1 raz na żywo !

poniedziałek, 4 marca 2013

| | |
Hejka!

Dzisiaj Lucynka zobaczyła się ,,na żywo'' z Tysią. Przez skype, ale widziały się w ruchu, wiec zawsze już bliżej. Mój prosiaczek to odzwierciedlenie Tysi, która po prostu jest tak spokojna, że aż zazdroszczę. Tysiunia,,blondi'' (będę ją tak nazywała) jest większa od Lusi, mam nadzieję, ze moja świnka też urośnie. Ogólnie Lusi ma dzisiaj gorszy humor, wiec może nie wypadła najlepiej w rozmowie z Natalią. Tak w ogóle. Miło się rozmawiało. :D

Dzisiaj nie zbyt wiele zrobiłam z Lusi. Teraz siedzi obok mnie w klatce. Przyniosłam ją do salonu, bo po co ma siedzieć sama w klatce. Nie chce jej męczyć. Widać, że dzisiaj na prawdę nie ma ochoty na moje towarzystwo, ale nie pozwolę jej siedzieć samej. Prosiaczek zajada sobie jabłuszko. Polecam wam dawanie śwince całego jabłka jakiegoś najmniejszego no i oczywiście zabranie go jak świnka zje pół czy coś i wyrzucenie, troszkę to marnowanie jedzonka, ale raz na jakiś czas można dać. Wasze świnki będą miały zabawę, tylko musicie im jakoś pokazać, że to dobre. Będą się męczyły by je zacząć. Super zajęcie dla prosiaczka i zabawa dla nas.


Mam wieści. Zajęłam się robieniem zdjęć i okazało się, że aparat się rozładował. Na pewno zrobię jej, tylko jakoś w tygodniu. Obiecuję! Poróbcie zdjęcia swoim świnkom jak jędzą jakieś jabłuszko całe czy coś. I wyślijcie mi. Bardzo proszę! :)
Z góry dziękuję!


NATALIA TWOJA ŚWINKA I PIESIO SĄ SUPER. <3
                                                                                        INES I LUSIA <3








Pa ! ;*


 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Nam również miło się rozmawiało, mamy nadzieje na kolejny raz :) Twoja Lusia też śliczna <3 Co do jabłka, to ja proponuję ponacinać je, aby prosiak miał "ułatwiony start" ;)

Ola8910 pisze...

Ona jest piękna :D Mój świniak teraz też zajada sobie jabłko.
Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz