Niespodziewany przyjaciel ! ;D

wtorek, 19 marca 2013

| | |
Hejkaa!

Mam dla was wiadomości. Lusia już dawno temu się spotkała z Juli królikiem Lilu. Tylko teraz dopiero mogę wstawić zdjęcia, ponieważ wcześniej nie mogłam przerzucić zdjęć. Było sympatycznie, ale przejdźmy do rzeczy:

Jakiś czas temu postanowiłyśmy, że zapoznamy nasze zwierzaki. Miało to być w wakacje, lecz plany się zmieniły. Jednego dnia było ciepło, więc pomyślałyśmy, by przyśpieszyć spotkanie. Dżuliet przyszła do mnie ze swoim królikiem. Lilu miała swój transporter ( to był jej domek), a Lucyna miała domek. Nie chciałyśmy ich zmuszać. Musiały same do sobie podejść. Tak też się stało. Lusia podchodziła do Lilu i lizała jej nosek po czym lekko go gryzła i uciekała do domku, gdyż Lilu podczas ugryzienia lekko podskakiwała. Miły widok. Widać było, że świnka i królik dogadują się. Owszem nie chodziły za sobą cały czas, ale co jakiś czas mijały się ( Piosenka w tle,, ciągle mijamy się'' , to tak dla żartu). Lusia weszła do transportera Lilu, wlazła na nią prawie, że i tak siedziały. Zaraz prosiaczek wszedł za królika i wypchał go z domu. Lilu wyszła z domku, ponieważ Lusia ją wypchała i sama tam siedziała. Chyba jej się spodobało. :)
Lilu odegrała się później, znaczy można tak powiedzieć. Weszła na domek, gdy prosiaczek był w środku. To było śmieszne Lusia nie wiedziała o co chodzi co porusza jej się na dachu? O co chodzi? Lusia wyparowała z domku do transportera. Dziewczyny po czasie rozluźniły się i zachowywały się swobodnie.

Ja miałam sprzątania później. Musiałam odkurzyć i pozmywać podłogi. ( nie nie było problemów z pęcherzem) Zrobiłam to, żeby mama nie miała problemu. :)

Teraz czas na kilka zdjęć:










Podoba wam się ten transporter? ;) 

Ja mam inny pomysł, żeby zrobić samemu. Na pewno dodam posta co do tego tematu. ;) 

Spotkanie było udane. dziewczyny się fajnie bawiły. My z Julią widziałyśmy więcej słodkich scen. 

Pozdrawiamy! 

Pa <3 

3 komentarze:

Unknown pisze...

Jakie ten królik ma śmieszne oczka :D słodziaki! fajny transporter ;p
http://wszystkoonaszychswinkach.blogspot.com/

Unknown pisze...

DUże w porównaniu do Lusi <3

Wiktoria Kuczkowska pisze...

boziu jak ja się wustraszyłam na pierwszym zdjęciu tego królika (jego oka) BOŻE XD

Prześlij komentarz