Krótkie spotkanko na trawce!

środa, 1 maja 2013

| | |
Hejkaa!

Pewnie niektórzy się domyślają o co chodzi. No więc dzisiaj byłam z Lucynką u mojej przyjaciółki Juli. Ona ma królika Lilu, był o niej post. No i Julia ma zagrodę zewnętrzną, a ja jeszcze nie mam więc postanowiłyśmy je ze sobą spotkać kolejny raz. Wyszło okey. Lucynka zajadała się trawką. Zagroda jest dla królików  i ma szerokie szpary więc Lusi dała radę przekładać łepek i trzeba było pilnować. Już nie mogę się doczekać jak ja zakupię, ale to prawdopodobnie nie w te lato, bo rodzice mają sypać nawozem. Mam kilka zdjęć z tej wyprawy. Mieszkamy od sobie w odległości może z 500 metrów. Bliziutko i szybciutko. Lucynka była wniebowzięta tym wyjściem i zajadała się traweczką. Kończąc pisać ten post zabiorę ją na podwórko do mojego ogrodu w górze od klatki. Lilu i Lucyna nieźle się dogadują niestety Luna nie przybyła do nas. Może innym razem. O ile odbędzie się to, ponieważ Luti jednak była spłoszona. Wolę kupić jej zagrodę przystosowaną do jej proporcji ciałka. :)


Kilka zdjęć.. ( fot. Julia Głowacka)








No i to wszystkie zdjęcia. :) 

Dziękujemy Juli i Lilu za ten miły spacerek i przesympatyczne spotkania. ^^ 

Paa! <3 

5 komentarze:

Unknown pisze...

Ale Lusia duża. Moje świnki dzisiaj po raz pierwszy wyszły na dwór. Klara była zachwycona, czuła się jak w wielkiej misce jedzenia :D, a Tosia się bała bardzo i wchodziła na mnie xd. Śliczny królik, pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili -> http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ale u was ciepło, zazdroszczę... u nas od paru dni tylko pada deszcz, więc prosiaka na trawkę wypuścić nie mogę :-(
Śliczna Lusia i Lilu ;*
Zapraszam do mnie:
gunarek.blogspot.com

Unknown pisze...

Ten blog jest na prawdę świetny! I nie przestawaj nagrywać filmików ;) też są na prawdę super ;D!
Będę tu wpadać. Myślę, że ty też wpadniesz i zostawisz coś po sobie

http://weloveprosiaczkimorskie.blogspot.com/

Unknown pisze...

Aha. I jeszcze chciałam o coś zapytać. Gdzie kupiłaś ten paśnik? Tą taką kulę, którą masz w klatce u twojej Lucynki <3?
Bo właśnie chciałam taką kupić dla Zyzia ;) ...
Jeśli kupiłaś ją na animalia.pl to mogłabyś mi powiedzieć czy to jest ta duża czy mała? Pozdrowienia dla Ciebie i dla Lucynki :)

Unknown pisze...

tak... tak... wiem :P pisałam już 2 kom kom ;) ale przeczytałam teraz starsze posty i.... zobaczyłam, że nominowałaś mnie do Libster Aiward (czy jakoś tak, piszę to z pośpiechem :P) czy jak teraz się zorientowałam to mam to teraz napisać u mnie na blogu? (przedtem nie czytałam starszych postów) :(?

Prześlij komentarz