Nowe, nowe, nowości!

wtorek, 19 marca 2013

| | |

Hejkaa!

Zauważyliście może już na blogu 2 nowe rzeczy? ;)
Więc jeśli nie to macie dużo czasu są one pod archiwum bloga. ,,Świnka'' i ,,Wirtualne akwarium''.
Żeby nakarmić Świnkę najeżdżacie na ,,more''. Wtedy będzie smakołyk, warzywko i szczotka. Świnka wydaje różne dzwięki gdy na nią naciśniemy i zaczniemy tak jak by głaskać, będzie jej się podobało zresztą jak  i jedzonko. Myślę, że uda wam się wszystko. Teraz prośba do nas. Świnka jest nowa i nie ma jeszcze imienia. Prośba teraz do was. Jak ja nazwiemy? ;)

Przemyślcie i czekam na odpowiedzi w komentarzach. Musimy ją nazwać, nie może być bezimienna, bo jej smutno. : (

Okey czekam!



Paaa <3 

9 komentarze:

Ola8910 pisze...

Świetny pomysł z tą świnką :D A co do imienia, to nie wiem, nie umiem wymyślać imion świnkom morskim, dlatego mój świniak nazywa się Chrumcio :D
Pozdrawiam ;D

Ola8910 pisze...

Ps. Radziłabym usunąć te kody, które trzeba wypełniać żeby umieścić komentarz, bo to strasznie denerwuje (przynajmniej mnie).

Unknown pisze...

Dziękuję za uwagę!
Wydaje mi się, że już to wyłączyłam. Proszę, byś następnym razem napisała, czy już nie było tego. ;D
Z góry dziękuje.
Ps Chrumek to świetne imie <3

Unknown pisze...

Heh też mam taka świnkę na blogu ale na końcu więc jest nie widoczna ;P. Może Peppe od tej bajki świnka peppa :D.

Unknown pisze...

Weryfikacja już jest wyłączona :)

Unknown pisze...

To super, Peppe.. fajnie nazwę peppe ;)

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł :)
Odwiedź mojego bloga : http://animals-guide.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

zakochałam się w tym blogu ♥

Unknown pisze...

Na prawdę?
No to bardzo mi miło. Zakładając go myślałam, że nikt nie będzie go czytał, wręcz będzie was nudził. Nawet nie wiecie jak mi miło czytać te wszystkie miłe komentarze. Motywujące <3

Prześlij komentarz