Dzień kobiet !!

piątek, 8 marca 2013

| | |
Hejka!!
Dziś dzień kobiet. Mam nadzieję, że wasze prosiaczkowe samiczki coś od was dostały. Lusia dostałą jakieś jedzonko. Była bardzo zadowolona. Wieczór poświęcę dla niej, pospędzam z nią troszkę czasu. Wczoraj chodziła długo po domu. Była u mnie przyjaciółka. Wygłupiałyśmy się, a Lusia z ,,nami''. Sprawdzała kąty i chodziła sobie. Podchodziła do naszych stup i troszkę za nimi chodziła. Nawet kwiczała głośno, jak mnie zobaczyła i biegła szybko do łazienki, chyba chciała bym jej ją otworzyła, ale ja chciałam by ona pobiegała, wiec zamknęłam.

Mam dla was ciekawe informacje i zdjęcia, ale jak na razie ich nie zdradzę. Dopiero gdy znajdę ,,matkę'' to takie coś do przesyłania zdjęć z karty na komputer. ;)
Na prawdę fajny temat i zdjęcia. Naładowałam aparat i jutro chce zrobić kilka zdjęć Lusi itp. Te co mam to już bardzo stare. Może zauważycie jakąś zmianę. ;)


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET! 


Paaa :* 



3 komentarze:

Frecioszka pisze...

♥♥

Unknown pisze...

Ouuu... :*

Ola8910 pisze...

Ja mam samczyka, a że dzisiaj jest dzień mężczyzn, to dostał ode mnie swoje ulubione jedzonko i trzy godziny latania po pokoju :D Czekam na zdjęcia!
Pozdrawiam :*

Prześlij komentarz