Uwaga!

piątek, 15 marca 2013

| | |
Hejkaa!


Mam złe wieści. Uspokoję was z Lucyną okey. Chodzi tutaj o karmę VERSELE LAGA. Kupiłam na wagę. Jestem po porostu oburzona. W karmie żyły białe robaki. Lusia nie chciała jej jeść. Dopiero po tygodniu je zauważyłam. Był to dla mnie szok. Na szczęście wczoraj już prosiaczek dostał jakieś warzywa. Nie mogłam podać jej tego świństwa. Nie powiem, w którym zoologicznym, ponieważ to nie istotne. Dzisiaj byłam już w zoologicznym i kupiłam prosiaczkowi także VERSELE LAGA, ale już w paczce 750g, ponieważ tam wiem, że paczka nie jest otwarta od kilku miesięcy, tylko karma jest świeża. Po za tym mam swój ulubiony zoologiczny. Na prawdę pani zna się na zwierzątkach i nie próbuje wcisnąć jakiegoś kitu by zarobić. Np.: zapytałam ją o smakołyki dla prosiaczka, ona na to, obok jest taki fajny warzywniak. Polecam! :)
Zawsze uśmiechnięta i miła. To, że, np.: przyjdzie dziecko(starsze) to traktuje je na równi, a nie, że dziecko to wyda mało pieniędzy czy wciska mu kity. :)


Dzisiaj kupiłam dla Lusi. Suszki, karme, większe poidło(450ml) Tamte było za małe. Lusia jest szczęśliwa, z świeżej i dobrej karmy, suszek oraz właśnie większego poidła. Kupiłam także pinio, ale to ją nie interesuje, więc jakoś nie wymieniam. ;)


Zrobię nowe zdjęcia poidełka itp. Nadal zastanawiam się nad youtube, nie chce się podjąć, a później tego nie robić. Najpierw nagram jakieś filmy i zobaczę czy to przejdzie jeśli tak będę myślała nad dalszym planem. Nie obiecuje, że to zrobię. Muszę to poważnie przemyśleć. Znam wasze zdanie. Teraz muszę naradzić się z Lusia. Ona tutaj ma wiele do powiedzenia. ;)

Mam nadzieję, że zrealizuje ten plan i będzie to troszkę vblog. Może ukaże moją twarz w niektórych odcinkach muszę się poważnie zastanowić. ;)
Nie chcę nic obiecać. Pozdrawiam was!


Mina prosiaczka najlepsza! <3


Paa! 


7 komentarze:

Unknown pisze...

W karmie vitapol znalazłam ostatnio mole ;/ nie kupiłam nowej karmy, tylko podaje swinkom warzywa i sianko na razie ;/ A wydawala mi sie to dobra firma :o. Chyba też napiszę o tym notkę, żeby ostrzec :) Dawaj te filmiki :D ! Lusia <3
http://wszystkoonaszychswinkach.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Vitapol to brak słów.
Ps : Obojętnie jaki to gryzoń karmę daj do jakiegoś słoika i obejrzyj to... No niestety, niektóre karmy to 100 % sztuczne składniki

Anonimowy pisze...

ps : nowy post
http://chomik69.blogspot.com/

Unknown pisze...

w karmach NA WAGĘ są zazwyczaj robaki... :/

monikana102 pisze...

Lusia jest najsłodszą świnką
Daje chomikowi karmę dla świnek morskich z vitapolu i nie jest tak źle bo w dobrym sklepie kupiona :D

Unknown pisze...

Dziękuje. <3
Wyczochraj koniecznie chomkia <3 ; *

Anonimowy pisze...

ja też tak miałam tylko że ze żwirkiem zorientowałam się jak po suficie zaczęły łazić mi żółte robale. bllle

Prześlij komentarz