki morskie żyły na wolności i jak patrzę na Lucę wydaje mi się szczęśliwa na podwórku. Pocieszam się tym, że u mnie nic jej się nie stanie. Nie porwie jej żaden ptak, a jak będzie chora będę walczyć o jej życie. ;)

Więc oto kilka zdjęć:











Okey tak wygląda Luca na trawce. ^^

Zapraszam was do oglądania odcinka, który został, lub zostanie niedługo dodany. :) 

Chciała bym przeprosić Natalię Żak jeśli pomyśli, że pomysł ściągnęłam z jej bloga. Inna Natalia dała mi pomysł na nagranie filmiku na ten temat, to i zrobiłam zdjęcia od razu na bloga. :) 
Więc przepraszam i mam nadzieję, ze nie masz mi za złe. Po za tym na zdjęciach jest data, kiedy je robiłam. ;) 


Więc dzisiaj to właśnie tak kończymy posta i zapraszam was do dalszego zaglądania do mnie i oglądania moich odcinków. ;) 

Pozdrawiam! 

Paa!<3

3 komentarze:

Unknown pisze...

O co miałabym się złościć ;)? Przecież uwielbiam czytać tego bloga, oglądać zdjęcia Lucynki i ogólnie wchodzić tutaj ;)! Ten blog jest na prawdę świetny, a to, że post jest podobny wcale mi nie przeszkadza :P przecież są dwie różne świnki :P ! Ok pozdrawiam

Natalia ;) i oczywiście pozdrowienia dla Lucynki ode mnie i od Zyzia ;)

Unknown pisze...

Świetny blog bardzo go lubię czytać . Tylko mogłabyś podać mi link do twojego kanału na YouTube , bo pisałaś w jednym poście że dodasz video bloga :)

Unknown pisze...

Tak i był taki post, z linkiem, ale nie ma sprawy. ;)

Proszę:
http://www.youtube.com/channel/UC_Ez48sMFY2p7W7A253jy1g/videos

Motywujące są wasze miłe słowa. ;)

Prześlij komentarz