Zniszczone ubrania

wtorek, 26 marca 2013

| | |
Hejkaa!

Choroba nie ustępuje. Nie podoba mi się to, że jest ciepło na podwórku od 2 dni świeci słońce, a ja nie mogę wyjść. Korzystamy z Lusią przez okno, ale nie za długo, ponieważ prosiaczek mi się jeszcze upiecze. ;)


Wracając do tematu, czy wasze świnki namiętnie gryzą wam ubrania? Uwierzcie to nie ze złości, choć czasem może i to być powodem. Świnki ogólnie bardzo lubią gryźć odzież. Wiem z własnego doświadczenia. Lusia bardzo lubi robić mi dziury na rękawach. Przysypiając czasem się przyczepia do rękawa i muszę ją aż zabierać. Nie chce mieć dziur. Nie podoba mi się to, że tak robi, ale nie mogę tak na prawdę nic z tym zrobić. Prosiaczki po prostu lubią gryźć materiał. Nie miejmy im tego za złe. Uważajcie kiedy macie na sobie dobrą bluzę lub bluzkę. Świnka nie patrzy co masz na sobie, ważne by się dobrze wgryźć. Może tak rozładowują jakiś swój stres. No nie wiem, wiem tyle, że mój prosiaczek wpada w trans kiedy to robi. ;D


Dzisiaj krótszy post z tego względu, że jestem chora i nie łatwo przychodzi mi napisanie kilku słów. Staram się dla was. Obiecuję, że zrobię jakieś zdjęcia i postaram się nagrać już ten film, ale sami rozumiecie święta muszę trochę sprzątać. Wiecie dom sam się nie sprzątnie. Mam jeszcze inne obowiązki. No nie ważne, mam nadzieję, że wiosna już tuż, tuż. :D



Paa! <3

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Obyś szybko wyzdrowiała :-) !

Unknown pisze...

Dziekuje ! Też mam nadzieje :)

agataaaaa pisze...

Ciepło... Jest na minusie temperatura...

agataaaaa pisze...

Ciepło... Jest na minusie temperatura...

Unknown pisze...

Moja Klarka jak się uczepi ubrań to za nic nie chce puścić xd. Już mi zrobiła dziurkę w nowej koszuli ;/. Wracaj szybko do zdrowia ;)
http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

Unknown pisze...

Dziękuję ! :)

Unknown pisze...

-1 można tak powiedzieć, że ciepło. :)
Przez okno na prawdę grzeje.. niebo bez chmur, słońce i oczywiście brak wiatru.. :)

M A G D A ♥ pisze...

Słodki twój prosiaczek. :)

Prześlij komentarz