Coraz bliżej ciepła!

sobota, 2 marca 2013

| | |
Hejka!

Nie wiem jaka u was pogoda, ale u nas świeci słoneczko, przynajmniej świeciło przez ostatnie kilka dni. Teraz na weekend wrócił mróz. Niestety, ale ja z Lucynką już czujemy wiosnę. Nie biorę jej jeszcze na podwórko, bo sama chodzę w kurtce, więc ona by mi zmarzła. Czekamy z nie cierpliwością na cieplutkie dni.

Mam w domu takie okno na taras duże. To Lusia lubi siedzieć przy nim kiedy jest ciepło, świeci słońce, przez szybę się grzeje. Ja siedziałam z nią. Mama ostatnio długo pracuje, więc ja ten czas poświęcam jej, ponieważ jesteśmy same w domu. Nie obawiam się, że mama coś jej zrobi jak będzie chodziła po domu bo jej nie zauważy. Jak jesteśmy same. Włączam jakąś muzykę i siedzę z Lucynką. Ona np. Chodzi po domu, albo na kolanach,a także, siedzi w łazience, gdzie ciepła podłoga. Nie wyobrażam sobie teraz życia bez niej. To taki mój mały piesek. No, ale chciała bym mieć psa powiem szczerze, jakiegoś małego w domku lub nie za dużego na podwórku, myślę, że Lusi by się polubiła z psiakiem. Wasze prosiaczki mają jakiś kumpli z innego gatunku? :  D

Obiecuję teraz, że zrobię sesje. Jakoś czasu nigdy nie ma. :(

Tu Tysia, która czuje już weekend. : D
Miłego odpoczynku w weekend :*



Paaa :* 

4 komentarze:

Unknown pisze...

U nas też świeci słonko ^^. Moje świnki mają koleżankę pieska. :p
zapraszam do mnie
http://wszystkoonaszychswinkach.blogspot.com/

Ola8910 pisze...

U mnie również świeci słonko ;) Świetne zdjęcie :D
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

Anonimowy pisze...

Świetna fotka ! :* http://chomik69.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

PS: U mnie nowy post

Prześlij komentarz