Uwaga! Ogłoszenie!

sobota, 18 maja 2013

| | |
Hejkaa!

Wiem, że to 2 post z kolei tego samego dnia, ale mam ogłoszenie. Luca 20 maja ma urodzinki. Macie może pomysł co zrobić jej tego dnia lub jak ten dzień z nią spędzić. Nie mam dla niej żadnego super prezentu, ale chce jej dać, zrobić coś od serca. Rozumiecie? :)

Bardzo was proszę o pomoc. I mam pomysł może nagracie jakieś filmiki jak składacie życzenia dla Lucy, było by miło i mi jakoś to wysłać. Z największą ochotą. Piszcie do mnie na pocztę swoje numery gg to dodam do znajomych i będziemy kontaktować się na gadu. :)

Poczta --->ineska252@o2.pl

Pozdrawiam! I czekam na pomysły. :)

Paa!

3 komentarze:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Baaardzo cię przepraszam za Ano Art. To byłam ja, tyle że na koncie moim i moich dwóch przyjaciółek. Wysłałam Ci już mailem życzenia ;)

Unknown pisze...

Moja świnka też ma 20 maja

Prześlij komentarz